Sąd Okręgowy Warszawa-Praga w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00898 Warszawa, aleja Solidarności
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 440 60 00 , fax. 224 407 179
- Data zamieszczenia: 2016-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy Warszawa-Praga w Warszawie
aleja Solidarności 127
00898 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 440 60 00, fax. 224 407 179
REGON: 14003987000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzań biurowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia są następujące: 1) materiały eksploatacyjne muszą spełniać obowiązujące normy i parametry dopuszczające je do sprzedaży i używania na terenie Polski oraz normy środowiskowe zgodne z normatywami ISO 24001 oraz ISO 14001; 2) materiały eksploatacyjne winny spełniać wymagania stawiane przez producenta sprzętu, dla którego są przeznaczone, 3) materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, nie mogą to być materiały regenerowane i nie mogą pochodzić z wtórnego naładowania; Pod pojęciem „fabrycznie nowe” należy rozumieć mat. eksploatacyjne, które w całym swoim procesie produkcyjnym są wytwarzane z elementów wcześniej nieużytkowanych, wyprodukowane zostały bez naruszenia praw własnościowych i patentowych ich właścicieli lub za ich zgodą. Ich stosowanie nie może w żadnym wypadku naruszać warunków gwarancji urządzeń biurowych. Za fabrycznie nowe nie uznaje się wyrobu, gdzie opakowanie - pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony. Jakość wydruku, wydajność, szybkość schnięcia powinna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia, nie naruszając warunków gwarancji oraz w przypadku urządzeń bez gwarancji - gwarantujących ich bezawaryjność. 4) materiały eksploatacyjne „równoważne” muszą posiadać parametry techniczne i jakościowe nie gorsze niż produkty oryginalne oraz spełniać wymagania stawiane przez producenta sprzętu dla którego są przeznaczone. 5) W przypadku uszkodzenia urządzenia biurowego, którego przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy w autoryzowanym serwisie lub wymiany na nowe urządzenie tego samego producenta o nie gorszych parametrach technicznych w terminie do 14 dni od dnia zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. W przypadku konieczności wykonania ekspertyzy, koszt ponosić będzie odpowiednio Zamawiający lub Wykonawca w zależności od stwierdzenia jej przyczyny. W przypadku urządzeń będących na gwarancji w razie utraty gwarancji na skutek użycia wadliwych materiałów eksploatacyjnych koszty poniesie Wykonawca. 6) materiały eksploatacyjne winny być objęte gwarancją nie krótszą niż 12 miesięcy od daty dostarczenia do magazynu Zamawiającego; 7) dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy i na jego koszt; 8) miejscem dostawy wraz z wniesieniem jest magazyn w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy al. Solidarności 127 w godzinach pracy Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125100-2
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium wynosi 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy). 2. Oferta musi być zabezpieczona wadium, które może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007. 42. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na wskazany rachunek bankowy Bank Gospodarstwa Krajowego Warszawa 18 1130 1017 0021 1001 2190 0004 z adnotacją: dostawa materiałów eksploatacyjnych ZP/GOSP/6 /16/PN. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7. Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu wykonawca winien wskazać numer rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium. 8. Wadium wnoszone w postaci poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej musi być wystawione na druku jednostki dokonującej poręczenia lub wydającej gwarancję, w sposób odpowiadający obowiązującym przepisom. Dokument winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa i nieodwołalna wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 9. Na dowód wniesienia wadium należy załączyć w ofercie: 1) kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu, 2) oryginał dokumentu (poza dowodem wpłaty pieniądza) dodatkowo, w oddzielnej kopercie oznaczonej napisem WADIUM. 10. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta został wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji określonej w pkt. 14. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miasta w Ciechanowie w 2023 r.
Dodano: 2023-10-03 - Dostawa i zakup materiałów eksploatacyjnych (tuszy) dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek i instytucji będących na jej zaopatrzeniu .
Dodano: 2023-07-21 - Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych, tuszy, tonerów do urządzeń drukujących: drukarek, kserokopiarek, faxów, w celu zabezpieczenia prawidłowego funkcjonowania Jednostek Organizacyjnych SGSP
Dodano: 2021-03-30 - Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych, tuszy, tonerów do urządzeń drukujących: drukarek, kserokopiarek, faxów, w celu zabezpieczenia prawidłowego funkcjonowania Jednostek Organizacyjnych SGSP
Dodano: 2020-12-17 - ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK
Dodano: 2020-05-08 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
Dodano: 2020-02-17 - Dostawa z prawem opcji do siedziby Zamawiającego przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów.
Dodano: 2020-02-05 - Materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2019-12-17 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie i jego Filii
Dodano: 2019-11-25 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
Dodano: 2019-11-08