Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Urzędu Miejskiego Wrocławia i odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych z Urzędu Miejskiego Wrocławia

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50141 Wrocław, pl. Nowy Targ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 717 779 229
  • Data zamieszczenia: 2018-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 42377
    50141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7779230, 7779231, fax. 717 779 229
    REGON: 109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Urzędu Miejskiego Wrocławia i odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych z Urzędu Miejskiego Wrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Urzędu Miejskiego Wrocławia, 2. odbiór nieuszkodzonych zużytych materiałów eksploatacyjnych oraz odbiór uszkodzonych zużytych materiałów eksploatacyjnych z Urzędu Miejskiego Wrocławia i unieszkodliwienie ich przez Wykonawcę na swój koszt. Szacowana ilość, rodzaj i parametry zamawianych materiałów eksploatacyjnych zostały określone w załączniku 1.1 i 1.2. I. Opis przedmiotu zamówienia na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących: 1. Dostarczone materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących wyszczególnione: a/ w zał. 1.1 - to materiały eksploatacyjne oryginalne do urządzeń drukujących będących na gwarancji producenta (tj. materiały eksploatacyjne wyprodukowane w całości i wprowadzone do obrotu przez producenta urządzenia drukującego, do którego eksploatacji są przeznaczone) i fabrycznie nowe (w których żaden element nie był wymieniany) oraz przewidziane i zalecane przez producentów urządzeń drukujących w instrukcjach obsługi technicznej nie powodujące utraty gwarancji producenta. Nie dopuszcza się dostarczania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych oraz poddanych procesowi ponownego napełniania. Muszą posiadać oznaczenie produktu: znak firmowy (symbol), nazwa i symbol materiału eksploatacyjnego, termin ważności lub datę produkcji z okresem ważności, tj. kartę charakterystyki. Muszą posiadać kartę gwarancyjną dostarczaną przy każdej partii materiałów eksploatacyjnych; b/ w zał. 1.2 - to materiały eksploatacyjne równoważne (tj. materiały eksploatacyjne wyprodukowane w całości i wprowadzone do obrotu przez innego producenta niż producent urządzenia drukującego, do którego eksploatacji są przeznaczone) nie regenerowane pod warunkiem zagwarantowania co najmniej tych samych parametrów techniczno - jakościowych co określona klasa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych (toner tusz – nie będą napełniane przy uproszczonym procesie recyklingu, taśma w kasecie barwiącej – nie będzie ponownie nasączana tuszem), fabrycznie nowe wolne od wad technicznych, kompletne, do produkcji których użyto materiałów nowych nie regenerowanych, które przeszły testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelności, mikropęknięcia), w tym: obudowy, wałki światłoczułe, bębny optyczne w tonerach, listwy czyszczące i rozprowadzające, koła zębate, złącza, elementy elektroniczne i inne. Zamawiający dopuszcza materiały eksploatacyjne remanufakturowane tj. takie, w których nastąpiła wymiana zużytych elementów mechanicznych na nowe, nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniu czytelną nazwę producenta i listę kompatybilności (lista typów urządzeń drukujących, do których dany materiał eksploatacyjny jest przystosowany), termin ważności lub datę produkcji z okresem ważności, tj. kartę charakterystyki. Muszą posiadać kartę gwarancyjną dostarczaną przy każdej partii materiałów eksploatacyjnych. 2. Zamawiający nie określa kto (producent lub Wykonawca) sporządza kartę gwarancyjną i kartę charakterystyki. Przez kartę gwarancyjną i kartę charakterystyki Zamawiający rozumie: 1) Karta gwarancyjna jest pisemnym oświadczeniem gwaranta i musi zawierać: - nazwę i adres gwaranta; - datę zakupu; - określenie materiału eksploatacyjnego sprzedanego; - czas, na jaki gwarancja została udzielona; - zobowiązania gwaranta. 2) Karta charakterystyki musi zawierać poniższe informacje. Kartą charakterystyki może być również firmowe opakowanie produktu, na którym zawarte będą min. poniższe informacje: - znak firmowy (symbol) lub nazwa producenta, - nazwę materiału eksploatacyjnego, - symbol materiału eksploatacyjnego, - termin ważności lub datę produkcji z okresem ważności - typ urządzenia drukującego, dla którego został wyprodukowany materiał eksploatacyjny. 3.Użycie materiałów eksploatacyjnych wymienionych w zał. 1.1 nie może spowodować utraty gwarancji producenta urządzeń drukujących, oraz wymienionych w zał. 1.2 nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń drukujących oraz jakości wydruku wyspecyfikowanej w warunkach technicznych producenta urządzeń. 4. Na dostarczone materiały eksploatacyjne jak w zał. 1.1 i 1.2 Wykonawca musi udzielić 12 miesięcy gwarancji, której bieg rozpoczyna się od daty odbioru materiałów przez Zamawiającego. 5. Przedmiot umowy na dostawę realizowany będzie sukcesywnie, partiami na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego telefonicznie, faksem lub e-mailem, w terminie zgodnym z oświadczeniem Wykonawcy zawartym w Formularzu ofertowym jednak nie dłuższym niż 2 dni robocze od daty otrzymania zamówienia. W zamówieniach określone będą ilości i rodzaj asortymentu oraz miejsce odbioru zamówionej partii, która może obejmować dostawę tylko jednej sztuki przedmiotu umowy. 6. Wydanie materiałów eksploatacyjnych nastąpi w miejscu wskazanym każdorazowo w zamówieniu/zgłoszeniu, tj. w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia, w godzinach pracy Urzędu. 7. W przypadku otrzymania innego towaru niż zamawiany lub towaru złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca, na swój koszt, dokona jego wymiany na nowy w terminie nie dłuższym niż 8 godzin od chwili zgłoszenia. II. Opis przedmiotu zamówienia na odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych: 1. Odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych oznaczonych w załączniku 1.1 i załączniku 1.2 będzie realizowany sukcesywnie, partiami na podstawie zgłoszenia przez Zamawiającego telefonicznie, faksem lub e-mailem, w terminie do 2 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia. W zgłoszeniach określone będą miejsca odbioru partii zużytych materiałów eksploatacyjnych. Odbiór materiałów eksploatacyjnych nastąpi w miejscu wskazanym każdorazowo w zamówieniu/zgłoszeniu, tj. w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia, w godzinach pracy Urzędu. Odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych będzie stwierdzony protokołem odbioru, potwierdzonym przez obie strony, na którym będzie wpisany numer zgłoszenia. Protokół odbioru musi zawierać: rodzaj oraz ilość sztuk oryginalnych, nieoryginalnych, nieuszkodzonych i uszkodzonych materiałów eksploatacyjnych. 2. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia przejęcie odpadów tj. zużytych materiałów eksploatacyjnych na karcie przekazania odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dn. 14 grudnia 2012r. /Dz. U. z 2018 r. poz. 992 ze zm./ niezwłocznie po jej otrzymaniu. 3. Po przekazaniu zużytych materiałów eksploatacyjnych przez Zamawiającego odpowiedzialność za ich zagospodarowanie ponosi Wykonawca. Jeśli przetworzenie i napełnienie zużytych materiałów eksploatacyjnych nie jest możliwe, Wykonawca zapewnia odpowiednią utylizację odpadów tj. unieszkodliwienie odpadów powstałych z zużytych materiałów eksploatacyjnych na własny koszt. Wykonawca, na koniec każdego półrocza kalendarzowego obowiązywania umowy, zobowiązany jest do podania ilości (w procentach) dokonanego odzysku odpadu, obejmującego ponowne użycie części składowych i recykling pozostałych części powstałych z zużytych materiałów eksploatacyjnych odebranych od Zamawiającego zgodnie z kartami przekazani odpadu. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania zapłaty Zamawiającemu za odebrane nieuszkodzone zużyte materiały eksploatacyjne po wystawieniu faktury VAT przez Zamawiającego. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. Ponadto, wybrany Wykonawca: 1) zobowiązany jest do wyznaczenia swojego przedstawiciela odpowiedzialnego za kontakty z Zamawiającym, z możliwością kontaktu przez telefon, faks lub e-mail. Najpóźniej w chwili podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oświadczenie dot. dysponowania przedstawicielem. 2) zobowiązany jest posiadać przez okres trwania umowy aktualne zezwolenie/decyzje lub inne równoważne dokumenty zgodnie z Ustawą o odpadach z dn. 14 grudnia 2012 r. na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów innych niż niebezpieczne, jak materiały eksploatacyjne lub umowę w formie pisemnej z posiadaczem odpadów posiadającym zezwolenie na zbieranie odpadów (tj. materiały eksploatacyjne z zał. 1.1, 1.2) i wpis do rejestru posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskiwania zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów powstałych z zużytych materiałów eksploatacyjnych z zał. 1.1, 1.2. Najpóźniej w chwili podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu powyższe dokumenty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192113-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.UWAGA: W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach