Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku ogłasza przetarg
- Adres: 21-040 Świdnik, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 464 88 79 , fax. 81 464 88 79
- Data zamieszczenia: 2012-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku
ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18 18
21-040 Świdnik, woj. lubelskie
tel. 81 464 88 79, fax. 81 464 88 79
REGON: 06071619200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin-wschod.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa materiałów eksploatacyjnych do następujących urządzeń: a) drukarek: - Lexmark T 642 - w ilości 20 sztuk; Lexmark T 652 - w ilości 40 sztuk; - HP 1020 - w ilości 15 sztuk; HP 1100 - w ilości 2 sztuk; HP 1200 - w ilości 5 sztuk; HP 1320 - w ilości 20 sztuk; HP 2015 - w ilości 40 sztuk; HP 2055 - w ilości 700 sztuk; HP 4015 - w ilości 40 sztuk; HP 4050N - w ilości 5 sztuk; b) kserokopiarek: - Toshiba Estudio 181 - w ilości 50 sztuk; Toshiba Estudio 167 - w ilości 5 sztuk; Xerox Workcenter 5222 - w ilości 20 sztuk; c) faksów: - Panasonic KX-FL 613 - w ilości 30 sztuk; CANON I-SENSYS L140 - w ilości 20 sztuk; 2) odbiór kaset po zużytych materiałach eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do s.i.w.z. 3. Wykonawca powinien dostarczać Zamawiającemu dokładanie te materiały eksploatacyjne, które są wymienione w zamówieniu i które zostały przez niego zaoferowane. W związku z tym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił kolumnę e tabeli znajdującej się w załączniku nr 3 do s.i.w.z. (wzór Formularza Cenowego). Opisy zamieszczane przez Wykonawców w ww. kolumnie traktowane będą jako deklaracja Wykonawcy dotycząca dostarczanych przez niego materiałów eksploatacyjnych oraz będą służyły Zamawiającemu do sprawdzenia, czy dostarczane przez wybranego Wykonawcę materiały eksploatacyjne są zgodne z zaoferowanymi. 4. Ilekroć w treści s.i.w.z., w tym w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały normy, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawców materiałów eksploatacyjnych o parametrach równoważnych i lepszych. Przez pojęcie równoważne Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem) do którego jest zamówiony (tj. że równoważne kasety z tonerem nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, pełną kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera), o parametrach takich samych bądź lepszych (wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości) pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał eksploatacyjny jest przeznaczony. 7. Materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami - w formie zamówień cząstkowych (świadczeń częściowych) stosownie do potrzeb Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający przewiduje, że zazwyczaj będzie to jedna dostawa częściowa w ciągu miesiąca. Wielkość i termin dostarczenia każdej partii materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji Zamawiającego przesłanej Wykonawcy pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. 8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać materiał eksploatacyjny do wyznaczonego pomieszczenia w budynku zajmowanym przez Sąd Rejonowy Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18 w Świdniku w stanie nieuszkodzonym i nienaruszonym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000.00 zł (słownie zł: pięć tysięcy zł 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: rodzaj materiałów eksploatacyjnych
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin-wschod.sr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych (nr sprawy: UM-ZP-262-25/16)
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa wkładów barwiących do drukarek, kopiarek i faksów, materiałów biurowych, naczyń i sztućców jednorazowych, materiałów z tworzyw sztucznych, materiałów poligraficznych, druków, maszyn biurowych, taśm do drukarek dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 6 części
Dodano: 2016-02-01 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
Dodano: 2015-10-05 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
Dodano: 2015-04-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń biurowych
Dodano: 2015-04-17 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Dodano: 2015-03-18 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
Dodano: 2015-01-07 - Dostawa tuszy, tonerów i pojemników na zużyte tonery do urządzeń drukujących na potrzeby tut. Oddziału oraz podległych jednostek terenowych
Dodano: 2014-10-29