Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych; nr sprawy UM-ZP-262-102/12

Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 528 88 88 , fax. 81 528 89 18
  • Data zamieszczenia: 2012-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
    Al. Racławickie 1 1
    20-059 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 528 88 88, fax. 81 528 89 18
    REGON: 00028871600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych; nr sprawy UM-ZP-262-102/12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych: drukarek, kserokopiarek, faksów tj.: tonerów, tuszy w asortymencie i szacowanych ilościach zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym zał. nr 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Za fabrycznie nowy uznaje się wyrób do produkcji którego nie użyto składników uprzednio eksploatowanych, przerabianych bądź uzupełnianych. . Nie dopuszcza się dostarczania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych oraz poddanych procesowi ponownego napełniania. Wszystkie zamawiane materiały eksploatacyjne muszą być opakowane w typowe opakowania dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego ważności (minimum 24 miesięcznym okresem przydatności do użytku od chwili dostarczenia do Zamawiającego). Muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia producenta tonerów, tuszy. 3. Zamawiający będzie zamawiał potrzebne materiały sukcesywnie w okresie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy w ilościach uzależnionych od bieżących potrzeb. Dostawa materiałów eksploatacyjnych następować będzie każdorazowo na odrębne zamówienia Zamawiającego, określające ilość, rodzaj oraz miejsce dostawy materiałów. Zamówienia będą wysyłane do Wykonawcy w formie pisemnej, drogą elektroniczną lub faksem. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania materiałów eksploatacyjnych do Zamawiającego na terenie miasta Lublin, w ciągu 5 (pięciu) dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia, w godz. od 8.00 do 14.00 od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od pracy, a w szczególnych przypadkach 1 (jeden) dzień roboczy niezależnie od wielkości zamówienia na adres wskazany w zamówieniu. 5. Przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca będzie realizował dostawy własnym transportem i na własny koszt, partiami - w formie zamówień cząstkowych stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego. 6. Ilości wskazane w kolumnie 7 załącznika nr 7 do specyfikacji są wielkościami szacunkowymi ustalonymi na podstawie planu potrzeb poszczególnych Jednostek Organizacyjnych UM w Lublinie i mogą ulec zmniejszeniu przy czym Zamawiający gwarantuje, że zmiany te nie spowodują obniżenia łącznego umownego wynagrodzenia Wykonawcy o więcej jak 20%. 7. Wykonawca jest obowiązany, w okresie 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia do uznania reklamacji w tym wad ukrytych dostarczonych materiałów eksploatacyjnych i bezzwłocznej wymiany materiałów eksploatacyjnych wadliwych, na wolne od wad. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru zużytych materiałów przekazanych przez Zamawiającego nie rzadziej niż raz w miesiącu. Odbiór zużytych materiałów zostanie potwierdzony protokołem podpisanym przez Strony (Karta Przekazania Odpadu). 9. Zamawiający dopuszcza dostawę równoważnych materiałów eksploatacyjnych. Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem, do którego jest przeznaczony oraz równoważny w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia, tj.: a) fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodny z normą PN-EN ISO 9001:2009 oraz PN-EN ISO 14001:2004. b) szczelnie opakowany folią, nie noszący śladów użytkowania, c) który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, d) którego wydajność, zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych , ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych oraz ISO/IEC 24711 dla wkładów drukujących jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu, e) zapewniający jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu: pod pojęciem zalecane przez producenta danego urządzenia należy rozumieć te materiały eksploatacyjne, które producent wymienił w instrukcji obsługi urządzenia lub na swojej stronie internetowej przy opisie urządzenia f) w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, g) w którym zastosowano toner / tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w wysokości: 2 400,00 ( słownie: dwa tysiące czterysta złotych) 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego (www.umlub.pl)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach