Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksu

Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, ul. Kard. S. Wyszyńskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 464 88 79 , fax. 81 464 88 79
  • Data zamieszczenia: 2018-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku
    ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 81 464 88 79, fax. 81 464 88 79
    REGON: 6071619200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin-wschod.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksu. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na cztery zadania i obejmuje: 1) dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksu wg zadań: a) zadanie nr 1: obejmuję dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek Lexmark: Lexmark T642 – w ilości 17 sztuk; Lexmark T652 – w ilości 50 sztuk; Lexmark MS410 – w ilości 60 sztuk; Lexmark MS510 – w ilości 30 sztuk; Lexmark MS811 – w ilości 50 sztuk; Lexmark MS 410/510 DN – w ilości 8 sztuk; b) zadanie nr 2: obejmuję dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek HP: HP 2055 – w ilości 350 sztuk; HP 4015 – w ilości 12 sztuk; HP M401A – w ilości 60 sztuk; HP M551 (błękitny) – w ilości 3 sztuk; HP M551 (żółty) – w ilości 3 sztuk; HP M551 (purpurowy) – w ilości 3 sztuk; HP M551 (czarny) – w ilości 3 sztuk; HP CP3525 (błękitny) – w ilości 4 sztuk; HP CP 3525 (żółty) – w ilości 4 sztuk; HP CP3525 (purpurowy) – w ilości 4 sztuk; HP CP 3525 (czarny) – w ilości 4 sztuk; HP 7110 WF (czarny) – w ilości 120 sztuk; HP 7110 WF (błękitny) – w ilości 40 sztuk; HP 7110 WF (purpurowy) – w ilości 50 sztuk; HP 7110 WF (żółty) – w ilości 40 sztuk; c) zadanie nr 3: obejmuję dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek CANON I OKI: CANON PIXMA ix 6550 (PGI-525PGBK BLACK) – w ilości 80 sztuk; CANON PIXMA ix 6550 (CLI-526BK BLACK) – w ilości 15 sztuk; CANON PIXMA ix 6550 (CLI-526C CYAN) – w ilości 35 sztuk; CANON PIXMA ix 6550 (CLI-526M MAGENTA) – w ilości 15 sztuk; CANON PIXMA ix 6550 (CLI-526Y YELLOW) – w ilości 35 sztuk; OKI B432 (45807111) – w ilości 20 sztuk; d) zadanie nr 4: obejmuję dostawę materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i faksu: Konica Minolta Bizhub 363 (TN-414) – w ilości 5 sztuk; Xerox Workcenter 5222 (106R01413) – w ilości 10 sztuk; Xerox Workcenter 5222 (101R00435) – w ilości 10 sztuk; Panasonic KX-FL 613 (KX-FA83) – w ilości 5 sztuk; CITIZEN CL-E720 (W-3403110) – w ilości 5 sztuk. 2) odbiór kaset po zużytych materiałach eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki: a) zadanie nr 1 – załącznik nr 1a do s.i.w.z.; b) zadanie nr 2 – załącznik nr 1b do s.i.w.z.; c) zadanie nr 3 – załącznik nr 1c do s.i.w.z.; d) zadanie nr 4 – załącznik nr 1d do s.i.w.z.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192113-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: a) Zadanie nr 1 - 4 000.00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100); b) Zadanie nr 2 – 4 000.00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100); c) Zadanie nr 3 – 500.00 zł (słownie: pięćset zł 00/100); d) Zadanie nr 4 – 300.00 zł (słownie: trzysta zł 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 26 lutego 2018 r. do godziny 11:00. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany w § 1 ust. 9 s.i.w.z. 5. Wadium składane przez Wykonawcę w innej formie niż w pieniądzu należy przesłać na adres wskazany w § 1 ust. 3 s.i.w.z. (w oddzielnej kopercie z zaznaczeniem wadium do sprawy LWZP-2401-1/18) albo złożyć w kasie Sądu - pok. nr 113 (ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18, 21-040 Świdnik) do dnia 26 lutego 2018 r. do godziny 11:00. Gwarancja lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać pod rygorem odrzucenia oferty, następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w treści gwarancji/poręczenia muszą być wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, lub jeden Wykonawca z zaznaczeniem, że oferta będzie złożona wraz z innym podmiotem lub podmiotami albo że będzie złożona w ramach konsorcjum, albo że podmiot zlecający wystawienie gwarancji działa jako pełnomocnik innych podmiotów, z którymi wspólnie ubiega się o udzielnie zamówienia, beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji); 2) kwotę gwarancji/poręczenia, 3) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący co najmniej okres związania ofertą, 5) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacjach, gdy: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (art. 46 ust. 5 ustawy). 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert (tj. przed datą i godziną wyznaczoną do składania ofert). W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu zleconego przez Wykonawcę lub dokumentu poświadczającego dokonanie przelewu jest warunkiem niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, do oferty należy załączyć w oddzielnej koszulce czy kopercie dokument gwarancji lub poręczenia (nie zszywać z ofertą) albo złożyć w Kasie Sądu - pok. nr 113 (ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18; 21-040 Świdnik) do dnia 26 lutego 2018 r. do godziny 11:00. Zamawiający zaleca składanie gwarancji lub poręczeń w formie oryginału. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium w przypadku, gdy pozostawienie oryginału w posiadaniu Wykonawcy może uniemożliwić Zamawiającemu dochodzenie roszczeń przysługujących z gwarancji/poręczenia oraz jeżeli stwarza to zagrożenie wygaśnięcia/odwołania/bezskuteczności ustanowionego w ten sposób zabezpieczenia interesu Zamawiającego. W innym przypadku wystarczająca jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej zaleca się, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu został załączony do oferty. 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w terminie lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 pkt 7b).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) wypełniony Formularz Ofertowy [w załączeniu wzór formularza do ewentualnego wykorzystania – załącznik nr 2 do s.i.w.z.], b) wypełniony Formularz Cenowy [w załączeniu wzór formularza do ewentualnego wykorzystania – załącznik nr 3 do s.i.w.z.], c) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w § 6 ust. 1 s.i.w.z., d) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, o którym mowa w § 10 ust. 5 lit. b) s.i.w.z., e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (uwaga: w przypadku spółki cywilnej, wspólników tej spółki uznaje się za wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), f) dokumenty dotyczące wadium zgodnie z postanowieniami § 8 s.i.w.z.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach