Przetargi.pl
Dostawa materiałów kontrolnych do programu badań porównawczych z zakresu immunochemii, chemii klinicznej (w tym gazometria krwi, mocz), hematologia, koagulologia i materiałów do rutynowego monitorowania dokładności i precyzji matczynych testów przesiewowych

Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-535 Poznań, ul. Polna 33
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8419294 , fax. 061 8419620
  • Data zamieszczenia: 2016-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
    ul. Polna 33 33
    60-535 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8419294, fax. 061 8419620
    REGON: 00028884000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gpsk.ump.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów kontrolnych do programu badań porównawczych z zakresu immunochemii, chemii klinicznej (w tym gazometria krwi, mocz), hematologia, koagulologia i materiałów do rutynowego monitorowania dokładności i precyzji matczynych testów przesiewowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Dostawa materiałów kontrolnych do programu badań porównawczych z zakresu: immunochemii, chemii klinicznej (w tym gazometria krwi, mocz), hematologia, koagulologia i materiałów do rutynowego monitorowania dokładności i precyzji matczynych testów przesiewowych. 1. Materiały kontrolne do programu zewnątrzlaboratoryjnych badań porównawczych z zakresu: immunochemii, chemii klinicznej (biochemii), w tym gazometria krwi, hematologii, koagulologii i analityki medycznej - mocz (testy paskowe) Oprogramowanie lub inny sposób przesyłania wyników kontroli i odbioru opracowań wyników (raportów) zainstalowane na trzech komputerach. Preferowana wymiana informacji drogą internetową. 2. Ilość analizatorów objętych kontrolą: a) Immunochemia - 3 b) Chemia kliniczna - 2 c) Gazometria - 2 d) Mocz - 1 e) Hematologia - 2 f) Koagulologia - 1 3. Opracowania (raporty) winny zawierać ocenę: a) całkowitego błędu pomiaru b) precyzji, SD c) poprawności, CV% 4. Wykaz asortymentowy i ilościowy materiałów kontrolnych objętych dostawą zawarty w zestawieniu podanym w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia - Formularzu parametrów wymaganych. 2. Materiał kontrolny do rutynowego monitorowania dokładności i precyzji matczynych testów przesiewowych Materiał kontrolny odpowiedni do zastosowania na aparatach Delfia Xpress plus firmy PerkinElmer, cobas e 601 oraz e 411 firmy Roche Diagnostics. Szczegółowy opis, zakres oraz parametry wymagane przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik nr 1 oraz Załącznik nr 3 do specyfikacji stanowiący integralną jej część. Warunki realizacji zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest do realizowania dostaw na podstawie zgłoszenia Zamawiającego dokonanego pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. 2. Wykonawca zobowiązany do dostarczenia przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego na zasadach określonych w pkt. 2.1. Zamawiający określa minimalny termin dostaw 5 dni, maksymalny termin dostaw 7 dni od momentu złożenia zamówienia . 3 W szczególnych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dostaw w trybie awaryjnym, tzn. w terminie skróconym do 2 dni od momentu złożenia zamówienia na zasadach określonych w pkt.2.1 . 4 Termin ważności oferowanych wyrobów nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 5. Data ważności i numer serii materiałów kontrolnych zamieszczona na opakowaniu jednostkowym. 6 Realizacja dostaw materiałów kontrolnych identycznych z zaproponowanymi w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostaw
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.gpsk.ump.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach