Przetargi.pl
CAŁODOBOWA OCHRONA OBIEKTU, OSÓB I MIENIA ORAZ TRANSPORT PIENIĘDZY Z BANKU DO SĄDU REALIZOWANA DLA SĄDU REJONOWEGO W TOMASZOWIE MAZ. PRZY UL. MOŚCICKIEGO 9

Sąd Rejonowy w Tomaszowie Maz. ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul.Prez. I. Mościckiego 9
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-44 7257511 , fax. 0-44 7257513
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Tomaszowie Maz.
    ul.Prez. I. Mościckiego 9 9
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 0-44 7257511, fax. 0-44 7257513
    REGON: 00032334100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    CAŁODOBOWA OCHRONA OBIEKTU, OSÓB I MIENIA ORAZ TRANSPORT PIENIĘDZY Z BANKU DO SĄDU REALIZOWANA DLA SĄDU REJONOWEGO W TOMASZOWIE MAZ. PRZY UL. MOŚCICKIEGO 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    całodobowa ochrona i dozór budynku czterokondygnacyjnego siedziby Sądu Rejonowego w Tomaszowie Maz. oraz transport pieniędzy z banku do budynku Sądu przez okres 18 miesięcy, zgodnie z zakresem obowiązków ujętych w załączniku nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają Koncesję, na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 roku, Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.); b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia to znaczy: - wykonali (lub wykonują obecnie) w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) usługi w zakresie ochrony osób i mienia dla przynajmniej dwóch zamawiających; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie :spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokument nr 1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników (Partnerów); dokument nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 i wynikające z art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników (Partnerów); dokument nr 3 - Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 roku, Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: dokument nr 4 - Wykaz wykonanych (lub wykonywanych obecnie) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) usług w zakresie ochrony osób i mienia dla przynajmniej dwóch zamawiających, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: dokument nr 5 - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł.(słownie:dwieście tysięcy), UWAGA: kwota 200.000 zł to suma odszkodowania jaką gwarantuje ubezpieczyciel.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-maz.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach