Komenda Stołeczna Policji ogłasza przetarg
- Adres: 00150 Warszawa, ul. Nowolipie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6038608. 6037691 , fax. 226 037 642
- Data zamieszczenia: 2017-04-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Stołeczna Policji
ul. Nowolipie 2
00150 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 6038608. 6037691, fax. 226 037 642
REGON: 1212648200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek: Brother, Toshiba, Epson, Samsung. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek: Brother, Toshiba, Epson, Samsung, zwanych dalej w dokumentacji przetargowej „asortymentem”. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na cztery zadania: a) Zadanie nr 1 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Brother; b) Zadanie nr 2 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Toshiba; c) Zadanie nr 3 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Epson; d) Zadanie nr 4 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Samsung. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego ilości zawierają (odpowiednio do zadania) załączniki nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej, będące jednocześnie Formularzami cenowymi. 4. Zamawiający wymaga, aby asortyment: a) był fabrycznie nowy, tj. taki, do którego produkcji nie użyto składników poprzednio używanych, nieregenerowany w jakimkolwiek stopniu, niepoddany procesowi ponownego napełniania lub wymianie jakichkolwiek części w procesie prefabrykacji, bez śladów uszkodzenia, pełnowartościowy; b) był wolny od wad prawnych i technicznych uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem; c) spełniał normy ISO/IEC 19752:2004 lub ISO/IEC 19752:2017 (dla tonerów czarnych), normy ISO/IEC 19798:2007 lub ISO/IEC 19798:2017 (dla tonerów kolorowych) lub inne normy równoważne do wskazanych powyżej norm - obowiązek wykazania równoważności norm spoczywa na Wykonawcy; d) posiadał certyfikat bezpieczeństwa CE – oznakowany znakiem CE w przypadku, gdy dostarczany asortyment zawiera układy elektroniczne i podlega pod dyrektywę EMC; e) posiadał termin ważności/trwałości nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru dostawy. 5. Wskazane w kol. nr 2 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej nazwy/producent, typy i modele urządzeń oraz w kol. nr 3 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej symbole asortymentu służą wyłącznie do opisu przedmiotu zamówienia, tj. wskazania parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych oraz właściwej identyfikacji przez Wykonawców pożądanego przez Zamawiającego asortymentu. 6. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie asortymentu równoważnego w postaci zamienników pod warunkiem, że będzie on gwarantował wydajność nie gorszą niż odpowiedni asortyment produkowany lub firmowany przez producenta urządzenia wskazanego w kol. nr 2 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej i będzie zgodny, co do wymagań określonych przez Zamawiającego w kol. nr 5 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej. 7. Przez asortyment równoważny rozumie się zamienniki charakteryzujące się pełną kompatybilnością z urządzeniami wskazanymi w kol. nr 2 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej, w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne oraz posiadające analogiczne funkcje, np. informację o stanie zużycia wkładu. 8. Wykonawca, który zaoferuje asortyment równoważny do wskazanego przez Zamawiającego w kol. nr 3 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej, jest zobowiązany, zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, wykazać, że oferowany przez niego asortyment równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w kol. nr 5 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej i charakteryzuje się m.in. porównywalną, tj. taką samą lub lepszą jakością wydruku, kolorystyką, pojemnością i wydajnością. 9. Asortyment równoważny nie może ograniczać pełnej współpracy z programem nadzorującym pracę urządzenia wskazanego w kol. nr 2 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej, m.in. monitorującym stan materiałów eksploatacyjnych. 