Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Politechniki Wrocławskiej

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
  • Data zamieszczenia: 2020-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
    50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Politechniki Wrocławskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Politechniki Wrocławskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia z kalkulacją cenową. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 SIWZ. Podana ilość materiałów eksploatacyjnych wymienionych w załączniku nr 4 jest ilością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zamówić w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega możliwość przesunięć ilościowo-asortymentowych w ramach zawartej umowy. Zamawiający przewiduje również prawo opcji polegające na zwiększeniu ilości zamawianego asortymentu, do 20% wartości brutto umowy z zakresu podstawowego na warunkach określonych w § 7 wzoru umowy. 2. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje sukcesywne dostarczenie asortymentu na własny koszt i ryzyko, środkami transportu w dyspozycji Wykonawcy lub przy pomocy kuriera wybranego przez Wykonawcę - z zachowaniem określonych w umowie warunków i terminów dostawy, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, rozładunek w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego do komórek organizacyjnych Zamawiającego na terenie Wrocławia, Wałbrzycha, Legnicy i Jeleniej Góry (adresy kampusów: https://pwr.edu.pl/uczelnia/mapa-kampusu) materiałów: tonerów, tuszy, taśm, bębnów, pojemników na zużyte tonery i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących - fabrycznie nowych, z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej - nieregenerowanych, - wyprodukowanych z nowych elementów, z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej - kompatybilnych z urządzeniami Zamawiającego, - parametrami i rodzajem odpowiadających wyszczególnionym w Załączniku Nr 4 do SIWZ, - nieużywanych, - nieuszkodzonych, - zapakowanych w sposób umożliwiających bezpieczne przechowywanie i transport 3. W przypadku wszystkich materiałów eksploatacyjnych, przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu, modelami sprzętu, do którego jest przeznaczony, kolorem tonera czy tuszu, terminem przydatności do użytku lub datą produkcji, posiadający wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników. 4. Dostarczane materiały eksploatacyjne muszą spełniać minimalne wymagania określone szczegółowo w Załączniku nr 4 do SIWZ, mają być nowe, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne i gotowe do pracy i pochodzić z legalnego oficjalnego kanału dystrybucji producenta oraz posiadać min. 12-miesięczny okres ważności (licząc od daty dostawy do Zamawiającego). Pod pojęciem „fabrycznie nowy”, Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, w których jedynym elementem powtórnie wykorzystywanym może być obudowa, która przed końcowym zamontowaniem gotowego wyrobu przeszła testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelności, mikropęknięcia). Wszystkie inne elementy mające wpływ na jakość wydruku (listwy zbierające, wałki, elementy uszczelniające, chipy, plomby itp.) są w 100% nowe i nieregenerowane bez śladów uszkodzenia, chyba że producent oryginalnego materiału eksploatacyjnego (tzw. producent OEM) zmieni w swoich materiałach eksploatacyjnych proces produkcyjny i doda kolejny element powtórnie wykorzystywany, który przed końcowym zamontowaniem gotowego wyrobu przeszedł testy wykluczające wady materiałowe, wydajnościowe. Wykonawca, zobowiązany jest poinformować, o tym fakcie Zamawiającego i dostarczyć dokumenty potwierdzające od producenta OEM. 5. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i materiałami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania oraz musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości: 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oferta musi się składać z: 1. oświadczenia i dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 1 SIWZ tj. Dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.1.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. 1.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia 1.2. W przypadku poleganiu na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 22a uPzp Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 2. formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 3. opisu oferowanego przedmiotu zamówienia z kalkulacją cenową – pozwalającego stwierdzić zgodność z wymaganiami Zamawiającego przedstawionymi w Załączniku nr 4 do SIWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców – wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 do SIWZ Zamawiający prosi o dołączenie do oferty Załącznika nr 4 również w wersji edytowanej na nośniku elektronicznym (płyta CD lub pendrive). Za wiążący Zamawiający uzna Załącznik nr 4 w formie papierowej. 4. (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 3 SIWZ); 5. (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X pkt 8 SIWZ). II. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach