Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujacych dla 6 jednostek Województwa Dolnośląskiego

Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-411 Wrocław, ul. Wybrzeże J. Słowackiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48717769643 , fax. +48717769141
  • Data zamieszczenia: 2021-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
    ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14
    50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48717769643, fax. +48717769141
    REGON: 93195038200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwd-dolnyslask. logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujacych dla 6 jednostek Województwa Dolnośląskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek Województwa Dolnośląskiego z podziałem na 6 zadań: Nr zadania Nazwa zadania 1 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Biura Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu 2 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu 3 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu 4 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 12 we Wrocławiu 5 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Bożkowie 6 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze 2.Przedmiot główny zamówienia oznaczony jest kodem CPV: 30124000-4 Części i akcesoria do maszyn biurowych. Przedmioty dodatkowe CPV: 30125100-2 Wkłady barwiące, 30125110-5 Tonery do drukarek laserowych/faksów, 30125120-8 Tonery do fotokopiarek. 3. Opis przedmiotu zamówienia : 1) Dostarczone materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących i kopiujących wyszczególnione w Załączniku nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy (IPU)/oferty to: a) materiały eksploatacyjne oryginalne, tj. materiały eksploatacyjne wyprodukowane w całości i wprowadzone do obrotu przez producenta urządzenia drukującego, kopiującego, do którego eksploatacji są przeznaczone, fabrycznie nowe (w których żaden element nie był wymieniany) oraz przewidziane i zalecane przez producentów urządzeń drukujących w instrukcjach obsługi technicznej nie powodujące utraty gwarancji producenta. Nie dopuszcza się dostarczania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych oraz poddanych procesowi ponownego napełniania. Muszą posiadać oznaczenie produktu: znak firmowy (symbol), nazwa i symbol materiału eksploatacyjnego, termin ważności lub datę produkcji z okresem ważności, tj. kartę charakterystyki. Muszą posiadać kartę gwarancyjną dostarczaną przy każdej partii materiałów eksploatacyjnych; 2) materiały eksploatacyjne równoważne, tj. materiały eksploatacyjne wyprodukowane w całości i wprowadzone do obrotu przez innego producenta niż producent urządzenia drukującego, kopiującego, do którego eksploatacji są przeznaczone, nie regenerowane pod warunkiem zagwarantowania co najmniej tych samych parametrów techniczno - jakościowych co określona klasa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych (toner tusz – nie będą napełniane przy uproszczonym procesie recyklingu, taśma w kasecie barwiącej – nie będzie ponownie nasączana tuszem), fabrycznie nowe wolne od wad technicznych, kompletne, do produkcji których użyto materiałów nowych nie regenerowanych, które przeszły testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelności, mikropęknięcia), w tym: obudowy, wałki światłoczułe, bębny optyczne w tonerach, listwy czyszczące i rozprowadzające, koła zębate, złącza, elementy elektroniczne i inne. Zamawiający dopuszcza materiały eksploatacyjne remanufakturowane tj. takie, w których nastąpiła wymiana zużytych elementów mechanicznych na nowe, nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniu czytelną nazwę producenta i listę kompatybilności (lista typów urządzeń drukujących, do których dany materiał eksploatacyjny jest przystosowany), termin ważności lub datę produkcji z okresem ważności, tj. kartę charakterystyki. Muszą posiadać kartę gwarancyjną dostarczaną przy każdej partii materiałów eksploatacyjnych; 3) Zamawiający nie określa kto (producent lub Wykonawca) sporządza kartę gwarancyjną i kartę charakterystyki. Przez kartę gwarancyjną i kartę charakterystyki Zamawiający rozumie: 1) Karta gwarancyjna jest pisemnym oświadczeniem gwaranta i musi zawierać: - nazwę i adres gwaranta; - datę zakupu; - określenie materiału eksploatacyjnego sprzedanego; - czas, na jaki gwarancja została udzielona; - zobowiązania gwaranta. 2) Karta charakterystyki musi zawierać poniższe informacje. Kartą charakterystyki może być również firmowe opakowanie produktu, na którym zawarte będą min. poniższe informacje: - znak firmowy (symbol) lub nazwa producenta, - nazwę materiału eksploatacyjnego, - symbol materiału eksploatacyjnego, - termin ważności lub datę produkcji z okresem ważności - typ urządzenia drukującego, dla którego został wyprodukowany materiał eksploatacyjny. 4) Użycie materiałów eksploatacyjnych wymienionych w Załączniku nr 1 do IPU/oferty nie może spowodować utraty gwarancji producenta urządzeń drukujących i nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń drukujących oraz jakości wydruku wyspecyfikowanej w warunkach technicznych producenta urządzeń. 5) materiały eksploatacyjne równoważne nie mogą naruszać patentów i znaków towarowych producentów sprzętu drukującego. 4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umowy (IPU) stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. IPU jest wspólne dla każdego z zadań, natomiast szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest odrębny dla każdego z zadań. 5. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30124000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach