Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2014-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul. Piotrkowska 149 149
    90-440 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
    REGON: 00434557500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30125110-5 toner do drukarek laserowych/faksów 30124300-7 bębny do maszyn biurowych 31125000-1 części i akcesoria do aparatów samokopiujących 30192113-6 wkłady drukujące 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa tonerów, tuszy, wkładów, taśm, bębnów i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi i podległych jednostek. 3. Przedmiot zamówienia oraz szacunkowe ilości wyszczególnione zostały w załączniku nr 1a do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Pakiet asortymentowo-ilościowy. 4. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia sukcesywnie, własnym transportem wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 5. Dostawy odbywać się będą w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo, na podstawie zamówienia określającego asortyment oraz ilość, składanego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie, potwierdzone faksem lub e-mailem. 6. Wykonawca będzie dostarczać zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili otrzymania zamówienia. 7. Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-14.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach