Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 50-403 Wrocław, ul. Dobrzyńska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 717 747 790 , fax. 717 747 790
- Data zamieszczenia: 2019-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
ul. Dobrzyńska
50-403 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 717 747 790, fax. 717 747 790
REGON: 93026615200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzynska.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faxów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 30 1130 1033 0018 7991 3020 0011 z dopiskiem „Wadium-Dostawa materiałów eksploatacyjnych - nr sprawy: 61/P/19” 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. 6. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie. Oryginał dokumentu wadialnego powinien zostać złożony w formie elektronicznej w postaci pliku załączonego do oferty, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. 6.1 Dokument złożony w formie gwarancji powinien zawierać co najmniej informacje dotyczące warunków jej wygaśnięcia, min. informację, że gwarancja wygasa automatycznie i całkowicie, gdy oryginał dokumentu zostanie zwrócony Gwarantowi wyłącznie przez Beneficjenta, przed upływem terminu jego ważności. W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek NBP, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu NBP, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu NBP z żądaniem zapłaty). 7.Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w ustawie P.z.p.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz Oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z. - wypełniony przez Wykonawcę, 2)Formularz asortymentowo-cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z. - wypełniony przez Wykonawcę, 3)Oświadczenie Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z. – wypełnione przez Wykonawcę, 4)Pełnomocnictwo do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników w imieniu Wykonawcy - jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału opatrzone podpisem mocodawcy lub odpisu poświadczonego notarialnie. 5)Katalog/ prospekt / folder w języku polskim tylko dla materiałów refabrykowanych, zawierający opis potwierdzający wymagania postawione przez Zamawiającego w załączniku nr 2.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim i Lubaniu.
Dodano: 2024-04-25 - DOSTAWA TONERÓW
Dodano: 2024-03-20 - „Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. w Polkowicach”
Dodano: 2022-12-29 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2022-12-29 - Zamówienie wspólne na dostawę tuszów, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZT4
Dodano: 2022-12-15 - Zamówienie wspólne na dostawę tuszów, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZT3
Dodano: 2022-11-25 - „Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. w Polkowicach”
Dodano: 2022-11-08 - „Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. w Polkowicach”
Dodano: 2022-09-26 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2021-03-24 - SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK
Dodano: 2021-01-27