Jednostka Wojskowa nr 2492 ogłasza przetarg
- Adres: 70-231 Szczecin, ul. Narutowicza 10 A
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 445 24 40 , fax. 091 445 22 70
- Data zamieszczenia: 2009-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa nr 2492
ul. Narutowicza 10 A 10 A
70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 445 24 40, fax. 091 445 22 70
REGON: 81166700900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojsko
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO NA POTRZEBY JW 2492 W SZCZECINIE Wartość przedmiotu zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wartoś - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą się co najmniej jedną dostawą zrealizowaną w ciągu poprzedniego roku o wartości zaoferowanej ceny w ofercie, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj, wykażą się nie zaleganiem w opłacaniu podatków do US i składek do ZUS lub KRUS, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj. złożą wiarygodne oświadczenie w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty wymagane przez Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA wraz z Formularzem cenowym (załącznik nr 2 - do SIWZ) 6.2. Oświadczenie oferenta w oparciu o art. 22 ust 1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ). 6.3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz dostaw zrealizowanych w ciągu 2008 roku, z podaniem dat wykonania, wartości, odbiorców dostaw wraz z załączonymi referencjami.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH, NIEREGENEROWANYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK SĄDU OKRĘGOWEGO W SZCZECINIE, SĄDU REJONOWEGO W ŁOBZIE, SĄDU REJONOWEGO W CHOSZCZNIE ORAZ SĄDU REJONOWEGO W KAMIENIU POMORSKIM
Dodano: 2016-07-27 - Dostawę materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych
Dodano: 2016-07-27 - Dostawy artykułów informatycznych.
Dodano: 2016-05-25 - Materiały eksploatacyjne do drukarek
Dodano: 2016-05-06 - Materiały eksploatacyjne
Dodano: 2016-04-13 - ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH, NIEREGENEROWANYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
Dodano: 2016-02-24 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Znak sprawy: ZP/A/ATG/123/II/2015
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych
Dodano: 2015-06-23 - Materiały eksploatacyjne
Dodano: 2015-02-25 - Dostawa fabrycznie nowych artykułów eksploatacyjnych informatycznych do sprzętu drukującego i kopiującego.
Dodano: 2015-02-13