Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego znajdującego się w Oddziale ZUS w Szczecinie i podległych Inspektoratach.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-530 Szczecin, ul. Matejki 22
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 4596207
  • Data zamieszczenia: 2010-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie
    ul. Matejki 22 22
    70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 4596207
    REGON: 00001775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego znajdującego się w Oddziale ZUS w Szczecinie i podległych Inspektoratach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb Oddziału ZUS w Szczecinie i podległych Inspektoratów. Wymagania techniczne i technologiczne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Podane w załącznikach nazwy materiałów, określają typy urządzenia (kserokopiarki, drukarki, faksy, streamery) do którego maja być użyte. 2) Wykazane ilości asortymentu są orientacyjne i podane w celu wyliczenia szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia. 3) Tonery, tusze i taśmy oraz wszystkie ich elementy składowe, muszą być: * fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie poddane procesowi ponownego napełniania i wymiany jakichkolwiek elementów; * wolne od wad technicznych, kompletne; * posiadające zgodne z właściwymi przepisami atesty tj. powinny być dopuszczone do obrotu na rynku zgodnie z obowiązującymi normami; * w opakowaniach stosowanych typowo dla danego produktu przez producenta, zaopatrzonych w etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego ważności; 4) Dyskietki muszą: * mieć pojemność 1,44 MB, * być pakowane w pudełkach plastikowych po 10 szt. * posiadać nadruk producenta na dyskietce i pudełku, 5) Płyty CD-R i CD-RW, DVD-R, DVD-RW muszą być: * płyty CD-R muszą mieć pojemność 700 MB i prędkość min 52X, * płyty CD-RW odpowiednio 700 MB i 12X, * każda płyta CD-R, CD-RW, DVD-R i DVD-RW musi być zapakowana w osobnym pudełku i posiadać nadruk producenta na płycie, Warunki realizacji zamówienia: 1) Sukcesywne dostawy w partiach wg określonych w zamówieniu potrzeb, transportem Wykonawcy do siedziby Oddziału ZUS w Szczecinie w ciągu 5 dni roboczych od daty zamówienia. 2) Rodzaj, ilość i miejsce dostawy przedmiotu zamówienia będzie określana każdorazowo przez Zamawiającego w zamówieniu w zależności od potrzeb i przesyłana faksem na nr tel. Wykonawcy i odwrotnie potwierdzona faksem przez Wykonawcę. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych w danej partii materiałów i z tego powodu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 4) Termin przydatności do użycia materiałów wymienionych w załączniku do SIWZ dostarczonych w danej partii do siedziby Zamawiającego musi wynosić co najmniej 6 miesięcy od daty każdej dostawy. Produkty równoważne: 1) Zamawiający dopuszcza zaproponowanie produktów równoważnych. 2) Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie: a) produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, b) tusze, tonery, taśmy o parametrach takich samych lub lepszych (pojemność, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości) pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony, c) spełniający wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe co produkt określony w załączniku. 3) Nazwy własne podane w formularzach są tylko przykładowe i określają klasę produktu i jego jakość, 4) W przypadku zaproponowania produktów równoważnych należy wskazać ich nazwę i producenta w formularzu cenowym, 5) jeżeli w złożonym przez Wykonawcę formularzu cenowym w kolumnie pn. nazwa produktu równoważnego nie zostanie wpisana żadna nazwa, wówczas Zamawiający przyjmie, że zaoferowano typ produktu wskazany w kolumnie Nazwa produktu. 6) W przypadku oferowania tonerów, tuszy i taśm innych producentów niż producent urządzenia Wykonawca zobowiązany jest zaoferować materiały eksploatacyjne, które: a) odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, b) mogą być stosowane do danego sprzętu, c) nie spowodują uszkodzenia sprzętu będącego w posiadaniu Zamawiającego, d) posiadają parametry techniczne i jakościowe nie gorsze niż oryginalne, e) posiadają znak firmowy producenta materiałów, f) są nowe, nie regenerowane, nie napełniane powtórnie. 7) W przypadku awarii urządzenia drukującego, której przyczyna (według opinii serwisu obsługującego urządzenia Zamawiającego) będzie użycie nieoryginalnego tonera lub tuszu Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia wszystkich kosztów naprawy i bezpośrednio związanych z naprawą. W przypadku kwestionowania przez Wykonawcę opinii serwisu obsługującego urządzenia Zamawiającego, Zamawiający zleci ekspertyzę w autoryzowanym serwisie danego producenta sprzętu. W przypadku potwierdzenia się opinii serwisu obsługującego urządzenia Zamawiającego, Wykonawca pokryje koszty tej ekspertyzy. 8) W przypadku powtórnego wystąpienia awarii określonego typu urządzenia, której przyczyną będzie użycie tonera nieoryginalnego Wykonawca oprócz obowiązku zapisanego w pkt. 7) zobowiązuje się odebrać na swój koszt pozostałą u Zamawiającego partie danego typu tonera i zwrócić jej równowartość według cen sprzedaży. 9) W przypadku trzykrotnej awarii sprzętu spowodowanej używaniem nieoryginalnego tonera Zamawiający może odstąpić od umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach