Przetargi.pl
Dostawa materiałów ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w 4 pakietach.

Samodzielny Publiczny ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 36-100 Kolbuszowa, Grunwaldzka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0172271222 , fax. 0172271233
  • Data zamieszczenia: 2017-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny ZOZ
    Grunwaldzka 4
    36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie
    tel. 0172271222, fax. 0172271233
    REGON: 000304504
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w 4 pakietach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest dostawa : Pakiet nr 1 - Artykuły ogólnobudowlane - 30 pozycje asortymentowe wyszczególnione w załączniku nr 2.1 do SIWZ Pakiet nr 2 - Materiały wykończeniowe – 76 pozycje asortymentowe wyszczególnione w załączniku nr 2.2 do SIWZ. Pakiet nr 3 - Artykuły sanitarne - 331 pozycji asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2.3 do SIWZ Pakiet nr 4 - Artykuły elektryczne - 104 pozycje asortymentowe wyszczególnione w załączniku nr 2.4 do SIWZ Jeżeli w uszczegółowieniu przedmiotu zamówienia (zał. 2) do poszczególnych Pakietów, stanowiącej załącznik do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi (nie gorszymi), o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z uszczegółowieniem stanowiącym załącznik do SIWZ. 1.2 Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać: a) deklarację zgodności CE wraz z certyfikatem jednostki notyfikowanej (do wglądu na życzenie Zamawiającego) lub oświadczenie, że nie jest ono wymagane, b) dostarczony asortyment powinien posiadać odpowiedni atest i aprobatę techniczną (do wglądu na życzenie Zamawiającego) potwierdzającą przydatność oraz możliwość jego stosowania w obiektach użyteczności publicznej ( w tym służby zdrowia). 1.3.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia. 1) Zaoferowana cena zawiera wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym w szczególności wartość przedmiotów umowy wraz z opakowaniami, kosztami transportu w tym zabezpieczenia, ubezpieczenia, wszelkich innych należności i opłat. 2) Braki w dostawach wyrobów objętych przetargiem spowodowane okresowym brakiem produkcji będą obowiązkowo niezwłocznie zgłaszane przez Wykonawcę pisemnie lub fax. / 017 2271233 – do Działu Techniczno – Eksploatacyjny i Transportu. 3) W przypadku okresowego braku dostępności wyrobu z postępowania przetargowego Wykonawca zobowiązuje się zaoferować i w razie akceptacji Zamawiającego dostarczyć zamiennik/ równoważnik w cenie przetargowej lub niższej / jeżeli zamiennik istnieje/, zgodnie z zasadami wskazanymi w umowie. 4) Ze względu na brak możliwości przewidzenia zakresu prowadzonych prac remontowo – budowlanych , Zamawiający zastrzega sobie prawo ( w sytuacjach tego wymagających) do rezygnacji z niektórych pozycji wymienionych w ofercie przetargowej lub do zakupu mniejszej ilości niż wskazana w SIWZ. 5) Przedstawiona oferta nie może stanowić zbiorczych cenników, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na prowadzone postępowanie i odpowiadać wymogom Zamawiającego określonym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6) Wymagany jest termin ważności lub przydatności do użycia poszczególnych artykułów wynoszący co najmniej 12 miesięcy (lub termin wskazany przez Producenta danego artykułu (materiału)) na dzień odbioru dostawy bez zastrzeżeń. Udzielenie przez Wykonawcę dodatkowej gwarancji lub terminu przydatności do użycia stanowi III kryterium wyboru oferty. 7) W przypadku braku wyrobu lub jego zaakceptowanego przez Zamawiającego zamiennika u Wykonawcy, Zamawiający może go kupić u innego kontrahenta, a różnicę w cenie oraz wszelkie inne koszty na jakie ta sytuacja naraziła Zamawiającego pokrywa Wykonawca, zgodnie z zasadami określonymi w umowie. 8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania zamówień/ zleceń bez jakichkolwiek ograniczeń co do ilości, składu, częstotliwości, wartości poszczególnych dostaw. 9) Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia. 10) Asortyment musi być dostarczony i wniesiony przez Wykonawcę do pomieszczenia magazynowego, wskazanego przez Zamawiającego w dniu dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44000000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach