Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących i drukarek na potrzeby ŁOR i 21 BP w województwie łódzkim – w podziale na części

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 92-202 Łódź, Al. J. Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 756 700 , fax. (042) 674 60 92
  • Data zamieszczenia: 2020-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny
    Al. J. Piłsudskiego 84
    92-202 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 756 700, fax. (042) 674 60 92
    REGON: 10613083001080
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących i drukarek na potrzeby ŁOR i 21 BP w województwie łódzkim – w podziale na części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (dalej: „Zamawiający”) fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących i drukarek eksploatowanych w Łódzkim Oddziale Regionalnym oraz 21 Biurach Powiatowych ARiMR w województwie łódzkim w podziale na części: Materiały eksploatacyjne - Część I Materiały eksploatacyjne - Część II w asortymencie i ilościach określonych w pkt III.1.2.14 SIWZ (Tabela nr 1), a także bezpłatny odbiór przez Wykonawcę zużytych materiałów eksploatacyjnych. Miejscem dostawy (nowych) i odbioru (zużytych) materiałów eksploatacyjnych będzie siedziba Łódzkiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , al. Piłsudskiego 84, 92-202 Łódź, (dalej zwanego „ŁOR ARiMR”).; 2) "Materiały eksploatacyjne muszą być oryginalne (pod pojęciem „oryginalne” Zamawiający rozumie produkty, które są wyprodukowane przez producentów urządzeń, do których mają być zastosowane, lub dedykowane przez producentów urządzeń, do których mają być zastosowane, jako oryginalne, zapakowane i opatrzone logo producenta danego sprzętu, nie będące naśladownictwem lub przeróbką, niefałszowane, nie posiadające elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych), fabrycznie nowe (pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo – znakiem firmowym, symbolem produktu – kodem producenta/nr katalogowym), posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem/tuszem. Materiały eksploatacyjne muszą być najwyższej jakości, oryginalnie fabrycznie zamknięte, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania oraz nie mogą być regenerowane. 3) Dodatkowo dostarczone Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie opakowane w sposób chroniący je w transporcie jak i po wyjęciu z opakowania zewnętrznego. Każde opakowanie musi posiadać zabezpieczenie umożliwiające rozpoznanie czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany. 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył Materiały eksploatacyjne z terminem przydatności do użycia, co najmniej na okres 24 miesięcy, licząc od daty dostarczenia. 5) Dostarczone przez Wykonawcę Materiały eksploatacyjne muszą zagwarantować jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu czy grafiki, jednakowe nasycenie barw na całym wydruku, brak szarych/kolorowych smug na nośniku w miejscach nie przeznaczonych do zadrukowania (100 % bieli w miejscach niezadrukowanych). 6) Wszystkie Materiały eksploatacyjne - bezpośrednio na opakowaniu zewnętrznym - muszą posiadać listę urządzeń, z którymi są kompatybilne. 7) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne w stosunku do produktów oryginalnych. Pod pojęciem „produkt równoważny” rozumie się produkt: a) fabrycznie nowy, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym, b) który nie może być produktem regenerowanym, c) nienoszący śladów użytkowania oraz opatrzony znakiem firmowym producenta oraz etykietą zawierającą numer katalogowy/kod producenta, d) zapewniający nie gorsze parametry eksploatacyjne (w szczególności równomierność pokrycia, rozdzielczość druku, wydajność) niż produkty oryginalne e) kompatybilny ze sprzętem, do którego jest przeznaczony, tj. równoważne Materiały eksploatacyjne nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu, zapewniają pełną kompatybilność z oprogramowaniem urządzenia drukującego, informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera/tuszu, itp., f) który nie ogranicza pełnej współpracy z programem urządzenia drukującego, monitującym stan materiałów eksploatacyjnych, g) który po jego zainstalowaniu w sprzęcie, na monitorze oraz panelu kontrolnym, nie może powodować żadnych negatywnych komunikatów o nieprawidłowej pracy materiału eksploatacyjnego zainstalowanego w urządzeniu, h) który w przypadku, gdy materiał oryginalny posiada inteligentny układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera, posiada układ działający analogicznie, i) który nie narusza warunków gwarancji producenta urządzenia drukującego ani w żadnym stopniu praw patentowych i własności intelektualnej, W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych do wymaganych wskazanych w Tabeli nr 1 poniżej, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć (dla produktów równoważnych) zgodnie z pkt VI.2.2.3 SIWZ: i. raporty z testów wydajności przeprowadzonych, zgodnie z normą ISO/IEC 19752 lub równoważną dla materiałów eksploatacyjnych do wydruków monochromatycznych, zgodnie z normą ISO/IEC 19798 lub równoważną dla materiałów eksploatacyjnych do wydruków kolorowych oraz ISO/IEC 24711 lub równoważną kaset z tuszem w drukarkach atramentowych. Raporty z testów wydajności powinny zawierać co najmniej poniższe informacje: a) datę przeprowadzenia testu, b) model urządzenia drukującego na którym prowadzono testy, c) ilość testowanych materiałów (toner, bęben/zespół obrazowania, kaseta z tuszem), d) średnia wydajność testowanych materiałów (liczona w stronach na toner, bęben/zespół obrazowania, kasetę z tuszem), e) informacja o stronie testowej, f) format papieru używanego do testu, g) dane kontaktowe do firmy, która przeprowadziła badania. ii. opis zaoferowanego produktu równoważnego (karta katalogowa producenta)– opis powinien zawierać co najmniej nazwę producenta produktu równoważnego, kod producenta/nr katalogowy, wydajność oraz wskazanie z jakimi modelami urządzeń produkt ten jest kompatybilny, 9) Wszystkie dostarczane Materiały eksploatacyjne muszą być dopuszczone do sprzedaży w Polsce, wolne od wad technicznych lub prawnych oraz charakteryzować się wysoką jakością wykonania 10) Materiały eksploatacyjne muszą pochodzić z produkcji z 2019 roku lub 2020roku, t.j. nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż w 2019r. 11) Gwarancja na dostarczone Materiały eksploatacyjne musi być udzielona na okres co najmniej 24 miesięcy. 12) Wykonawca zobowiązuje się iż dostawy (wraz z ich rozładunkiem i wniesieniem materiałów eksploatacyjnych do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń) oraz odbiory zużytych materiałów eksploatacyjnych odbywać się będą sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, w terminie 7 dni roboczych od dnia złożenia przez niego indywidualnego zlecenia przesłanego pocztą elektroniczną. 13) Odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych obejmuje materiały eksploatacyjne nabyte w ramach aktualnie prowadzonego postępowania jak również materiałów nabytych w ramach uprzednio przeprowadzonych przez Zamawiającego postępowań. Zużyte materiały eksploatacyjne mogą pochodzić od innych, niż wymienione w niniejszym postępowaniu, urządzeń drukujących używanych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do zagospodarowania odebranych materiałów eksploatacyjnych zgodnie z zasadami postępowania z odpadami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zmianami). 14) Wykonawca dostarcza do siedziby ŁOR ARiMR Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną, określoną w Tabeli nr 1., określającą Nazwę produktu. liczbę i wymagania minimalne dla produktów z Zadania 1 i Zadania 2. 15) Ilości poszczególnych rodzajów produktów wskazane w pkt III.1.2.14 SIWZ (Tabela 1) i Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ są ilościami szacunkowymi a ostateczna ilość zamówionego w ramach zapotrzebowania – zamówień jednostkowych produktu uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych w asortymencie materiałów eksploatacyjnych, przedstawionym w Tabeli 1, stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w formularzu ofertowym, a mianowicie: a. do zmiany ostatecznej ilości zamawianych Materiałów eksploatacyjnych w ramach poszczególnych rodzajów tych Materiałów, jak również prawo do zwiększenia ilości zamawianych w trakcie realizacji Umowy produktów jednego typu, w zamian za zmniejszenie ilości zamawianych produktów innego typu oferowanych przez Wykonawcę w ramach danej Części zamówienia, odpowiednio I lub II, a w przypadku zawarcia w wyniku niniejszego postępowania Umowy na realizację dostaw w ramach obu obie Części zamówienia z jednym Wykonawcą, te zmniejszenia i zwiększenia ilości poszczególnych rodzajów produktów mogą odbywać się w ramach obu Części Zamówienia łącznie, do wartości nie wyższej niż łączna maksymalna cena odpowiednio danej Części lub obu Części, oraz ponadto prawo: b. do ograniczenia ilości zamówionych materiałów eksploatacyjnych wskazanych w Tabeli nr 1 bez żadnych konsekwencji finansowych, gdyż Wykonawcy należne jest wynagrodzenie za zrealizowane na rzecz Zamawiającego dostawy na podstawie zamówień jednostkowych; Wykonawcy z którym zawarta zostanie umowa, nie przysługuje roszczenie o realizację przedmiotu umowy w ilościach mniejszych niż podane w pkt III.1.2.14 SIWZ (Tabela 1) i w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający gwarantuje zakup liczby materiałów eksploatacyjnych podanych w pkt III.1.2.14 SIWZ (Tabela 1) i w Załączniku nr 1 do SIWZ w ilości takiej, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy wyniesie 80% ceny brutto podanej w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 do SIWZ. Z tego tytułu realizacji przez Zamawiającego praw wynikających z niniejszego punktu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 16) Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych we wzorze Umowy, wraz z załącznikami stanowiącymi Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192113-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w odpowiednio w kwocie przewidzianej dla danej części: Część 1 - 5000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100) Część 2 - 1000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc złotych 00/100) 2. Wadium wniesione w pieniądzu będzie wniesione skutecznie, jeżeli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 53 1130 1163 0000 3160 0020 0050 z dopiskiem „wadium - numer sprawy: BOR05.2610.2.2020”. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t.j. Dz. U. z 2019 r., poz.310 ze zm). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, z treści gwarancji i poręczeń musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta), którym jest: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, NIP: 526-19-33-940, REGON: 010613083, zobowiązanie Gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego: kwoty wadium w okolicznościach skutkujących zatrzymaniem wadium określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 7. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 8. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 12. W przypadku wniesienia wadium i niezłożenia oferty, Wykonawca zobowiązany jest złożyć do Zamawiającego wniosek o zwrot wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. - PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w szczególności - do podpisania Oferty wraz z załącznikami - o ile to nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. - DOWÓD, w szczególności ZOBOWIĄZANIE Innych Podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeśli Wykonawca polega na tych zasobach, winno być składane w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach