Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4454159 , fax. 81 4454163
  • Data zamieszczenia: 2011-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
    Al. Racławickie 14 14
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4454159, fax. 81 4454163
    REGON: 00051406400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.lublin.pl/admin/dzp/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: uczelnia prywatna na prawach uczelni publicznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie oraz dla Wydziałów Zamiejscowych w Tomaszowie Lubelskim i Stalowej Woli szczegółowo określonych w załącznikach nr 1 i nr 2 do projektu umowy. Wszystkie oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku bez śladów uszkodzenia, w oryginalnym opakowaniu producenta z widocznym na opakowaniu logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o takich samych lub lepszych parametrach (pojemność, wydajność, jakość wydruku, itp.), które zostały określone przez Zamawiającego w kolumnie nr 7 zał. nr 1 i nr 2 do SIWZ, w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Wykonawca ma obowiązek udokumentować równoważność zaoferowanych materiałów przedstawiając raporty z testów, potwierdzające co najmniej spełnienie minimalnych wymagań. Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć testy wydajnościowe potwierdzające, że podana wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla wkładów drukarek kolorowych i ISO/IEC 24711 dla nabojów do drukarek atramentowych. Wykonawca będzie realizował dostawy na własny koszt partiami, sukcesywnie, wg potrzeb Zamawiającego zgłaszanymi faksem lub droga elektroniczną przez 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Wielkość każdej partii dostarczonych materiałów będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych ze strony Zamawiającego za realizację przedmiotu umowy, wymienionych w załączniku nr 2 do umowy. Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne swoim transportem do siedzib Zamawiającego (wymienionych w załączniku nr 3 do projektu umowy) w terminie 2 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia, w godz. od 8 - 15, od poniedziałku do piątku. Wykonawca będzie realizował dostawy własnym transportem i na własny koszt. Zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia oraz rozładunku i wniesienia do miejsc wskazanych w załączniku nr 3 do projektu umowy, w czasie i miejscu wyznaczonym przez upoważnionych pracowników Zamawiającego na podstawie faktury VAT. Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania zakupu na 60 % wartości umowy, pozostałe 40 % uzależnione będzie od własnego zapotrzebowania, co nie może stanowić podstawy do roszczeń ze strony wykonawcy z tytułu niezrealizowanej części umowy. Zamówienie będzie częściowo finansowane z projektów EU w ramach programów: POKL i innych. Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 10 000 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kul.lublin.pl/biuletyn-informacji-publicznej,art_2618.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach