Sąd Okręgowy w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-076 Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 43
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5359164 , fax. 081 5359164
- Data zamieszczenia: 2011-05-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Lublinie
ul. Krakowskie Przedmieście 43 43
20-076 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5359164, fax. 081 5359164
REGON: 00032295600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: lublin.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek , kserokopiarek i faksów na potrzeby Sądu Okręgowego w Lublinie . - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek , kserokopiarek i faksów na potrzeby Sądu Okręgowego w Lublinie do następujących urządzeń: a) drukarek: - HP - 1010, 1320, 2015, 4250, 2055, Color CP4005DN, Color CP 3525, Color CM6040f; - Samsung - ML3561; b) kserokopiarek: - Kyocera KM-3035, KM-1620 - Develop Ineo 161 - Toshiba - e-studio 163. E-studio 255 c) faksów: - Panasonic KX-FL 613; d) urządzeń wielofunkcyjnych - HP- CM2320fxiMFP; - Kyocera - FS01116 MFP, FS-1128 MFP; - Develop 162F - Utax CD 1128 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik na 1 do s.i.w.z. 3. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 1) 30.12.51.00 - 2 (Wkłady barwiące), 2) 30.19.21.13 - 6 (Wkłady drukujące), 3) 30.12.51.10 - 5 (Tonery do drukarek laserowych/faksów). 4. Ilość towarów objęta zamówieniem, może ulec zmniejszeniu w trakcie obowiązywania umowy w granicach 10% zamówienia bez wymogu odrębnej akceptacji ze strony Wykonawcy. 5. Wykonawca powinien dostarczać Zamawiającemu dokładanie ten towar, który jest wymieniony w zamówieniu i który został przez niego zaoferowany. W związku z tym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił kolumnę (g,h) tabeli znajdującej się w załączniku nr 1 do s.i.w.z. Opisy zamieszczane przez Wykonawców w ww. kolumnie traktowane będą jako deklaracja Wykonawcy dotycząca dostarczanych przez niego towarów oraz będą służyły Zamawiającemu do sprawdzenia, czy dostarczane przez wybranego Wykonawcę towary są zgodne z zaoferowanymi. 6. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej s.i.w.z. wskazane zostały normy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawców materiałów eksploatacyjnych o parametrach równoważnych i lepszych. Zaproponowane materiały eksploatacyjne równoważne muszą posiadać cechy użytkowe, jakościowe, estetyczne oraz parametry techniczne nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do s.i.w.z. 9. Materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami towarów - w formie zamówień cząstkowych (świadczeń częściowych) stosownie do potrzeb Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający przewiduje, że zazwyczaj będzie to jedna dostawa częściowa w ciągu miesiąca. Wielkość i termin dostarczenia każdej partii towarów będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji Zamawiającego przesłanej Wykonawcy pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar do magazynu Sądu Okręgowego w Lublinie w stanie nieuszkodzonym i nienaruszonym. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 9.1Wadium należy wnieść w wysokości: 10 000 zł. (słownie : dziesięć tysięcy) przed upływem terminu składania ofert . 9.2. Zamawiający żąda dowodu wniesienia wadium (np. kopii przelewu) dołączonego do oferty. Jeżeli wadium ma formę gwarancji lub poręczenia, Zamawiający zaleca jego składanie w oryginale. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium w przypadku, gdy pozostawienie oryginału w posiadaniu Wykonawcy może uniemożliwiać Zamawiającemu dochodzenie roszczeń przysługujących z gwarancji- poręczenia oraz jeżeli stwarza to zagrożenie wygaśnięcia- odwołania ustanowionego w ten sposób zabezpieczenia interesu Zamawiającego. W innym przypadku wystarczająca jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnioną-uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: lublin.so.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych (nr sprawy: UM-ZP-262-25/16)
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa wkładów barwiących do drukarek, kopiarek i faksów, materiałów biurowych, naczyń i sztućców jednorazowych, materiałów z tworzyw sztucznych, materiałów poligraficznych, druków, maszyn biurowych, taśm do drukarek dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 6 części
Dodano: 2016-02-01 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
Dodano: 2015-10-05 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
Dodano: 2015-04-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń biurowych
Dodano: 2015-04-17 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Dodano: 2015-03-18 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
Dodano: 2015-01-07 - Dostawa tuszy, tonerów i pojemników na zużyte tonery do urządzeń drukujących na potrzeby tut. Oddziału oraz podległych jednostek terenowych
Dodano: 2014-10-29