Gmina Biłgoraj ogłasza przetarg
- Adres: 23-400 Biłgoraj, Kościuszki
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 84 6882830, , fax. 84 6863584
- Data zamieszczenia: 2020-03-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Biłgoraj
Kościuszki 88
23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
tel. 84 6882830, , fax. 84 6863584
REGON: 95036903700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbilgoraj.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„DOSTAWA MATERIAŁÓW I USŁUG DLA POTRZEB BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA PRZEJEZDNOŚCI DRÓG O NAWIERZCHNI NIEULEPSZONEJ W 2020 ROKU” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i usług dla potrzeb bieżącego utrzymania przejezdności dróg o nawierzchni nieulepszonej w 2020 roku na terenie Gminy Biłgoraj. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę - żużla paleniskowego (zamienne: przekruszony gruz budowlany, betonowy, przekruszony destrukt asfaltowy) –2200 t - tłucznia kamiennego dolomitowego – 700 t - klińca dolomitowego – 900 t - niesortu wapiennego – 30 t - piasku – 150m3 - ziemi – 200 m3 Miejsce dostawy – drogi na terenie Gminy wskazane przez Zamawiającego. Dostarczony materiał powinien posiadać certyfikat dopuszczający do stosowania w drogownictwie (wymagany przy każdej dostawie materiału). Materiały będą dostarczane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Maksymalny termin dostawy wymagany przez Zamawiającego 10 dni. Wymagana przez Zamawiającego gwarancja jakości na okres 12 miesięcy. Pracę sprzętu: - równiarki – 100 m-g - spycharko - koparki – 200 m-g - samochodu wywrotki 5-10 t – 55 m-g Pracę pracowników fizycznych – 350 r-g przy bieżącym utrzymaniu przejezdności dróg Szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia i specyfikacji technicznej wykonania robót i usług stanowiące załącznik Nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14210000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. b) Formularz cenowy sporządzony i wypełniony wg wzoru stanowiącego Załącznik 3a do SIWZ c) Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); e) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kruszywa drogowego oraz piasku budowlanego płukanego w zakresie 3 części.
Dodano: 2024-02-21 - Dostawa grysów
Dodano: 2023-03-28 - Dostawy kruszywa łamanego oraz gruzu betonowego rozkruszonego w celu bieżącego uzupełniania ubytków nawierzchni dróg gminnych
Dodano: 2023-03-01 - Dostawa kruszywa kamiennego na drogi leśne Nadleśnictwa Zwierzyniec - II postępowanie
Dodano: 2022-12-15 - CZĘŚĆ 1 - Dostawa piasku do magazynu 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu oraz w Chełmie, CZĘŚĆ 2 - Dostawa kruszywa drogowego do magazynu 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.
Dodano: 2022-08-08 - „Zakup materiałów budowlanych na budowę chodników przy ul. Wyszyńskiego, Błotków, Ogrodowej, Orzeszkowej, Piłsudskiego, Kościuszki, Sienkiewicza w mieście Terespol wraz z wynajmem sprzętu i jego obsługą” z podziałem na części: 1. Zakup i dostawa kostki brukowej, obrzeży, krawężników i cementu do budowy chodników. 2. Zakup i dostawa piachu do budowy chodników. 3. Wynajem koparko -ładowarki z obsługą
Dodano: 2021-04-07 - „Sukcesywne dostawy kruszywa łamanego do remontów dróg gruntowych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Rykach”
Dodano: 2021-03-08 - Dostawy (zakup, załadunek, transport, rozładunek) kruszywa łamanego oraz gruzu betonowego rozkruszonego (rozbiórkowego) we wskazane przez Zamawiającego miejsca na terenie Gminy Puławy w roku 2021, w celu bieżącego uzupełniania ubytków nawierzchni dróg gminnych
Dodano: 2021-02-11 - DOSTAWA MATERIAŁÓW I USŁUG DLA POTRZEB BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA PRZEJEZDNOŚCI DRÓG O NAWIERZCHNI NIEULEPSZONEJ W 2021 ROKU”
Dodano: 2021-02-03 - „Zakup materiałów budowlanych na budowę chodników przy ul. Wyszyńskiego, Błotków, Ogrodowej, Orzeszkowej, Piłsudskiego, Kościuszki, Sienkiewicza w mieście Terespol wraz z wynajmem sprzętu i jego obsługą” z podziałem na części: 1. Zakup i dostawa kostki brukowej, obrzeży, krawężników i cementu do budowy chodników. 2. Zakup i dostawa piachu do budowy chodników. 3. Wynajem koparko -ładowarki z obsługą
Dodano: 2020-12-31