Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju ogłasza przetarg
- Adres: 23400 Biłgoraj, ul. Kościuszki
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 84 6881212, 84 6881211 , fax. 846 866 974
- Data zamieszczenia: 2017-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
ul. Kościuszki 103
23400 Biłgoraj, woj. lubelskie
tel. 84 6881212, 84 6881211, fax. 846 866 974
REGON: 1775600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów i urządzeń biurowych dla O/ZUS w Rzeszowie i podległych jednostek terenowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i urządzeń biurowych dla O/ZUS w Rzeszowie oraz podległych jednostek terenowych. Kody CPV nie wymienione w sekcji II.5): 30191400-8; 30141300-2 ; 30141200-1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawcy składający ofertę zobowiązani są przed upływem terminu składania ofert, określonym w sekcji IV.6.2 do wniesienia wadium: 1)część I – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); 2)część II – wadium nie wymagane; 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 upzp. tj. w: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016 poz. 359 z późn. zm). 3.Złożone wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania (zgodnie z § 9 siwz) tj. 30 dni od upływu terminu do składania ofert. 4.W przypadku nie zabezpieczenia oferty dopuszczalną formą wadium lub wniesienia wadium w sposób nieprawidłowy, Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b upzp odrzuci ofertę Wykonawcy. 5.Wadium w formie pieniężnej zgodnie z art. 45 ust. 7 upzp Wykonawca wpłaca przelewem z rachunku bankowego na rachunek bankowy Zamawiającego. 6.Dane dotyczące rachunku Zamawiającego na który należy wpłacić kwotę wymaganego wadium: Nr rachunku: 58 1020 5590 0000 0902 9030 7014 Dane banku: PKO BP Centrum Korporacyjne I w Warszawie, ul. Nowogrodzka 35/41 7.Na dyspozycji przelewu wymaganej kwoty wadium należy umieścić informację o tym, że przelewana kwota to wadium dotyczące przedmiotowego przetargu. Informacja na dyspozycji przelewu może mieć następującą postać: “WADIUM –” PRZETARG - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH część I” 8.Wadium wnoszone w formie pieniężnej winno zabezpieczać ofertę począwszy od upływu terminu składania ofert tzn. winno się znaleźć na koncie bankowym Zamawiającego przed upływem terminu określonego w sekcji IV.6.2, uwzględniając uwarunkowania bankowe (sesje) związane z przelewaniem kwot pieniężnych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
Dodano: 2024-03-21 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-09-01 - Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Dodano: 2023-07-19 - Dostawa materiałów biurowych, druków oraz materiałów promocyjnych
Dodano: 2022-08-04 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby projektu pn. „Zawodowcy z powiatu bialskiego”
Dodano: 2021-03-18 - „SUKCESYWNE DOSTAWY DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO FABRYCZNIE NOWYCH ART. BIUROWYCH (ZADANIE NR 1), EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH ORAZ FAKSÓW WRAZ Z ODBIOREM ZUŻYTYCH TONERÓW (ZADANIE NR 2)”
Dodano: 2021-02-03 - sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2021-01-22 - dsukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2020-12-22 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby projektu pn. „Zawodowcy z powiatu bialskiego”
Dodano: 2020-12-07 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2020-11-27