Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 41-914 Bytom, Strzelców Bytomskich
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48323513364 , fax. +48323513369
- Data zamieszczenia: 2018-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
Strzelców Bytomskich 207
41-914 Bytom, woj. śląskie
tel. +48323513364, fax. +48323513369
REGON: 276902504 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa materiałów elektrycznych” w ramach zadania „Modernizacja przepompowni Pp-7 – pompownia „Pstrowski” w tym: Część I – Dostawa materiałów elektrycznych Część II – Dostawa czujników gazometrycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
„Dostawa materiałów elektrycznych” w ramach zadania „Modernizacja przepompowni Pp-7 – pompownia „Pstrowski” w tym: Część I – Dostawa materiałów elektrycznych Część II – Dostawa czujników gazometrycznych Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 2 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31000000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), Część II – 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 - 22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1,2 i 4 ustawy Pzp. - załącznik nr 1 do druku „OFERTA”. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia jak powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakim powołują się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie dotyczące każdego z tych podmiotów udostępniającego swoje zasoby o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 - 22 i ust. 5 pkt. 1,2 i 4 ustawy Pzp. - załącznik nr 1a do druku „OFERTA” 4. Formularz cenowy – załącznik nr 2a i 2b do druku „OFERTA”. 5. W związku z zastosowaniem aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu Wykonawca przystępujący do aukcji zobowiązany jest złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do druku „OFERTA”. 6. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia składane przez Wykonawcę po publikacji informacji o złożonych ofertach na stronie internetowej Zamawiającego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców – wzór dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa instalacji oraz materiałów do zaopatrzenia w energię elektryczną infrastruktury polowej
Dodano: 2023-05-23 - Zakup i dostawa stołów laboratoryjnych i stanowisk egzaminacyjnych dla kierunku technik elektryk na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca 2” – 2 części
Dodano: 2021-02-03 - Zakup i dostawa stanowisk egzaminacyjnych dla kierunku technik elektryk na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca 2”
Dodano: 2020-12-30 - Zakup i dostawa stołów laboratoryjnych i stanowisk egzaminacyjnych dla kierunku technik elektryk na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca 2” – 2 części
Dodano: 2020-10-16 - Zakup i dostawa sprzętu elektrycznego na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca 2” – 2 części
Dodano: 2020-09-10 - SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW WODNO - KANALIZACYJNYCH I ELEKTRYCZNYCH NA POTRZEBY SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
Dodano: 2020-06-02 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów elektrycznych i teleinformatycznych na okres 24 miesięcy dla GIG Katowice oraz KD „Barbara” w Mikołowie
Dodano: 2020-03-30 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę artykułów elektrycznych, żarówek medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.
Dodano: 2020-02-19 - Dostawa wyposażenia do pracowni elektrotechniki i elektroniki w ramach projektu "Rozbudowa i modernizacja bazy dydaktycznej do praktycznej nauki zawodu wraz z niwelowaniem barier architektonicznych w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 w Knurowie"
Dodano: 2019-10-04 - Modernizacja instalacji elektrycznej i budynku przy ulicy Parkowej 5 w Gliwicach -dostawa wyposażenia
Dodano: 2019-09-12