Przetargi.pl
Dostawa materiałów budowlanych oraz sprzętu geodezyjnego w ramach projektu „ Powiat stalowowolski stawia na zawodowców”

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Stalowej Woli ogłasza przetarg

  • Adres: 37450 Stalowa Wola, ul. 1 Sierpnia
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 420 640 , fax. 158 422 691
  • Data zamieszczenia: 2017-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Stalowej Woli
    ul. 1 Sierpnia 26
    37450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 158 420 640, fax. 158 422 691
    REGON: 24158300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stalowowolski.pl/index.php/jednostki-organizacyjne/zespol-szkol-ponadgimnazjalnych-nr-2

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów budowlanych oraz sprzętu geodezyjnego w ramach projektu „ Powiat stalowowolski stawia na zawodowców”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych oraz sprzętu geodezyjnego w ramach projektu „ Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców”. 2. Część I zamówienia – dostawa materiałów budowlanych. 3. Część II zamówienia – dostawa sprzętu geodezyjnego. 4. Dostarczane materiały winny być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych. 5. Zamawiający oczekuje wysokiej jakości materiałów i sprzętu oraz bezwzględnej terminowości zleceń. 6. Oferowane materiały muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i badania, muszą być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta. 7. Materiały muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania. Muszą one posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt, znak firmowy producenta, kod produktu, typ oraz model sprzętu oraz ewentualny termin ważności. 8. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy, spełniają wymagania Zamawiającego. Przez produkt równoważny, Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych (pojemność, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do materiałów oryginalnych (pożądanych przez Zamawiającego). Jednocześnie musi on być nieregenerowany, niereprodukowany oraz nieposiadający elementów z recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, Wykonawca obowiązkowo musi przedstawić dokładny ich opis oraz wskazać do jakiego urządzenia jest on przeznaczony. Produkt równoważny winien być określony z nazwy, symbolu, poprzez podanie producenta oraz pojemności i wydajności. 9. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za każde uszkodzenie sprzętu niezależnie od tego czy sprzęt jest objęty gwarancją producenta, czy jest w okresie pogwarancyjnym, które spowodowane będzie używaniem dostarczonych materiałów. 10. Stosowanie produktów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji sprzętu. Jeżeli na skutek awarii sprzętu wynikłej z winy zastosowania materiałów eksploatacyjnych Zamawiający utraci gwarancje producenta urządzenia, w ramach rekompensaty za utracone korzyści Wykonawca, w drodze umowy, będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji. 11. Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych oraz sprzętu geodezyjnego dla uczniów i słuchaczy biorących udział w stażach, praktykach i kursach w ramach projektu „Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców” następować będą w ciągu 3-5 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego za pośrednictwem telefonu lub faksu zgodnie z deklaracją Wykonawcy w formularzu ofertowym. 12. Sukcesywny czas dostawy materiałów budowlanych oraz sprzętu geodezyjnego dla uczniów i słuchaczy biorących udział w stażach, praktykach i kursach w ramach projektu „ Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców” zgodnie z Rozdziałem XVII SIWZ stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert. 13. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonego przedmiotu zamówienia w przypadku złej jakości lub niezgodne z ustalonymi parametrami. 14. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości na oferowany towar. Faktyczny okres udzielanej gwarancji na dostarczane materiały winien wynikać z deklaracji wykonawcy w formularzu ofertowym. Okres udzielanej gwarancji na dostarczane materiały stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert. 15. Dostawa odbywać się będzie w uzgodnionym terminie do siedziby Zamawiającego, w godz. od 700 do 1500, od poniedziałku do piątku. 16. Każdorazowo po dostawie sporządzany będzie protokół odbioru częściowego/końcowego dostawy, stanowiący podstawę wystawienia faktury oraz obliczenia okresu gwarancji na dostarczony asortyment. 17. Dowóz zamawianego asortymentu do siedziby Zamawiającego odbywał się będzie na koszt Wykonawcy. 18. Szczegółowe wymagania dotyczące zamawianych materiałów oraz sprzętu zostały zawarte w załączniku nr 1a do SIWZ Formularz rzeczowo-cenowy dla części I zamówienia oraz załączniku nr 1b do SIWZ Formularz rzeczowo-cenowy dla części II zamówienia. 19. Liczba poszczególnego asortymentu materiałów budowlanych oraz sprzętu geodezyjnego wymienionych w Załączniku nr 1a i 1b do SIWZ – Formularz rzeczowo – cenowy ma wymiar szacunkowy i służy jedynie wyłonieniu najkorzystniejszego wykonawcy. 20. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw w oparciu o ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w Formularzu rzeczowo – cenowym – Załącznik nr 1a i 1b do SIWZ. Ceny jednostkowe podane w Formularzu rzeczowo – cenowym nie mogą ulec zwiększeniu przez cały okres realizacji umowy. 21. Z realizacji przedmiotu zamówienia sporządzany jest protokół odbioru przedmiotu zamówienia, który podpisuje upoważniony przedstawiciel Zamawiającego. 22. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający uwzględni wszystkie uwagi w protokole odbioru przedmiotu zamówienia oraz wezwie Wykonawcę pisemnie lub faxem do należytego wykonania w terminie 2 dni roboczych tych części przedmiotu zamówienia, których sposób wykonania lub jakość zostały zakwestionowane przez przedstawicieli Zamawiającego w trakcie sprawdzenia. 23. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Zamawiający zobowiązany jest zwrócić na koszt Wykonawcy towar będący przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad. 24. Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wady fizyczne i prawne wszelkich materialnych rezultatów przedmiotu zamówienia objętego niniejszą umową. 25. Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność materialnych rezultatów dostaw przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i Formularzu rzeczowo – cenowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Dla części I Zamówienia - Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 1.000 zł (słownie: tysiąc złotych) do dnia 27 września 2017 r., do godziny 14:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804). 2. Dla części II Zamówienia - Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 500 zł (słownie: pięćset złotych) do dnia 27 września 2017 r., do godziny 14:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 30 9430 0006 0000 0316 2000 0009 – Nadsański Bank Spółdzielczy, z dopiskiem „Wadium – Dostawa materiałów budowlanych oraz sprzętu geodezyjnego w ramach projektu „Powiat stalowowolski stawia na zawodowców”. Część ……. Zamówienia”. 4. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty 5. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 2) formularz rzeczowo-cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę – załącznik nr 1a dla części I zamówienia; załącznik nr 1b dla części II zamówienia; 3) parafowany wzór umowy; 2. Wykonawca wraz z ofertą winien załączyć: 1) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; 2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia; 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach