Przetargi.pl
Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku oraz środków dezynfekcyjnych z podziałem na pakiety asortymentowe - sprawa 4/2013

Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, ul. Wiejska 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 668 91 00 , fax. 56 668 91 01
  • Data zamieszczenia: 2014-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
    ul. Wiejska 9 9
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 668 91 00, fax. 56 668 91 01
    REGON: 00030232700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zozbrodnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku oraz środków dezynfekcyjnych z podziałem na pakiety asortymentowe - sprawa 4/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów medycznych oraz środków dezynfekcyjnych w asortymentach i ilościach podanych w formularzu cenowym (załącznik nr 1A do SIWZ) z podziałem na następujące pakiety: 1) Pakiet nr 1 - Obłożenia 1 (CPV 33.19.00.00-8); 2) Pakiet nr 2 - Odzież operacyjna 1 (CPV 33.19.90.00- 1); 3) Pakiet nr 3 - Rękawice chirurgiczne(CPV 33.14.14.20-0); 4) Pakiet nr 4 - Rękawice diagnostyczne (CPV 33.14.14.20-0); 5) Pakiet nr 5 - Strzykawki, igły, kaniule (CPV 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6) 6) Pakiet nr 6 - Materiały eksploatacyjne i wymienialne do aparatury medycznej (CPV 33.19.00.00 - 8) 7) Pakiet nr 7 - Dreny, cewniki (CPV 33.14.12.00-2); 8) Pakiet nr 8 - Dezynfekcja 1 (CPV 33.63.16.00-8); 9) Pakiet nr 9 - Dezynfekcja 2 (CPV 33.63.16.00-8); 10) Pakiet nr 10 - Dezynfekcja 3 (CPV 33.63.16.00-8); 11) Pakiet nr 11 - Dezynfekcja 4 (CPV 33.63.16.00-8); 12) Pakiet nr 12 - Drobne artykuły medyczne (CPV 33.19.00.00-8); 13) Pakiet nr 13 - Przyrząd do wielokrotnego pobierania i wstrzykiwania płynów typu Spike (CPV 33.14.16.24 -0); 14) Pakiet nr 14 - Probówki, wyroby ze szkła i inne produkty laboratoryjne (CPV 33.79.30.00-5); 15) Pakiet nr 15 - Pipety automatyczne i końcówki do pipet (CPV 38.43.70.00-7); 16) Pakiet nr 16 - Odzież operacyjna 2 (CPV 33.19.90.00- 1); 17) Pakiet nr 17 - Siatka opatrunkowa (CPV 33.14.11.00-1); 18) Pakiet nr 18 - Opatrunki specjalistyczne (CPV 33.14.11.11-1); 19) Pakiet nr 19 - Obłożenia 2 (CPV 33.19.00.00-8) 2. Szczegółowy opis sposobu realizacji dostaw ww. pakietach zawiera wzór umowy - zał. nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia w formularzu cenowym kolumn opisanych pt. Nazwa handlowa i producent oraz Nazwa handlowa lub Producent. 4. Zaoferowane w ofercie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na pakiet. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie pakiety. W przypadku składania oferty na dany pakiet Wykonawca zobowiązany jest wycenić wszystkie pozycje asortymentowe wymienione w formularzu cenowym danego pakietu. Instrukcja wypełniania formularzy cenowych znajduje się w pkt XII SIWZ. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających. 7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej oraz dynamicznego systemu zakupów, nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający dopuszcza udział w wykonywaniu zamówienia podwykonawców. W sytuacji gdy, Wykonawca powierzy wykonanie jakiejś części zamówienia podwykonawcom, zobligowany jest do wskazania tej części w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zozbrodnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach