Młodzieżowy Dom Kultury w Gliwicach ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Barlickiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 326 954 , fax. 322 326 954
- Data zamieszczenia: 2019-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Młodzieżowy Dom Kultury w Gliwicach
ul. Barlickiego 3
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 322 326 954, fax. 322 326 954
REGON: 72425800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mdk.gliwice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja instalacji elektrycznej i budynku przy ulicy Parkowej 5 w Gliwicach -dostawa wyposażenia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby modernizacji budynku Młodzieżowego Domu Kultury przy ulicy Parkowej 5 w Gliwicach w asortymentach i ilościach określonych w "FORMULARZU CENOWYM-SPECYFIKACJA DOSTAW", stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ oraz na zasadach określonych we wzorze umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ – formularz cenowy- specyfikacja dostaw Wymagany termin gwarancji: min. 12 miesięcy, max. 24 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru dostawy, Wymagany termin rękojmi: min. 12 miesięcy, max. 24 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru dostawy. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam Inne wymagania:Wykonawca dostarcza urządzenia nowe, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, które obowiązują na terenie Polski. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania wyposażenia do Młodzieżowego Domu Kultury przy ulicy Parkowej 5 w Gliwicach własnym transportem na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich reżimów wymaganych dla przewozu tego typu wyposażenia oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowaną cenę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31000000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 10 000,00 (słownie złotych: dziesięć tysięcy), 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 05105012141000002448543567, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć - siedziba zamawiającego-sekretariat,
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, B) wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; C) wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2, 3. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, pkt. III.3)-III.6).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa instalacji oraz materiałów do zaopatrzenia w energię elektryczną infrastruktury polowej
Dodano: 2023-05-23 - Zakup i dostawa stołów laboratoryjnych i stanowisk egzaminacyjnych dla kierunku technik elektryk na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca 2” – 2 części
Dodano: 2021-02-03 - Zakup i dostawa stanowisk egzaminacyjnych dla kierunku technik elektryk na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca 2”
Dodano: 2020-12-30 - Zakup i dostawa stołów laboratoryjnych i stanowisk egzaminacyjnych dla kierunku technik elektryk na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca 2” – 2 części
Dodano: 2020-10-16 - Zakup i dostawa sprzętu elektrycznego na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca 2” – 2 części
Dodano: 2020-09-10 - SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW WODNO - KANALIZACYJNYCH I ELEKTRYCZNYCH NA POTRZEBY SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
Dodano: 2020-06-02 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów elektrycznych i teleinformatycznych na okres 24 miesięcy dla GIG Katowice oraz KD „Barbara” w Mikołowie
Dodano: 2020-03-30 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę artykułów elektrycznych, żarówek medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.
Dodano: 2020-02-19 - Dostawa wyposażenia do pracowni elektrotechniki i elektroniki w ramach projektu "Rozbudowa i modernizacja bazy dydaktycznej do praktycznej nauki zawodu wraz z niwelowaniem barier architektonicznych w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 w Knurowie"
Dodano: 2019-10-04 - Dostawa wyposażenia do czterech pracowni nauki zawodu w ramach projektu "Rozbudowa i modernizacja bazy dydaktycznej do praktycznej nauki zawodu wraz z niwelowaniem barier architektonicznych w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 w Knurowie"
Dodano: 2019-09-03