Przetargi.pl
Dostawa materiałów instalacyjnych wraz z transportem do miejsca siedziby zamawiającego, do budowy sieci kanalizacji deszczowej etap II w Ochocicach gm. Kamieńsk, zgodnie z obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi.

Zakład Gospodarki Komunalnej w Kamieńsku ogłasza przetarg

  • Adres: 97-360 Kamieńsk, ul. Wieluńska 50
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6817136 , fax. 044 6817136
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Kamieńsku
    ul. Wieluńska 50 50
    97-360 Kamieńsk, woj. łódzkie
    tel. 044 6817136, fax. 044 6817136
    REGON: 59032801900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiensk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy powołany przez Urząd Miasta, nie posiadający osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów instalacyjnych wraz z transportem do miejsca siedziby zamawiającego, do budowy sieci kanalizacji deszczowej etap II w Ochocicach gm. Kamieńsk, zgodnie z obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa materiałów instalacyjnych wraz z transportem do miejsca siedziby zamawiającego, do budowy sieci kanalizacji deszczowej etap II w Ochocicach gm. Kamieńsk, zgodnie z obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi, w tym: - rura PVC kielichowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441631300
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP z późn. zm.; 5) oferowane przez nich dostawy materiałów instalacyjnych spełniają wymagania zamawiającego; 6) złożą wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty we właściwej formie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków w w/w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, określonych w rozdziale IX niniejszej specyfikacji metodą spełnia/nie spełnia. W przypadku zaistnienia podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, o wykluczeniu wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni pisemnie wszyscy wykonawcy, którzy złożyli ofertę. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą; - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy PZP z późn. zm.; - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; -została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; - zawiera błędy w obliczeniu ceny; - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3; - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. O odrzuconych ofertach zostaną niezwłocznie zawiadomieni pisemnie wszyscy wykonawcy, którzy złożyli ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1).W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych z późn. zm. zamawiający żąda następujących dokumentów: a) formularza ofertowego z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ b) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne - art. 22 ust.1 ustawy PZP z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 c) zaakceptowanego wzoru umowy - załącznik nr 3 d) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ostatecznym upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt.1). lit. d) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ostatecznym upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej (odpowiadające pkt. 1). lit. d), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ostatecznym upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty od jednego wykonawcy (spółka cywilna) winny być złożone dokumenty , o których mowa w pkt. 1). lit. b) i d) przez każdego wykonawcę wchodzącego w skład spółki. Pozostałe dokumenty mogą być złożone i podpisane przez jednego z reprezentujących spółkę podmiotu, o ile wynika to z przepisów prawa. 2). Dokumenty, jakich zamawiający żąda od wykonawców w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika od oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy albo zawarciu umowy. Oprócz dokumentów wymienionych w pkt.1). winna być złożona umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie lub umowa konsorcjum. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty, o których mowa w pkt 1). lit. b) i d) muszą być złożone przez każdego wykonawcę (firmę). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w formie spółek cywilnych właściwe dokumenty, o których mowa w pkt. 1). lit. b) i d) muszą być złożone przez każdego wykonawcę wchodzącego w skład spółki. 3).Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone wymagania, zamawiający po podpisaniu umowy z wybranym wykonawcą i w czasie dostarczania materiałów żąda od wykonawcy następujących dokumentów: a) polskich aprobat technicznych, atestów b) certyfikatów zgodności, deklaracji zgodności . Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę lub osoby uprawnione do podpisywania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do oryginału dokumentu przedstawionego w formie kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamiensk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach