Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-404 Białystok, ul. Młynowa 29
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085/7486464 , fax. 085 748 64 66
- Data zamieszczenia: 2011-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku
ul. Młynowa 29 29
15-404 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085/7486464, fax. 085 748 64 66 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych w ZUS Oddział w Białymstoku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną (w miarę zgłaszanego zapotrzebowania) dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, zwanych dalej towarem, szczegółowo wyspecyfikowanych w formularzu cenowym (załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ). 2. Towar powinien być fabrycznie nowy i nieregenerowany (tj. taki, do którego wytworzenia użyto w 100% nowych elementów). Za produkt fabrycznie nowy i nieregenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy przerabianego, w którym został np. jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony czy uzupełniony lub wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów. 3. Termin przydatności do użycia towaru winien wynosić co najmniej 12 miesięcy, licząc od daty jego dostarczenia Zamawiającemu. 4. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. 5. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia poprzez wskazanie symbolu katalogowego producenta. Wskazanie to ma na celu określenie klasy towaru będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu jego standardu i właściwości. 6. W przypadku urządzeń biurowych będących na gwarancji (wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ), Wykonawca jest zobowiązany do dostawy materiałów zalecanych (wskazanych) przez producenta urządzeń. 7. Zaoferowanie towaru sprzecznego z wymaganiami określonymi w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) skutkować będzie odrzuceniem oferty, z zastrzeżeniem pkt 8. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie towaru równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych: tonerów i tuszy, posiadających pojemności startowe. 10. Dostawa każdej zamówionej partii towaru następować będzie w terminie 7 dni od otrzymania dyspozycji przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego w umowie do koordynacji niniejszego zadania. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące zakresy zamówienia: I część zamówienia - MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH - wg załącznika nr 2 do SIWZ; II część zamówienia - MATRIAŁY EKSPLOATACYJNE DO DRUKAREK - wg załącznika nr 3 do SIWZ; UWAGA: - Oferta musi być kompletna w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nieuwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych, spowoduje odrzucenie oferty w tej części. - Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zamówienia (wg załącznika nr 2 i 3 do SIWZ). 12. Miejsce dostawy: ZUS O/Białystok, ul. Młynowa 29, 15 - 404 Białystok (magazyn). 13. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której realizację zamierza powierzyć podwykonawcom [wymagane oświadczenie w ww. zakresie należy zawrzeć na formularzu ofertowym]. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK KOMPUTEROWYCH I KSEROKOPIAREK DO SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIAŁYMSTOKU
Dodano: 2016-06-02 - WKŁADY BARWIĄCE 2016-I
Dodano: 2016-03-10 - WKŁADY BARWIĄCE 2015-III
Dodano: 2015-10-21 - WKŁADY BARWIĄCE 2015-II
Dodano: 2015-07-17 - WKŁADY BARWIĄCE 2015-I
Dodano: 2015-02-23 - WKŁADY BARWIĄCE 2014-II
Dodano: 2014-10-07 - Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek do Samodzielnego Szpitala Miejskiego im. PCK w Białymstoku
Dodano: 2014-05-12 - WKŁADY BARWIĄCE 2014-I
Dodano: 2014-03-24 - WKŁADY BARWIĄCE 2013 - II
Dodano: 2013-11-15 - Dostawa wkładów barwiących w ramach realizacji projektu pn. Młodzi zawodowcy - program rozwojowy Technikum nr 2 w Suwałkach oraz dostawa wkładów barwiących na potrzeby realizacji bieżących działań przez Zespół Szkół nr 6 im. Karola Brzostowskiego w Suwałkach
Dodano: 2013-07-11