Przetargi.pl
DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ( tuszy, tonerów, kaset, bębnów, pojemników na zużyte tonery) do urządzeń biurowych.

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25369 Kielce, ul. Żeromskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 497 277 , fax. 413 497 278
  • Data zamieszczenia: 2017-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
    ul. Żeromskiego 5
    25369 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 497 277, fax. 413 497 278
    REGON: 140700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ( tuszy, tonerów, kaset, bębnów, pojemników na zużyte tonery) do urządzeń biurowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych UJK w 2017 roku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zamawiającego zawiera załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia: 1. Jeżeli dla danych pozycji Zamawiający wskazał klasę, markę czy znak towarowy, to dopuszcza się zaoferowanie produktu równoważnego pod warunkiem zachowania norm i parametrów którymi charakteryzuje się produkt wskazany przez Zamawiającego. W tym wypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych w załączniku nr 1 Pod pojęciem „produkt równoważny” Zamawiający rozumie produkt : - fabrycznie nowy, nieregenerowany; - nie noszący śladów użytkowania oraz opatrzony znakiem firmowym producenta oraz etykietą zawierająca nr katalogowy i termin ważności; - którego wydajność jest co najmniej taka, jak materiału oryginalnego zalecanego przez producenta urządzenia, - który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta urządzenia; -który nie ogranicza pełnej współpracy z programem urządzenia drukującego, monitorującym stan zasobników; - który nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej. W przypadku zaoferowania przedmiotu równoważnego do przedmiotu opisanego przez Zamawiającego, Wykonawca winien złożyć: 1) oświadczenie, że oferowane materiały eksploatacyjne są: - produkowane w oparciu o systemy zarządzania jakością (ISO 9001) i normy środowiskowe (ISO 14001); - fabrycznie nowe, - nieregenerowane, - ich wydajność jest co najmniej taka, jak materiału oryginalnego zalecanego przez producenta urządzenia, - jakość wydruku jest co najmniej taka, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta urządzenia; oraz, że nie ograniczają pełnej współpracy z programem urządzenia drukującego, monitorującym stan zasobników i nie naruszają praw patentowych ani innej własności intelektualnej. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2015 r. poz.2164 z późn zm. ) obowiązek wykazania równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy 2.Zamawiający wymaga aby: a) przedmiot zamówienia był nowy nieregenerowany, tzn. wyprodukowany z całkowicie nowych elementów; b) termin przydatności materiałów do użytku był nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego; c) dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne były zapakowane w nowe, nie noszące znamion otwierania opakowania, zawierające co najmniej: - nazwę producenta; -nazwę, nr katalogowy/symbol, typ urządzenia do którego jest przeznaczony ; - datę upływu ważności produktu. 3. W załączniku nr 1 do SIWZ Zamawiający określił prognozowane potrzeby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający będzie dokonywał zakupów poszczególnych produktów przedmiotu zamówienia sukcesywnie, w momencie wystąpienia potrzeb. 4. Wykonawca musi zapewnić możliwość dokonywania zamówień: za pośrednictwem telefonu, faksu lub maila. 5. Zamówione materiały muszą być dostarczone przez Wykonawcę i wniesione do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, na koszt Wykonawcy w terminie określonym w ofercie, termin ten nie może być dłuższy niż 3 dni robocze od złożenia przez Zamawiającego zamówienia. 6. Jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek/urządzeń wielofunkcyjnych/faksów, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na produkt producenta urządzenia, w tej samej jednostkowej cenie ofertowej, w terminie wynikającym ze wskazania w ofercie wykonawcy ( Przedmiot kryterium nr 3 - czas wymiany wadliwego materiału na wolny od wad o wadze 10 pkt ) nie dłuższy jak 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie ( e-mail, telefon, fax) Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. W przypadku gdy dwukrotna wymiana reklamowanego materiału nie spełni ww. wymagań, Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, wymieni reklamowaną cała partię dostarczonego materiału w ciągu kolejnych max 3 dni. Jeśli kolejna dostawa będzie wadliwa, Zamawiający ma prawo odstąpić od niewykonanej części umowy i obciążyć Wykonawcę karą umowną w wysokości 10% wartości reklamowanej partii materiału. Prawo odstąpienia może być realizowane w terminie 30 dni od powzięcia informacji o przyczynie uzasadniającej odstąpienie, po upływie powyższego terminu Zamawiający może jedynie obciążyć Wykonawcę karą umowną, o jakiej mowa w zdaniu poprzednim. 7. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego/ faksu, gdy uszkodzenie powstało w wyniku zastosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez wykonawcę. Kwestia ta jest uregulowana w paragrafie 5 projektu umowy załącznik nr 2 do SIWZ 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 30125100-2 30192300-4 30125110-5 30192112-9 30125120-8
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125100-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 4600 zł ( cztery tysiące sześćset złotych )przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na numer konta Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach: Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318. 3. Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium – numer sprawy DP.2301.2.2017, Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy PZP art. 45 ust. 6, należy dołączyć do oferty stosowny dokument w formie oryginału. W treści tego dokumentu powinno być zawarte zobowiązanie wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Oferta nie zabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7a) ustawy PZP. 6. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a, ust. 2 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach