Przetargi.pl
Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka w dwóch częściach

Biuro Rzecznika Praw Dziecka ogłasza przetarg

  • Adres: 00-450 Warszawa, ul. Przemysłowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5836600 , fax. 22 5836696
  • Data zamieszczenia: 2019-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Rzecznika Praw Dziecka
    ul. Przemysłowa 30/32
    00-450 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5836600, fax. 22 5836696
    REGON: 01638763000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brpd.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka w dwóch częściach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem części I zamówienia jest dostawa 20 pozycji asortymentowych materiałów informacyjno-promocyjnych: 1. Pióro wieczne 50 sztuk, 2. Koszulka z logo 2000 sztuk, 3. Magnes 2000 sztuk, 4. Długopis 5000 sztuk, 5. Ołówek lakierowany z nakładką 5000 sztuk, 6. Ołówek elastyczny z gumką 5000 sztuk, 7. Kabel smycz 500 sztuk, 8. Ręcznik sportowy w pokrowcu 1500 sztuk, 9. Brelok maskotka 2000 sztuk, 10. Trójkolorowy długopis z rysikiem 2000 sztuk, 11. Balony 30000 sztuk, 12. Bidony rowerowe z uchwytami 1000 sztuk, 13. Pluszaki 3000 sztuk, 14. Brelok odblask 5000 sztuk, 15. Opaska odblaskowa elastyczna 10000 sztuk, 16. Puzzle drewniane kostka 3000 sztuk, 17. Gry w drewnianym pudełku 500 sztuk, 18. Kubek ceramiczny 2000 sztuk, 19. Piłka nożna 1000 sztuk, 20. Piłka do siatkówki 1000 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu części I zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, część I. 2) Część II pn. „Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka – Grupa II” Przedmiotem części II zamówienia jest dostawa 14 pozycji asortymentowych materiałów informacyjno promocyjnych: 1. E-czytnik z etui 150 sztuk, 2. Plecak z powerbankiem 30 sztuk, 3. Powerbank 50 sztuk, 4. Głośnik bluetooth 50 sztuk, 5. Słuchawki z etui 1000 sztuk, 6. Teczka A4 z orłem 1000 sztuk, 7. Kocyk dla niemowlaka 300 sztuk, 8. Szumiące maskotki 300 sztuk, 9. Książka kontrastowa 300 sztuk, 10. Plecaki dla dzieci/młodzieży 300 sztuk, 11. Piórnik dwukomorowy z wyposażeniem 300 sztuk, 12. Pojemnik na śniadanie (lunchbox) 300 sztuk, 13. Zestaw naprawczy na rower 100 sztuk, 14. Etui wodoodporne z mocowaniem na rower 100 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu części II zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, część II. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane części, lecz nie dopuszcza możliwości składania ofert na dowolnie wybrane pozycje asortymentowe w danej części zamówienia. W poszczególnych częściach musi być wyceniony pełen asortyment w ilościach podanych przez Zamawiającego. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony w ramach części II zamówienia asortyment – poz. 1 E-czytnik z etui, 2. Plecak z powerbankiem, 3. Powerbank, 4. Głośnik bluetooth, 10. Plecaki dla dzieci/młodzieży- licząc od daty podpisania protokołu odbioru. Okres gwarancji równy jest okresowi rękojmi. Wykonawca poza wymienionymi pozycjami udzieli 6 miesięcznej gwarancji na pozostały asortyment dostarczony w ramach I i II części zamówienia. 4. UWAGA. Zamawiający dokona oceny jakości oferowanego przez Wykonawcę asortymentu na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę próbek w ramach oceny ofert – kryterium jakość 40%. Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą próbkę– po 1 sztuce dla każdej pozycji asortymentowej w ramach części zamówienia, na którą składa ofertę. Zamawiający dokona również oceny wykonania znakowania, dlatego też wymaga, aby wybrane przez Wykonawcę złożone próbki zawierały oznakowanie- to jest Zamawiający wymaga, by Wykonawca złożył co najmniej po 1 próbce każdego wymaganego dla danej części zamówienia sposobu znakowania. Próbki należy opisać podając numer części, w zakresie której są składane oraz nazwę Wykonawcy. Próbki winny stanowić oddzielne opakowania od oferty, nie należy umieszczać w jednym opakowaniu zbiorczym oferty przetargowej wraz próbkami. Próbki składane są w celu dokonania oceny jakości i w tym wypadku nie są traktowane jako dokument w rozumieniu art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, a tym samym art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie będzie miał zastosowania. Próbki nie będą podlegały uzupełnieniu. Brak złożenia próbek na dzień składania ofert, bądź złożenia próbek niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dla części I zamówienia Wykonawca musi złożyć po 1 próbce dla każdej z wymienionych pozycji asortymentowych: 1. Pióro wieczne, 2. Koszulka z logo, 3. Magnes, 4. Długopis, 5. Ołówek lakierowany z nakładką, 6. Ołówek elastyczny z gumką, 7. Kabel smycz, 8. Ręcznik sportowy w pokrowcu, 9. Brelok maskotka, 10. Trójkolorowy długopis z rysikiem, 11. Balony, 12. Bidony rowerowe z uchwytami, 13. Pluszaki, 14. Brelok odblask, 15. Opaska odblaskowa elastyczna, 16. Puzzle drewniane kostka, 17. Gry w drewnianym pudełku, 18. Kubek ceramiczny, 19. Piłka nożna, 20. Piłka do siatkówki. Wśród wymienionych powyżej próbek minimum po 1 próbce musi zawierać następujące znakowanie: 1 próbka ze znakowaniem grawerem laserowym, 1 próbka ze znakowaniem drukiem cyfrowym DTG, 1 próbka ze znakowaniem tampodrukiem, 1 próbka ze znakowaniem haftem, 1 próbka ze znakowaniem termotransferem, 1 próbka ze znakowaniem sitodrukiem. Zamawiający dopuszcza dowolny znak graficzny/logotyp w dowolnej kolorystyce i rozmiarach. Dla części II zamówienia Wykonawca musi złożyć po 1 próbce dla każdej z wymienionych pozycji asortymentowych: 1. E-czytnik z etui, 2. Plecak z powerbankiem, 3. Powerbank, 4. Głośnik bluetooth, 5. Słuchawki z etui, 6. Teczka A4 z orłem, 7. Kocyk dla niemowlaka, 8. Szumiące maskotki, 9. Książka kontrastowa, 10. Plecaki dla dzieci/młodzieży, 11. Piórnik dwukomorowy z wyposażeniem, 12. Pojemnik na śniadanie (lunchbox), 13. Zestaw naprawczy na rower, 14. Etui wodoodporne na rower z mocowaniem na rower. Wśród wymienionych powyżej próbek minimum po 1 próbce musi zawierać następujące znakowanie: 1 próbka ze znakowaniem tłoczonym, 1 próbka ze znakowaniem tampodrukiem, 1 próbka ze znakowaniem haftem, 1 próbka ze znakowaniem termotransferem. Zamawiający dopuszcza dowolny znak graficzny/logotyp w dowolnej kolorystyce i rozmiarach. Załączone do oferty próbki muszą spełniać wymagania określone w SOPZ za wyjątkiem znakowania (patrz wyżej). Zamawiający dopuści do oceny w danej części zamówienia próbki oznakowane zgodnie z wymaganymi opisanymi powyżej. Brak próbki z którymkolwiek wymaganym rodzajem znakowania prowadzić będzie do odrzucenia oferty z uwagi na niezgodność oferty z treścią SIWZ, podobnie jak brak próbki którejkolwiek pozycji asortymentowej.. Zamawiający dopuszcza złożenie próbek w innym rozmiarze, niż określony w SOPZ- Zamawiający dopuszcza różnicę rozmiarów próbek +/- 10% względem wskazanych w SOPZ wymiarów. Zamawiający wymaga złożenia próbek w kolorach wskazanych w SOPZ. Jeżeli w SOPZ wskazanych jest kilka kolorów dla danej pozycji asortymentowej Wykonawca może złożyć próbkę w jednym wybranym spośród wskazanych kolorze. Próbki powinny być opakowane zgodnie z warunkami wskazanymi w SOPZ. Zamawiający na wniosek zwróci próbki Wykonawcom, których oferta nie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Próbki oferty wybranej jako najkorzystniejsza będą przechowywane przez Zamawiającego przez okres 4 lat jako materiał porównawczy wobec materiałów dostarczonych w ramach realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa oferte zgodnie z formularzem, którego wzór stamowi załacznik nr 2 do SIWZ wraz z oświadczeniami wstępnymi w zakresie spełaninia warunków udziału w postepownaiu i braku podstaw do wykluczenia. Wykonawca sklada również: 1) po 1 sztuce próbki każdej pozycji asortymentowej w ramach części zamówienia, na którą składa ofertę. Zamawiający wymaga, aby wybrane przez Wykonawcę złożone próbki zawierały oznakowanie- to jest Zamawiający wymaga, by Wykonawca złożył co najmniej po 1 próbce każdego wymaganego dla danej części zamówienia sposobu znakowania. Dla części I zamówienia Wykonawca musi złożyć po 1 próbce dla każdej z wymienionych pozycji asortymentowych: 1. Pióro wieczne, 2. Koszulka z logo, 3. Magnes, 4. Długopis, 5. Ołówek lakierowany z nakładką, 6. Ołówek elastyczny z gumką, 7. Kabel smycz, 8. Ręcznik sportowy w pokrowcu, 9. Brelok maskotka, 10. Trójkolorowy długopis z rysikiem, 11. Balony, 12. Bidony rowerowe z uchwytami, 13. Pluszaki, 14. Brelok odblask, 15. Opaska odblaskowa elastyczna, 16. Puzzle drewniane kostka, 17. Gry w drewnianym pudełku, 18. Kubek ceramiczny, 19. Piłka nożna, 20. Piłka do siatkówki. Wśród wymienionych powyżej próbek minimum po 1 próbce musi zawierać następujące znakowanie: 1 próbka ze znakowaniem grawerem laserowym, 1 próbka ze znakowaniem drukiem cyfrowym DTG, 1 próbka ze znakowaniem tampodrukiem, 1 próbka ze znakowaniem haftem, 1 próbka ze znakowaniem termotransferem, 1 próbka ze znakowaniem sitodrukiem. Zamawiający dopuszcza dowolny znak graficzny/logotyp w dowolnej kolorystyce i rozmiarach. Dla części II zamówienia Wykonawca musi złożyć po 1 próbce dla każdej z wymienionych pozycji asortymentowych: 1. E-czytnik z etui, 2. Plecak z powerbankiem, 3. Powerbank, 4. Głośnik bluetooth, 5. Słuchawki z etui, 6. Teczka A4 z orłem, 7. Kocyk dla niemowlaka, 8. Szumiące maskotki, 9. Książka kontrastowa, 10. Plecaki dla dzieci/młodzieży, 11. Piórnik dwukomorowy z wyposażeniem, 12. Pojemnik na śniadanie (lunchbox), 13. Zestaw naprawczy na rower, 14. Etui wodoodporne na rower z mocowaniem na rower. Wśród wymienionych powyżej próbek minimum po 1 próbce musi zawierać następujące znakowanie: 1 próbka ze znakowaniem tłoczonym, 1 próbka ze znakowaniem tampodrukiem, 1 próbka ze znakowaniem haftem, 1 próbka ze znakowaniem termotransferem. Zamawiający dopuszcza dowolny znak graficzny/logotyp w dowolnej kolorystyce i rozmiarach. Załączone do oferty próbki muszą spełniać wymagania określone w SOPZ za wyjątkiem znakowania (patrz wyżej). Zamawiający dopuści do oceny w danej części zamówienia próbki oznakowane zgodnie z wymaganymi opisanymi powyżej. Brak próbki z którymkolwiek wymaganym rodzajem znakowania prowadzić będzie do odrzucenia oferty z uwagi na niezgodność oferty z treścią SIWZ, podobnie jak brak próbki którejkolwiek pozycji asortymentowej. Zamawiający dopuszcza złożenie próbek w innym rozmiarze, niż określony w SOPZ- Zamawiający dopuszcza różnicę rozmiarów próbek +/- 10% względem wskazanych w SOPZ wymiarów. Zamawiający wymaga złożenia próbek w kolorach wskazanych w SOPZ. Jeżeli w SOPZ wskazanych jest kilka kolorów dla danej pozycji asortymentowej Wykonawca może złożyć próbkę w jednym wybranym spośród wskazanych kolorze.Próbki powinny być opakowane zgodnie z warunkami wskazanymi w SOPZ.Próbki składane są w celu dokonania oceny jakości i w tym wypadku nie są traktowane jako dokument w rozumieniu art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, a tym samym art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie będzie miał zastosowania. Próbki nie będą podlegały uzupełnieniu. Brak złożenia próbek na dzień składania ofert, bądź złożenia próbek niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę, jeżeli umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z treści złożonych dokumentów rejestrowych; 3) pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum, w przypadku wspólnego składania oferty przez Wykonawców; 4) zobowiązanie do udostępnienia zasobów ( jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach