Powiat Skierniewicki ogłasza przetarg
- Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji 3-go Maja 6
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 046 8334637, 8341546 , fax. 046 8336679
- Data zamieszczenia: 2012-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Skierniewicki
ul. Konstytucji 3-go Maja 6
96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
tel. 046 8334637, 8341546, fax. 046 8336679
REGON: 75014778000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-skierniewice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Skierniewicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Skierniewicach sklasyfikowanych w Wspólnym Słowniku Zamówień CPV w grupie 301 o następujących kodach numerycznych: 30125110-5 (tonery do drukarek laserowych/faksów), 30125100-2 (wkłady barwiące). 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ tj. w Formularzu wyceny przedmiotu zamówienia zawierającym nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości, jednostkę miary oraz ilości. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz wyceny przedmiotu zamówienia stanowi świadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego dla danej części zamówienia (art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy). 3. Wykonawca musi zapewnić załadunek transport i rozładunek dostarczonych materiałów. 4. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. 5. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa w godzinach 9:00-14:00 do siedziby Zamawiającego ul. Konstytucji 3 Maja 6, 96-100 Skierniewice. 6. Wszystkie oferowane materiały musza być fabrycznie nowe, najwyższej jakości wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą. Termin nowe użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. 7. Przez produkt nieoryginalny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o takich samych bądź lepszych parametrach w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 8. Na oferowane materiały Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji, licząc od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. 9. W przypadku realizacji w całości jednego z asortymentów i nagłych potrzeb zamawiającego dopuszcza się zmianę ilości przedmiotu zamówienia na rzecz innych materiałów zaoferowanych w ofercie pod warunkiem nie przekroczenia wartości umownej zamówienia przetargowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium wymagane w kwocie: 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100). 1. Formy wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem (z konta Wykonawcy na konto Zamawiającego) na rachunek bankowy: Kredyt Bank S.A. Skierniewice Nr 94 1500 1689 1216 8001 8049 0000. 3. Wadium należy wnieść (wpływ na konto Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium w określonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania na podst. art. 24 ust. 2 pkt. 2. ustawy Pzp. 5. Wraz z ofertą należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-skierniewice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukujących urządzeń biurowych wraz z odbiorem i utylizacją zużytych dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251
Dodano: 2016-06-30 - Sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek oraz nośników danych i akcesoriów komputerowych
Dodano: 2016-06-27 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na pakiety
Dodano: 2016-06-17 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
Dodano: 2016-05-24 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
Dodano: 2016-04-15 - Zakup tonerów
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów do drukarek - znak sprawy FDP/2310/05/16
Dodano: 2016-04-08 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Dodano: 2016-04-01