Przetargi.pl
Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku i drobnych materiałów medycznych

Szpital Powiatowy w Zambrowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 18-300 Zambrów, ul. Papieża Jana Pawła II 14
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2763608 , fax. 086 2712132
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Zambrowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Papieża Jana Pawła II 14 14
    18-300 Zambrów, woj. podlaskie
    tel. 086 2763608, fax. 086 2712132
    REGON: 45115333200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://portal.szpital.zambrow.bip-gov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku i drobnych materiałów medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku i drobnych materiałów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Zambrowie według opisu przedmiotu zamówienia, w asortymencie i ilościach wykazanych szczegółowo na Formularzu ofertowym - załącznik nr 3 SIWZ w podziale na 5 części (pakietów). 2.Termin ważności dostarczanych materiałów nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. Wartość zamówienia powyżej 14000 Euro, a poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: pakiet nr 1 - 700,00 zł. (słownie: siedemset zł.) pakiet nr 2 - 900,00 zł. (słownie: dziewięćset zł.) pakiet nr 3 - 300,00 zł. (słownie: trzysta zł.) pakiet nr 4 - 2500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset zł.) pakiet nr 5 - 1200,00 ( słownie: jeden tysiąc dwieście zł.) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów: a) przedłożenie aktualnego (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; b) przedłożenie oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę dokumentu: a) przedłożenie oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda przedstawienia oświadczenia, że produkt spełnia wymagania określone w ustawie o Wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz. U. Nr 93 poz.896) i dołączenia próbek Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę dokumentu: a) Przedłożenie oświadczenia wykonawcy, że wszystkie oferowane materiały medyczne, wymienione w załączniku nr 3 SIWZ, spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 20.04.2004r o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004r Nr 93 poz. 896). b) Próbki oferowanych materiałów (po 1 szt.) na wyszczególnione pozycje w określonym pakiecie/pakietach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy. 3.Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 4.Oświadczenie wykonawcy, że wszystkie oferowane materiały medyczne, wymienione w załączniku nr 3 SIWZ, spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 20.04.2004r o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004r Nr 93 poz. 896). 5.Próbki oferowanych materiałów (po 1 szt.) na wyszczególnione pozycje w określonym pakiecie/pakietach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.szpital.zambrow.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach