Przetargi.pl
Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych

Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-372 Kielce, Seminaryjska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3492930 , fax. 041 3492935
  • Data zamieszczenia: 2019-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
    Seminaryjska 2
    25-372 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3492930, fax. 041 3492935
    REGON: 29072786900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamowienia-publiczne/przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa „oryginalnych” lub „fabrycznie nowych” materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz w drukach ofert cenowych. 3.3 Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, polegającego na rozszerzeniu zamówienia w trakcie trwania umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia o ilości wymienione: • dla Zadania nr 1 w kolumnie nr 9 Załącznika nr 5 do SIWZ (oferta cenowa na Zadanie 1), • dla Zadania nr 2 w kolumnie nr 9 Załącznika nr 7 do SIWZ (oferta cenowa na Zadanie 2). 3.4 Zamawiający gwarantuje, że odbierze i zapłaci za podstawowy zakres przedmiotu zamówienia, tj. • dla Zadania 1 ilości określone w kolumnie nr 8 Załącznika nr 5 do SIWZ (oferta cenowa na Zadanie 1), • dla Zadania 2 ilości określone w kolumnie nr 8 Załącznika nr 7 do SIWZ (oferta cenowa na Zadanie 2), 3.5 W przypadku skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego, Wykonawca dokona zgodnie ze złożonym zamówieniem złożonym przez Zamawiającego, dostawy materiałów takich samych i za taką samą cenę brutto jak zaoferował dla zakresu podstawowego zamówienia. Dostawa zakupu realizowanego w ramach opcji – do dnia 20.12.2019 r. Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę, że skorzysta z prawa opcji. W przypadku niepoinformowania Wykonawcy należy traktować, że Zamawiający nie będzie korzystał z prawa opcji. 3.6 Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. 3.7 Ilekroć w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego było przedstawienie „typu” materiału bądź technologii; w takim przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemu odniesienia należy przyjąć, że określono wymagania minimalne (nie gorsze niż) i jednocześnie dopuszczono przyjęcie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym. 3.8 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.9 Wykaz dokumentów potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym wymaganiom: Dla Zadania 1 i 2: Dla każdego przedmiotu zamówienia Wykonawca oferujący równoważny „fabrycznie nowy” produkt w zakresie pozycji wskazanych przez Zamawiającego, zobowiązany będzie złożyć załączyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych „fabrycznie nowych”, że ich używanie nie spowoduje utraty praw gwarancyjnych urządzeń do których produkt jest oferowany b) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych „fabrycznie nowych”, że są one dopuszczone do obrotu na terytorium Polski, c) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych „fabrycznie nowych” że nie naruszają praw patentowych zgodnie z Ustawą z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej (Dz. U z 2017 r. poz. 776) oraz Ustawą z dnia 14 marca 2003 r. o dokonywaniu europejskich zgłoszeń patentowych oraz skutkach patentu europejskiego w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U z 2016 r. poz. 2). d) Kartę produktu producenta materiałów „fabrycznie nowych”, wskazanego w kolumnie nr 6 tabeli stanowiącej załącznik nr 6 (Zadanie 1) lub załącznik nr 8 (Zadanie 2), zawierającą minimum następujące informacje: • nazwę producenta materiału eksploatacyjnego, • producenta drukarki, do której jest oferowany produkt jest równoważny „fabrycznie nowy” • modele lub nazwy urządzeń z jakimi produkt jest kompatybilny, • oznaczenie produktu równoważnego „fabrycznie nowego” • deklarowana wydajność. e) dokument wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający wydajność mierzoną zgodnie z normą ISO/IEC19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych, - dla każdego materiału eksploatacyjnego równoważnego „fabrycznie nowego” zawierający dane m.in. 1 ) średnia ilość wydruków, 2) odchylenie standardowe, 3) dolna granica przedziału ufności (90%), 4) data testowania, 5) liczba testowanych kaset, 6) liczba kaset użytych do obliczeń, 7) czy stosowano procedurę wstrząsania, 8) tryb drukowania, f) Certyfikat wystawiony przez niezależny podmiot akredytowany wraz z numerem certyfikacji dla systemu zarządzania jakością (PN-EN ISO 9001:2009) i systemu zarządzania środowiskowego (PN-EN ISO 14001:2005) w zakresie produkcja i sprzedaż tonerów, dla każdego producenta dla którego Wykonawca oferuje materiał równoważny „fabrycznie nowy”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 17.1 Wadium w wysokości: dla Zadania 1: 1 300,00 (jeden tysiąc trzysta złotych 00/100) dla Zadania 2: 1 600,00 (jeden tysiąc sześćset złotych 00/100). należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 17.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 17.2.1. pieniądzu, 17.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 17.2.3. gwarancjach bankowych; 17.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 17.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 17.3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie niepieniężnej. 17.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KIELCACH NBP O/KIELCE - 23 1010 1238 0804 1913 9120 0000 z dopiskiem „Wadium" i numer postępowania: 46/PN/2019 17.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 17.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin wpływu środków na konto Zamawiającego (moment uznania konta Zamawiającego). 17.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 17.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 17.9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 17.10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 17.10.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 17.10.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 17.10.3. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17.10.4. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach