Przetargi.pl
Dostawa materiałów malarskich w 2018 r.

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Kwiatkowskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 313 015 , fax. 261 313 304
  • Data zamieszczenia: 2018-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
    ul. Kwiatkowskiego 15
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 313 015, fax. 261 313 304
    REGON: 28138539600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów malarskich w 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów malarskich w 2018 r w trzech częściach zamówienia. Część zamówienia nr 1- Dostawa farb, lakierów i rozpuszczalników- 72 pozycje asortymentowe - szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku I; Część zamówienia nr 2- Dostawa wyrobów ściernych- 49 pozycji asortymentowych - szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku I; Część zamówienia nr 3- Dostawa akcesoriów malarskich- 33 pozycje asortymentowe- szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku I. Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44800000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: dla części zamówienia nr 1- 3500,00 PLN; dla części nr 2- 470,00 PLN; dla części zamówienia nr 3- 340,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach