Sąd Rejonowy w Siedlcach ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, Kazimierzowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-25 644-77-02 , fax. 0-25 632-23-27
- Data zamieszczenia: 2018-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Siedlcach
Kazimierzowska 31a
08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 0-25 644-77-02, fax. 0-25 632-23-27
REGON: 000324949 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Sądu Rejonowego w Siedlcach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego w Siedlcach.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się: a)dostarczyć Zamawiającemu i przenieść na Zamawiającego własność materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych określonych szczegółowo w załączniku Nr 1 do SIWZ. b)odbierać kasety po zużytych materiałach eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę po każdorazowym zgłoszeniu takiej potrzeby przez Zamawiającego, oraz do wystawienia protokołu odbioru stwierdzającego powyższą czynność zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska oraz dotyczącymi postępowania ze zużytymi materiałami eksploatacyjnymi do urządzeń biurowych. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tzw. regenerowany. Dostarczone materiały eksploatacyjne mają być oryginale tj. wyprodukowane lub zalecane przez producenta urządzenia albo równoważne oryginalnym. Przez pojęcie „równoważne” Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem), do którego jest zamówiony tj. równoważne materiały eksploatacyjne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, powinny zapewniać pełną kompatybilność z oprogramowaniem urządzeń drukujących. Produkty równoważne, po zainstalowaniu w urządzeniu, powinny umożliwiać uzyskanie poprawnych informacji drukowanych na stronie stanu materiału lub informacji o kasecie drukującej. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że oferowane przez niego materiały eksploatacyjne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Umowa będzie realizowana sukcesywnie przez okres kolejnych 12 miesięcy od dnia jej podpisania lub do wcześniejszego wykorzystania asortymentu w zależności od tego które ze zdarzeń nastąpi wcześniej. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania materiałów eksploatacyjnych partiami (w formie dostaw częściowych) stosownie do potrzeb Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy. Wielkość i termin dostarczenia każdej partii materiałów eksploatacyjnych, wynikać będzie z jednostronnej dyspozycji Zamawiającego (zamówienia cząstkowe) przesłanej Wykonawcy, zgodnie z wyborem Zamawiającego – pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i wnieść materiały eksploatacyjne do wskazanego pomieszczenia w budynku Sądu Rejonowego w Siedlcach przy ul. Kazimierzowskiej 31A, w ciągu 5 dni roboczych dla Zamawiającego od złożenia przez Zamawiającego dyspozycji. Szczegółowe określenie warunków realizacji zamówienia opisane zostało w załączniku Nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku Nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo – cenowy (załącznik Nr 1 do umowy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 SIWZ. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty i oświadczenia o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ. 3. Dokumenty podmiotów trzecich na zasobach których polega Wykonawca: Zamawiający żąda od Wykonawcy który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp., zamieszczenia informacji o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa w Rozdziale 6 ust. 1 SIWZ. 4. Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp. . 5. Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) w szczególności do złożenia oferty wraz z załącznikami lub do złożenia oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp., według wzoru załącznika Nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miasta w Ciechanowie w 2023 r.
Dodano: 2023-10-03 - Dostawa i zakup materiałów eksploatacyjnych (tuszy) dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek i instytucji będących na jej zaopatrzeniu .
Dodano: 2023-07-21 - Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych, tuszy, tonerów do urządzeń drukujących: drukarek, kserokopiarek, faxów, w celu zabezpieczenia prawidłowego funkcjonowania Jednostek Organizacyjnych SGSP
Dodano: 2021-03-30 - Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych, tuszy, tonerów do urządzeń drukujących: drukarek, kserokopiarek, faxów, w celu zabezpieczenia prawidłowego funkcjonowania Jednostek Organizacyjnych SGSP
Dodano: 2020-12-17 - ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK
Dodano: 2020-05-08 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
Dodano: 2020-02-17 - Dostawa z prawem opcji do siedziby Zamawiającego przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów.
Dodano: 2020-02-05 - Materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2019-12-17 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie i jego Filii
Dodano: 2019-11-25 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
Dodano: 2019-11-08