Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz części i akcesoriów do urządzeń biurowych będących na stanie Uniwersytetu Medycznego w Lublinie

Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 448 52 72 , fax. 81 448 52 71
  • Data zamieszczenia: 2019-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
    Al. Racławickie 1
    20-059 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 448 52 72, fax. 81 448 52 71
    REGON: 28871600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz części i akcesoriów do urządzeń biurowych będących na stanie Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz części i akcesoriów do urządzeń biurowych będących na stanie Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (zwanego dalej: przedmiotem zamówienia lub produktem lub towarem). Przedmiot zamówienia obejmuje 2 zadania (oferty częściowe): 1.1. Zadanie nr 1 – Materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych, 1.2. Zadanie nr 2 – Części i akcesoria do urządzeń biurowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ dla zadania nr 1 – Formularz cenowy/Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 oraz w Załączniku nr 1a do SIWZ dla zadania nr 2 – Formularz cenowy/Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125100-2 – wkłady barwiące 30125110-5 – toner do drukarek laserowych/faksów 30192113-6 – wkłady drukujące 30125120-8 – toner do fotokopiarek 30192320-0 – taśmy do drukarek 30124300-7 – bębny do maszyn biurowych 30124000-4 – części i akcesoria do maszyn biurowych 4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 4.1 Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, za fabrycznie nowy uznaje się wyrób, do produkcji którego nie użyto składników uprzednio eksploatowanych, przerabianych bądź uzupełnianych. Nie dopuszcza się dostarczania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych, oraz poddanych procesowi ponownego napełniania. Wszystkie objęte niniejszym zamówieniem materiały eksploatacyjne muszą być opakowane w typowe jednostkowe opakowania dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego przydatności do użytku od chwili dostarczenia do Zamawiającego, muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia producenta tonerów, tuszy, kaset - taśm, nośników danych - dysków oraz akcesoriów czyszczących do komputerów. 4.2 Zamawiający będzie zamawiał potrzebne materiały sukcesywnie: a) w zakresie zadania nr 1 w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy w ilościach uzależnionych od bieżących potrzeb, b) w zakresie zadania nr 2 w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy w ilościach uzależnionych od bieżących potrzeb. 4.3 Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być objęte co najmniej 24 miesięcznym okresem przydatności do użytku od chwili dostarczenia do Zamawiającego. 4.4 Biorąc pod uwagę fakt, iż niektóre urządzenia posiadane przez Zamawiającego są na gwarancji, stosowane w nich materiały eksploatacyjne nie mogą powodować utraty gwarancji producenta. 4.5 Przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca będzie realizował dostawy na własny koszt i ryzyko, partiami – w formie zamówień cząstkowych stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza dostaw dwupaków i wielopaków. 4.6 Ilości wskazane w Kolumnie E załącznika nr 1 i 1a do SIWZ są wielkościami szacunkowymi ustalonymi w wyniku analizy potrzeb poszczególnych Jednostek Organizacyjnych UM w Lublinie. 4.7 Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnych materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem, do którego jest przeznaczony, o wydajności, jakości i niezawodności oraz o parametrach nie gorszych w stosunku do produktu oryginalnego oraz: a) fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 producenta tonerów w zakresie projektowania, wytwarzania i dystrybucji lub normami równoważnymi, b) opakowany hermetycznie, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania, c) posiadający znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt, d) którego wydajność, potwierdzona została zaświadczeniem niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, posiadającego aktywną akredytację Polskiego Centrum Akredytacji w postaci raportu z wykonanych badań (testów), zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, ISO/IEC 24711 dla kolorowych kartridży atramentowych oraz ISO/IEC 24712 dla kolorowych kartridży lub tonerów dla kolorowych drukarek atramentowych, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu, wyspecyfikowany przez Zamawiającego. Wszystkie powyższe badania (testy) muszą być wykonane przez niezależny od producenta, importera i wykonawcy podmiot zajmujący się poświadczeniem zgodności, posiadający certyfikat potwierdzający spełnienie przez ten podmiot normy PN-EN ISO/IEC 17025:2018-0, e) który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak produkt oryginalny, tj. zalecany przez producenta danego urządzenia, f) który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, g) który w żadnym stopniu nie narusza praw gwarancyjnych producenta sprzętu, praw patentowych ani innej własności intelektualnej, h) w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, i) w którym zastosowano toner/tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem. 4.8 W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych, których użycie spowoduje uszkodzenie urządzenia drukującego, potwierdzone przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu producenta urządzeń danej marki - Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia tych uszkodzeń w autoryzowanym serwisie producenta ww. urządzeń na swój koszt w terminie 7 dni od daty telefonicznego potwierdzonego faksem lub pisemnie zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego, oraz do zwrotu kosztów związanych z wydaniem opinii/ekspertyzy. 4.9 W przypadku, gdy czas naprawy urządzenia, o którym mowa w punkcie. 4.8 przekroczy 7 dni roboczych, na żądanie Zamawiającego Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na czas naprawy urządzenie zastępcze o takich samych lub wyższych parametrach i funkcjonalności. Transport, instalacja oraz odbiór urządzenia zastępczego odbędzie się na koszt Wykonawcy. 4.10 W przypadku trwałego uszkodzenia urządzenia drukującego, będącego wynikiem zastosowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych (braku możliwości dokonania naprawy), Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia fabrycznie nowego urządzenia o takich samych lub wyższych parametrach (standardzie i funkcjonalności) lub zwrotu kosztów brutto zakupu nowego urządzenia takiego samego lub innego o takim samym lub nie gorszym standardzie i funkcjonalności, oraz takich samych parametrach lub parametrach lepszych. 4.11 W przypadku, gdy toner lub kartridż spowoduje zabrudzenie mechaniczne urządzenia przez wysypujący się wkład barwiący lub wylewający się tusz, Wykonawca zobowiązany będzie do oczyszczania urządzeń w budynku Zamawiającego, w którym to urządzenie jest eksploatowane, na własny koszt w terminie 48 godzin od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego. 4.12 Ilekroć w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest mowa o: a) produkcie - należy przez to rozumieć przedmiot zamówienia stanowiący dostawę materiałów eksploatacyjnych, ujętych w niniejszym przetargu; b) produkcie oryginalnym – należy przez to rozumieć produkt, zalecany przez producenta, oraz opisany przez Zamawiającego w Kolumnie B załącznika nr 1 i 1a do SIWZ; c) produkcie zalecanym przez producenta danego urządzenia - należy przez to rozumieć materiały eksploatacyjne, które producent wymienił w instrukcji obsługi urządzenia lub na swojej stronie internetowej przy opisie urządzenia, do którego stosowania zaleca producent. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych odpowiednio we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ dla zadania nr 1, oraz Załącznik nr 6a do SIWZ dla zadania nr 2. 6. W wyniku niniejszego postępowania zostaną zawarte dwie odrębne umowy, każda obejmująca odrębne zadanie (część).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1 – 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy i 00/100 PLN); Zadanie nr 2 – 1 700,00 PLN (słownie: jeden tysiąc siedemset i 00/100 PLN). Szczegółowe informacje na temat wadium zawarte są w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. III.4), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokument, o którym mowa powyżej w pkt 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 2 stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielnie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów (art. 26 ust. 2f ustawy Pzp). 6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej w pkt III.4). A. Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie polega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W zakresie polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, określonych w rozdz. IX SIWZ pkt 5, ppkt 5.1, Wykonawca złoży: - Zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w punkcie 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza również w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 informacje dotyczące tych podmiotów. B. Oświadczenie składane po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp: 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia w Systemie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia w załączniku nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach