Przetargi.pl
dostawa materiałów medycznych

Zakład Opiekuńczo-Leczniczy prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Felicjanek ogłasza przetarg

  • Adres: 31-502 Kraków, ul. Kołłątaja 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4213902 , fax. 012 4213902
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Felicjanek
    ul. Kołłątaja 7 7
    31-502 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4213902, fax. 012 4213902
    REGON: 00389160800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zolfelicjanki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa materiałów medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cewnik Foleya 20 SZT 25; Gaza Bawełniana jałowa 1m 13 nitki x 1 szt OP 300; Igła 0.45 x 13 x 100 szt OP 25; Igła 0.7 x 30 x 100 szt OP 4; Igła 0.8 x 40 x 100 szt OP 10; Igła 0.9 x 40 x 100 szt OP 10; Igła 1,1 x40 x 100 szt OP 5; Igła 1.2 x 100 szt OP 10; Kompresy jałowe 5 cm x 5 cm x 3 szt OP 1800; Kompresy jałowe 7 cm x 7 cm. x 3 szt. OP 2000; Kompresy jałowe 9 cm x 9 cm. x 3 szt. OP 500; Kompresy jałowe 10 cm x 10 cm x 3 szt. OP 250; Kieliszki plastikowe x 50 szt OP 4; Lancety do nakłuwania x 1 szt szt 12; Leko saszetka x 100 szt OP 70; Myjka higieniczna dla dorosłych pakowana po 50 szt. OP 10; Opaska dzienna podtrzymująca 4 x 10 cm x 1 szt OP 1300; Opaska elastyczna tkana z zapinką 5 m x 10 x 1 szt OP 40; Opatrunek aqua-gel 10x 12 cm x 1 szt OP 5; Opatrunek aqua-gel 12x12 czm x 10 szt OP 2; Oliwka do ciała nie gorsza niż Bambino 1000 ml. szt 60; Paski testowe do glukometru Sensor Elektrodes x 50 OP 60; Patyczki Higieniczne x 100 szt OP 19; Plastry - do mocowania kaniul x 50 szt OP 5; Plastofix 15 x 10 x 1 szt OP 20; Plastofix - lepce 10 cm x 10 m x 1 szt OP 40; Pojemnik na mocz 120 ml niejałowy SZT 30; Pojemnik na mocz 100 ml. jałowy SZT 150; Przyrząd do przetaczania płynów SZT 1000; Rękawice bezp.latex Sx100 szt OP 80; Rękawice bezp.latex Mx100 szt OP 80; Rękawice winylowe pudrowe synsation M X 100 SZT OP 250; Rękawice latexowe S,M x 100 szt OP 500; Strzykawka 10 ml. 100 szt OP 13; Strzykawka 100 ml. x 1 szt SZT 250; Strzykawka 2 ml 100 szt OP 5; Strzykawka 20 ml. 80 szt OP 12; Strzykawka 5 ml. 100 szt OP 10; Szpatułki drewniane x 100 szt. OP 2; Venflon 0.7 - żółty 50 szt OP 4; Venflon 0.8 - niebieski x 50 szt OP 5; Venflon 1.0 - różowy x 50 szt OP 4; Wata celulozowa płaty 5 kg OP 95; Worek na mocz x 1 szt SZT 20; Termometr rtęciowy x 1 szt SZT 10;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają uprawnienia do wykonania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Forma dokumentów. Wszystkie dokumenty musza być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem, musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwość co do jej prawidłowości, zamawiający może zażądać przedstawienie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zolfelicjanki
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach