Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego

Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-411 Wrocław, ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7769407 , fax. 71 7769122
  • Data zamieszczenia: 2017-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
    ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14
    50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7769407, fax. 71 7769122
    REGON: 021419270
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bou.umwd.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego. Pełny wykaz materiałów oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera tabela materiałów eksploatacyjnych stanowiąca załącznik do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30124000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 14 000,00 złotych (czternaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy PZP; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące; a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów; b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; c) zdolności technicznej lub zawodowej. 3. Warunek określony w ust. 1 pkt. 2 zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia. 4. W przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenia zamówienia, każdy z warunków określonych w ust. 1 pkt. 2 powinien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców. Natomiast warunek określony w ust. 1 pkt. 1 powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. 5. Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikiem do oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 6. Wykonawca w przypadku zaoferowania produktów równoważnych dostarczy wraz z ofertą: • kopię certyfikatu ISO 9001 (lub równoważny) producentów materiałów eksploatacyjnych oferowanych przez Wykonawcę w zakresie produkcji materiałów eksploatacyjnych lub towarów branży teleinformatycznej. W tym przypadku można dostarczyć kopię certyfikatu/certyfikatów, które prezentowane są na stronach internetowych producentów przetłumaczone na język polski potwierdzając je za zgodność z oryginałem. • kopię certyfikatu ISO 14 001 (lub równoważny) – sytemu zarządzania środowiskowego. W tym przypadku można dostarczyć kopię certyfikatu/certyfikatów, które prezentowane są na stronach internetowych producentów przetłumaczone na język polski potwierdzając je za zgodność z oryginałem. 7. Zaświadczenie od producentów równoważnych materiałów eksploatacyjnych lub głównych dystrybutorów w sieci handlowej o tym że: • wydajność kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych testowana jest zgodnie z wymogami normy ISO 19752 – w przypadku kiedy wykonawca oferuje kasety kilku producentów wymagane są zaświadczenia od każdego producenta. • wydajność kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych testowana jest zgodnie z wymogami normy ISO 19798 - w przypadku kiedy wykonawca oferuje kasety kilku producentów wymagane są zaświadczenia od każdego producenta. 8. Oświadczenie o spełnianiu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 i 1b w związku z art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP ustawy PZP - załącznik nr 2 do SIWZ. 9. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy PZP – załącznik nr 3 do SIWZ. 10. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 ustawy PZP– załącznik nr 4 do SIWZ. 11. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), albo oświadczenie o tym, że nie należy do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SIWZ. 12. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), albo oświadczenie o tym, że nie należy do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców, albo składają wspólnie na jednym dokumencie podpisanym przez każdego Wykonawcę. Składając listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej na jednym dokumencie należy zaznaczyć, które podmioty dotyczą, którego Wykonawcy. 13. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawcy , o których mowa w art. 25 ust. 2 ustawy PZP do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 9 1) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 15. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 16. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 17. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się dokładnie z treścią SIWZ wraz z załącznikami. 18. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 19. Oferta wraz z załącznikami powinna być sporządzona w języku polskim i złożona na piśmie w sposób czytelny (dokumenty napisane w języku obcym mają być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.). 20. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę zgodnie z zasadami reprezentacji określonymi w dokumencie rejestrowym, lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w jego imieniu, a w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przez ustanowionego pełnomocnika. 21. W przypadku pełnomocnictwa – powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 22. Oferta powinna być sporządzona w oparciu o wzór formularza oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Dopuszczalne jest złożenie oferty na drukach opracowanych przez Wykonawcę pod warunkiem, że będą identyczne, co do treści z formularzami przekazanymi przez Zamawiającego. 23. Oferta powinna zawierać: a) wypełniony formularz oferty wraz z załącznikiem do oferty -Załącznik nr 1 do SIWZ , b) wypełniony Załącznik nr 2, 3, 4 i 5 do SIWZ, c) wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale VI SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach