Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego 12
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2016-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 00059842800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa atramentów, tonerów i taśm do drukarek i kserokopiarek. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, zawierające typy urządzeń, jakimi dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta urządzenia oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ stanowiący integralną część SIWZ. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny (w rozumieniu pkt 2 ppkt 5 lit. a) niniejszego rozdziału) z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera i/lub wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Potwierdzeniem równoważności będą min. raporty z testów wydajności wg normy jakości ISO 19752:2004, 19798:2007, 24712:2007, 24711:2007 informujące o wydajności produktów przetestowanych zgodnie z normą (Przedstawiona dokumentacja musi zawierać sformułowania jednoznacznie wskazujące na produkt, którego dotyczą) wystawione przez instytucje uprawnione do wydawania takich dokumentów. Przez instytucje uprawnione Zamawiający rozumie niezależne, zewnętrzne podmioty trzecie, uprawnione do kontroli oferowanych wyrobów będących przedmiotem dostawy, które powinny posiadać stosowną akredytację pod kątem wymogów przywołanych w SIWZ norm ISO. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który zaoferuje produkty równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości poszczególnych artykułów polegającej na zwiększeniu ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego typu kosztem zmniejszenia ilości zamawianych towarów innych typów w ramach wartości umowy brutto, w zakresie dotyczącym materiałów eksploatacyjnych do drukarek wymienionych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Oferowane wyroby stanowiące przedmiot zamówienia winny spełniać wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku Unii Europejskiej. Wymagania dodatkowe dotyczące atramentów, tonerów i taśm do drukarek i kserokopiarek: Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. Przez kompatybilność Zamawiający rozumie, że oferowane atramenty, tonery i taśmy powinny być kompatybilne z produktem do którego są przeznaczone (część programowa i sprzętowa drukarek) m.in. w zakresie sygnalizacji: pojemności, czasu pracy, jakości druku, zużycia itp.; nie mogą ograniczać (w żaden sposób) pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem; materiały nie mogą powodować (w żaden sposób) ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta danego urządzenia albo produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, albo już po otwarciu opakowania produkt -wysypuje się- nadmiernie (tj. jego użycie może spowodować zanieczyszczenie urządzenia, powodujące wydruk zabrudzonych stron), Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad, w terminie max. 48 godzin (w dni robocze Zamawiającego) licząc od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia (drukarki, urządzenia wielofunkcyjnego, faksu, itp.), gdy uszkodzenie urządzenia powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą w tym koszty wykonania pisemnej opinii autoryzowanego serwisu ponosi Wykonawca. Wszystkie produkty stanowiące przedmiot zamówienia winny być fabrycznie nowe; pod pojęciem tym Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia w oryginalnych opakowaniach producenta. Wszystkie oferowane produkty muszą być fabrycznie zapakowane (posiadać znak firmowy producenta, kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta, etykiety zawierające numer katalogowy oraz termin ważności), na opakowaniach produktów powinny być wypisane wszystkie typy urządzeń, z którymi są kompatybilne, czyli wykazujące zgodność sprzętową oraz posiadać minimum 12 miesięczny okres gwarancji jakości użycia liczony od daty dostawy; opakowanie musi być nienaruszone. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych: tuszy i tonerów, tzw. startowych. Materiały eksploatacyjne muszą być wyposażone w przewidziane elementy elektroniczne (chipy) - zgodne z wymaganiami producenta urządzenia. Tusze, tonery muszą posiadać taśmy zabezpieczające. Zamówienie będzie realizowane partiami, a wielkość każdej dostarczonej partii będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizacje umowy ze strony Zamawiającego. Składanie zamówień na dostawę poszczególnych partii będzie następowało w sposób uzgodniony między Zamawiającym i Wykonawcą oraz zgodnie ze wzorem zamieszczonym w projekcie umowy. Dostawa będzie miała miejsce w dni robocze Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00 do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Urzędu Miasta Zduńska Wola. Czas realizacji poszczególnych zamówień częściowych nie może przekraczać 2 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru do utylizacji pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych przekazanych przez Zamawiającego (zgodnie z jego dyspozycją), potwierdzając odbiór pojemników przeznaczonych do utylizacji - w formie karty przekazania odpadu, której wzór stanowi załącznik do umowy. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie urządzeń spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych w załączonej tabeli do formularza ofertowego należy wypełnić kolumnę dotyczącą symbolu/nazwy oferowanego produktu równoważnego obok nazwy/symbolu produktu oryginalnego w celu prawidłowego przypisania produktu; w niniejszej kolumnie należy również zamieścić nazwę producenta produktu równoważnego. W przypadku, gdy którykolwiek z produktów jest oryginalny niniejszą kolumnę należy pozostawić pustą. Zamawiający zwraca uwagę na poprawne wypełnienie niniejszego dokumentu, gdyż w przypadku braku wpisanego symbolu lub nazwy produktu równoważnego we wspomnianej kolumnie potraktuje oferowany produkt jako oryginalny zaoferowany w cenie podanej przez oferenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas realizacji poszczególnego zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdunskawola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach