Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku ogłasza przetarg
- Adres: 21-040 Świdnik, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 464 88 79 , fax. 81 464 88 79
- Data zamieszczenia: 2013-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku
ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18 18
21-040 Świdnik, woj. lubelskie
tel. 81 464 88 79, fax. 81 464 88 79
REGON: 06071619200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin-wschod.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa materiałów eksploatacyjnych do następujących urządzeń: a) drukarek: - HP 2015 - 10 sztuk; HP 2055 - 500 sztuk; HP 4015 - 20 sztuk; HP 4050N - 10 sztuk; - OKI MICROLINE 321 - 2 sztuki; b) kserokopiarek: - Toshiba Estudio 181 - 10 sztuk; - Xerox Workcenter 5222 - 5 sztuk; 2) odbiór kaset po zużytych materiałach eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do s.i.w.z. 3. Wykonawca powinien dostarczać Zamawiającemu dokładnie te materiały eksploatacyjne, które są wymienione w zamówieniu i które zostały przez niego zaoferowane. W związku z tym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił kolumnę e tabeli znajdującej się w załączniku nr 3 do s.i.w.z. (wzór Formularza Cenowego). Opisy zamieszczane przez Wykonawców w ww. kolumnie traktowane będą jako zobowiązanie Wykonawcy dotyczące dostarczanych przez niego materiałów eksploatacyjnych oraz będą służyły Zamawiającemu do sprawdzenia, czy dostarczane przez wybranego Wykonawcę materiały eksploatacyjne są zgodne z zaoferowanymi. 4. Ilekroć w treści s.i.w.z., w tym w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały normy, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, że oferowane przez niego materiały eksploatacyjne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawców materiałów eksploatacyjnych o parametrach równoważnych i lepszych. Przez pojęcie równoważne Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem) do którego jest zamówiony (tj. że równoważne kasety z tonerem nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, pełną kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera), o parametrach takich samych bądź lepszych (wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości) pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał eksploatacyjny jest przeznaczony. 7. Materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami - w formie zamówień cząstkowych (świadczeń częściowych) stosownie do potrzeb Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający przewiduje, że zazwyczaj będzie to jedna dostawa częściowa w ciągu miesiąca. Wielkość i termin dostarczenia każdej partii materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji Zamawiającego przesłanej Wykonawcy pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. 8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać materiał eksploatacyjny do wyznaczonego pomieszczenia w budynku zajmowanym przez Sąd Rejonowy Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18 w Świdniku w stanie nieuszkodzonym i nienaruszonym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000.00 zł (słownie zł: pięć tysięcy zł 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 04 września 2013 r. do godziny 10:00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany w § 1 ust. 9 s.i.w.z. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy przesłać na adres wskazany w § 1 ust. 3 s.i.w.z. (w oddzielnej kopercie z zaznaczeniem wadium do sprawy LWZP-2401-10/13 albo złożyć w kasie Sądu - pok. nr 113 (ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18, Świdnik) do dnia 04 września 2013 r. do godziny 10:00. (Nie należy załączać dokumentu wadialnego do oferty). Zamawiający zaleca składanie gwarancji lub poręczeń w formie oryginału. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium tylko w przypadku, gdy do skuteczności obowiązywania - zatrzymania przez Zamawiającego wadium jest niezbędna forma oryginału. W innym przypadku wystarczająca jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 6. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podpisem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, przyrzeczenie zapłaty pełnej kwoty wadium w przypadku jego utraty przez Wykonawcę w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 oraz art. 46 ust. 4a ustawy. Termin obowiązywania gwarancji (poręczenia) nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie do dnia 04 września 2013 r. do godziny 10:00 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego wskazanym w § 1 ust. 9 s.i.w.z. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w s.i.w.z. zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rodzaj materiałów eksploatacyjnych
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin-wschod.sr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych (nr sprawy: UM-ZP-262-25/16)
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa wkładów barwiących do drukarek, kopiarek i faksów, materiałów biurowych, naczyń i sztućców jednorazowych, materiałów z tworzyw sztucznych, materiałów poligraficznych, druków, maszyn biurowych, taśm do drukarek dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 6 części
Dodano: 2016-02-01 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
Dodano: 2015-10-05 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
Dodano: 2015-04-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń biurowych
Dodano: 2015-04-17 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Dodano: 2015-03-18 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
Dodano: 2015-01-07 - Dostawa tuszy, tonerów i pojemników na zużyte tonery do urządzeń drukujących na potrzeby tut. Oddziału oraz podległych jednostek terenowych
Dodano: 2014-10-29