Gmina Biłgoraj ogłasza przetarg
- Adres: 23-400 Biłgoraj, Kościuszki
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 84 6882830, , fax. 84 6863584
- Data zamieszczenia: 2019-02-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Biłgoraj
Kościuszki 88
23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
tel. 84 6882830, , fax. 84 6863584
REGON: 95036903700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbilgoraj.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów i usług dla potrzeb bieżącego utrzymania przejezdności dróg o nawierzchni nieulepszonej w 2019 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4.1.1 Krótki opis przedmiotu zamówienia: 1) Stan istniejący: Drogi gminne o nawierzchni nieulepszonej na terenie gminy Biłgoraj w złym stanie technicznym z licznymi wybojami, deformacjami i nierównościami. Są to drogi o nawierzchni gruntowej, tłuczniowej, żużlowej, z kruszywa łamanego, oraz miejscowo utwardzane gruzem budowlanym i mieszanką kruszywa. 2) Stan projektowany: Realizacja zadania polega na poprawie przejezdności dróg gminnych o nawierzchni nieulepszonej poprzez likwidację wyboi, oraz nierówności nawierzchni. 4.1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę - żużla paleniskowego (zamienne: przekruszony gruz budowlany, betonowy przekruszony destrukt asfaltowy) – 2200 t - tłucznia kamiennego dolomitowego – 700 t - klińca dolomitowego – 900 t - niesortu wapiennego– 30 t - piasku– 150 m3 - ziemi – 200 m3 Miejsce dostawy – drogi na terenie Gminy wskazane przez Zamawiającego. Dostarczony materiał powinien posiadać certyfikat dopuszczający do stosowania w drogownictwie (wymagany przy każdej dostawie materiału).Materiały będą dostarczane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2) Pracę/ wynajm sprzętu: - równiarki – 100 m-g - spycharko - koparki – 200 m-g - samochodu wywrotki 5-10 t – 55 m-g 3) Pracę pracowników fizycznych przy bieżącym utrzymaniu przejezdności dróg– 350 r-g 4) Inne informacje: Urządzenia obce w pasach dróg gminnych – istniejące uzbrojenie techniczne 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ 4.2. Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6 Żwir, piasek , tłuczeń kamienny, kruszywa, 60.10.00.00-9 Usługi transportu lądowego 4.3. Wymagany okres gwarancji: min. 12 m-cy; 4.4 Zamawiający nie opuszcza możliwości składnia ofert częściowych. 4.5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wynagrodzenia za wykonanie zamówienia. UWAGA Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń, oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1- 3 PZP, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny, równoważne opisywanym. Towary, materiały, urządzenia, rozwiązania równoważne w stosunku do towarów, materiałów, urządzeń, rozwiązań opisanych w dokumentacji przetargowej za pomocą wskazań określonych w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1-3 ustawy PZP to towary, materiały, urządzenia, rozwiązania o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. Przyjmuje się, że wszelkie towary, materiały, urządzenia rozwiązania opisane w sposób jw., określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, materiały, urządzenia, rozwiązania oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego; Wykonawca, który powołuje się na towary, materiały, urządzenia, rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez załączenie stosownych dokumentów. Złożone przez Wykonawcę dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14210000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zgodnie z zapisami SIWZ pkt: 19.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania z ofertą, w wysokości: 5.000zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 19.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z następujących form, stosownie do art.45 ust.6 ustawy Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy: 19.2.1. pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w Banku Spółdzielczym w Księżpolu nr konta bankowego 95 9614 0008 2001 0000 0606 0005 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – Dostawa materiałów i usług dla potrzeb bieżącego utrzymania przejezdności dróg o nawierzchni nieulepszonej w 2019 roku” Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego; 19.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy musi być zawsze poręczeniem pieniężnym; 19.2.3 gwarancjach bankowych; 19.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 19.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2016 poz. 359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089). Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie i realizację zamówienia publicznego tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej. 19.3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 19.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 19.5. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 19.1., w formie lub formach oraz w terminie, o których mowa w pkt 19.2. zostanie wykluczony z postępowania. 19.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 19.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 19.8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 19.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 19.10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 19.10.1. odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 19.10.2. nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 19.10.3. zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kruszywa drogowego oraz piasku budowlanego płukanego w zakresie 3 części.
Dodano: 2024-02-21 - Dostawa grysów
Dodano: 2023-03-28 - Dostawy kruszywa łamanego oraz gruzu betonowego rozkruszonego w celu bieżącego uzupełniania ubytków nawierzchni dróg gminnych
Dodano: 2023-03-01 - Dostawa kruszywa kamiennego na drogi leśne Nadleśnictwa Zwierzyniec - II postępowanie
Dodano: 2022-12-15 - CZĘŚĆ 1 - Dostawa piasku do magazynu 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu oraz w Chełmie, CZĘŚĆ 2 - Dostawa kruszywa drogowego do magazynu 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.
Dodano: 2022-08-08 - „Zakup materiałów budowlanych na budowę chodników przy ul. Wyszyńskiego, Błotków, Ogrodowej, Orzeszkowej, Piłsudskiego, Kościuszki, Sienkiewicza w mieście Terespol wraz z wynajmem sprzętu i jego obsługą” z podziałem na części: 1. Zakup i dostawa kostki brukowej, obrzeży, krawężników i cementu do budowy chodników. 2. Zakup i dostawa piachu do budowy chodników. 3. Wynajem koparko -ładowarki z obsługą
Dodano: 2021-04-07 - „Sukcesywne dostawy kruszywa łamanego do remontów dróg gruntowych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Rykach”
Dodano: 2021-03-08 - Dostawy (zakup, załadunek, transport, rozładunek) kruszywa łamanego oraz gruzu betonowego rozkruszonego (rozbiórkowego) we wskazane przez Zamawiającego miejsca na terenie Gminy Puławy w roku 2021, w celu bieżącego uzupełniania ubytków nawierzchni dróg gminnych
Dodano: 2021-02-11 - DOSTAWA MATERIAŁÓW I USŁUG DLA POTRZEB BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA PRZEJEZDNOŚCI DRÓG O NAWIERZCHNI NIEULEPSZONEJ W 2021 ROKU”
Dodano: 2021-02-03 - „Zakup materiałów budowlanych na budowę chodników przy ul. Wyszyńskiego, Błotków, Ogrodowej, Orzeszkowej, Piłsudskiego, Kościuszki, Sienkiewicza w mieście Terespol wraz z wynajmem sprzętu i jego obsługą” z podziałem na części: 1. Zakup i dostawa kostki brukowej, obrzeży, krawężników i cementu do budowy chodników. 2. Zakup i dostawa piachu do budowy chodników. 3. Wynajem koparko -ładowarki z obsługą
Dodano: 2020-12-31