Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej ogłasza przetarg
- Adres: 58506 Jelenia Góra, ul. Ogińskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757 537 286 , fax. 757 543 883
- Data zamieszczenia: 2018-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
ul. Ogińskiego 6
58506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 757 537 286, fax. 757 543 883
REGON: 29364000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz.jgora.pl/ (poczta e-mail: przetargi@spzoz.jgora.pl)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, książek narkotycznych, papierów termicznych i recept - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, książek narkotycznych, papierów termicznych i recept dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej z podziałem na 5 pakietów (załącznik nr 1 do SIWZ) tzn.: Lp. Nr pakietu Nazwa CPV 1. Pakiet nr 1 Tonery do drukarek LEXMARK 2. Pakiet nr 2 Tusz do Duplikatora Seria DP 4200 3. Pakiet nr 3 Papier do etykiet do drukarki termicznej 4. Pakiet nr 4 Książki kontroli środków odurzających i psychotropowych 5. Pakiet nr 5 Recepty zwykłe i różowe - Rp i Rpw - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192113-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: Nr pakietu Nazwa Wysokość wadium Pakiet nr 1 Tonery do drukarek LEXMARK 775,00 zł Pakiet nr 2 Tusz do Duplikatora Seria DP 4200 45,00 zł Pakiet nr 3 Papier do etykiet do drukarki termicznej 13,00 zł Pakiet nr 4 Książki kontroli środków odurzających i psychotropowych 9,00 zł Pakiet nr 5 Recepty zwykłe i różowe - Rp i Rpw 58,00 zł 1. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, przelewem przed upływem terminu składania ofert na konto zamawiającego: nr konta PKO BANK POLSKI Spółka Akcyjna nr rachunku: 23 1020 2137 0000 9702 0129 1483. lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy przesłać/złożyć do Zamawiającego załączając do oferty z zaznaczeniem „Oryginał wadium przetargowego” w terminie określonym do składania ofert, natomiast kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć również jako dokument do oferty. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe oraz poręczenia muszą być udzielone na cały okres związania ofertą i winny obejmować pełny zakres dotyczący wadium. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie definiuje specjalnych warunków w powyższym zakresie. Ocena na postawie złożonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz oferty o treści zgodnej z załączonym wzorem, 2)Dowód wniesienia wadium, 3)Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu, których pełnomocnicy niewymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty, 4) Dokumenty wymagane w ust. 2 pkt 5 i 6 niniejszego rozdziału SIWZ dla Wykonawców korzystających z zasobów podmiotów trzecich. 5) Dokumenty / oświadczenia wyszczególnione w pkt. IX pkt. 1 i 2 SIWZ 6) oświadczenie, że książka będzie wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 11.09.2006 r. w sprawie środków odurzających, substancji psychotropowych, prekursorów kategorii 1 i preparatów zawierających te środki lub substancje (DZ.U. Nr 169 poz. 1216) – zgodnie z zał. nr 1 – WZÓR OFERTY. 7) oświadczenie, że: recepty będą wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 08.03.2013 r. w sprawie recept lekarskich (DZ.U. Poz.260 i 1506) – zgodnie z zał. nr 1 – WZÓR OFERTY.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do biurowych urządzeń drukujących dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu
Dodano: 2021-02-12 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do biurowych urządzeń drukujących dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu
Dodano: 2020-12-23 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2020-10-02 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2020-04-01 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
Dodano: 2019-03-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Urzędu Miejskiego Wrocławia i odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych z Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2018-07-04 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Urzędu Miejskiego Wrocławia i odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych z Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2017-10-31 - Dostawa płyt CD i DVD oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej.
Dodano: 2017-07-21 - Dostawy i usługi informatyczne
Dodano: 2017-06-12 - dostawa fabrycznie nowych i oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek
Dodano: 2017-05-19