Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny ogłasza przetarg
- Adres: 92202 Łódź, Al. J. Piłsudskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 756 700 , fax. (042) 674 60 92
- Data zamieszczenia: 2017-03-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny
Al. J. Piłsudskiego 84
92202 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 756 700, fax. (042) 674 60 92
REGON: 1061308300108 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,,Dostawa materiałów eksploatacyjnych urządzeń kopiująco – drukujących eksploatowanych w ŁOR i 21 BP” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozładunek i wniesienie do wskazanego pomieszczenia fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco – drukujących eksploatowanym w Łódzkim Oddziale Regionalnym oraz Biurach Powiatowych ARiMR oraz bezpłany odbiór po wykorzystaniu przez Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych z bieżącego jak i z poprzednich postępowań. Zużyte materiały eksploatacyjne mogą pochodzić z innych niż wymienione w postępowaniu urządzeń drukujących używanych przez Zamawiającego. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Część I zamówienia – materiały eksploatacyjne do urządzeń Lexmark Część II zamówienia – materiały eksploatacyjne do pozostałych urządzeń 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z 2 części zamówienia 3.W skład zamówienia mogą wchodzić fabrycznie nowe, oryginalne materiały eksploatacyjne zalecane przez producenta urządzenia lub równoważne do nich. 4.Szczegółowy wykaz materiałów eksploatacyjnych zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2024-01-15 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-04-05 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2023-04-05 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2023-02-02 - Zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych.
Dodano: 2023-01-23 - Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2022-11-09 - USŁUGI SERWISOWE ORAZ DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH DLA UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI
Dodano: 2021-06-02 - SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓWEKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK I INNYCH URZĄDZEŃ BIUROWYCHDLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU ŁÓDZKIEGO
Dodano: 2021-04-10 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Dodano: 2021-03-26 - Dostawy tuszy i tonerów dla Pabianickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o.
Dodano: 2021-03-01