10. Asortyment równoważny nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń wskazanych w kol. nr 2 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta ww. urządzeń. Przez powyższe Zamawiający rozumie w szczególności w odniesieniu do pojęcia „jakość” cechy zapewniające wierne odwzorowanie na wydruku pliku skierowanego do urządzenia drukującego, czyli zachowanie geometrii oraz kolorystyki (rozkładu szarości przy druku czarno-białym) nieodbiegających wizualnie od obrazu na monitorze komputera (z uwzględnieniem różnic percepcji dla barw oraz rozbieżności wynikających z zastosowanych profili kolorystycznych i metod kalibracji monitora). Przez wierne odwzorowanie Zamawiający rozumie taki wydruk, który zawiera wszystkie skierowane do urządzenia elementy pliku graficznego, zachowujące zadaną geometrię oraz kolorystykę, a zarazem nie zawiera jakichkolwiek dodatkowych elementów (np. zabrudzenia, ślady pracy urządzeń drukujących pozostawione przez elementy niebiorące bezpośrednio udziału w nanoszeniu obrazu na papier, powstające zazwyczaj w wyniku niedostatecznej szczelności pojemnika z tonerem). Dla jednoznacznego stwierdzenia niedotrzymania parametrów jakościowych wystarczające jest porównanie obrazu przygotowanego do wydruku na ekranie monitora z gotowym wydrukiem, a następnie, w razie różnicy zdań, co do przyczyny nieprawidłowości, opinia producenta urządzenia bądź jego autoryzowanego serwisu lub test porównawczy przeprowadzony z udziałem innych materiałów eksploatacyjnych, według uznania Zamawiającego. Ponadto asortyment równoważny musi zapewniać pod względem technicznym i jakościowym właściwą i pełną eksploatację, bezawaryjność i żywotność urządzeń. 11. Zamawiający wymaga, aby asortyment był dostarczony w oryginalnych opakowaniach oraz by posiadał zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport. Asortyment winien posiadać na opakowaniu zewnętrznym i produkcie następujące informacje: a) nazwa lub logo producenta; b) symbol lub numer katalogowy; c) nazwa (typ) urządzenia, do którego jest przeznaczony; d) termin ważności/trwałości (co najmniej 12-miesięczny, licząc od daty podpisania protokołu odbioru dostawy). 12. Na opakowaniach zewnętrznych asortymentu równoważnego muszą być wypisane wszystkie typy urządzeń, z którymi asortyment równoważny jest kompatybilny. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) transportu asortymentu do obiektu, o którym mowa w Rozdz. II pkt. 22 dokumentacji przetargowej; b) rozładunku asortymentu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 14. Wykonawca udzieli na dostarczony asortyment minimum: a) 12-miesięcznej gwarancji liczonej od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru, jednakże nie krótszej niż gwarancja producenta asortymentu. W przypadku, gdy gwarancja producenta asortymentu będzie krótsza od minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, jako wiążącą dla Stron będzie gwarancja udzielona przez Wykonawcę; b) 24-miesięcznej rękojmi za wady dostarczonego asortymentu liczonej od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru. 15. Przy dostawie asortymentu równoważnego Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia z dostawą asortymentu po jednej sztuce więcej z każdego typu asortymentu równoważnego niż wskazana jest w kol. 7 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej. Zamawiający losowo wybierze jedną sztukę z każdego typu asortymentu równoważnego do przeprowadzenia testów celem sprawdzenia zgodności dostarczonego asortymentu równoważnego z wymaganiami Zamawiającego, w tym min. zgodności parametru wydajności z ilością wydruków określoną przez Wykonawcę. 16. Wykonawca w celu dokonania przez Zamawiającego testów dostarczy także Zamawiającemu na swój koszt i ryzyko po jednej sztuce odpowiedniego urządzenia w ukompletowaniu umożliwiającym wykonanie określonej ilości wydruków (m.in. bęben, grzałka, papier A4, itp.) i odbierze je od Zamawiającego po wykonaniu testu. Testy będą odbywać się w sposób jawny w magazynie Wydziału Teleinformatyki Komendy Stołecznej Policji, ul. Włochowska 25/33, 02-336 Warszawa w obecności upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Pożądane jest, aby Wykonawcę podczas testów reprezentowały osoby posiadające wiedzę merytoryczną w zakresie oferowanego asortymentu. 17. Niedostarczenie przez Wykonawcę do testów wraz z dostawą asortymentu po jednej sztuce więcej z każdego typu asortymentu równoważnego lub, gdy wynik testów będzie świadczył o niezgodności lub niespełnianiu parametrów dostarczonego asortymentu równoważnego z wymaganiami Zamawiającego będzie skutkowało odmową przyjęcia dostawy Wykonawcy przez Zamawiającego jako nieodpowiadającej treści umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Dodano: 2024-06-26 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, znak postępowania ZP-DI-60/24
Dodano: 2024-03-28 - ZP/CZD/016/24 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących – 3 pakiety
Dodano: 2024-02-16 - Zakup i dostawa tonerów, tuszy do drukarek i kserokopiarek wraz z wykonywaniem przeglądów okresowych oraz odbiorem odpadów
Dodano: 2024-02-02 - Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów
Dodano: 2023-10-31 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń eksploatowanych w Zakładzie Emerytalno-Rentowym MSWiA
Dodano: 2023-09-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wołominie oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych od drukarek
Dodano: 2023-09-13 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego oraz tuszy i tonerów do siedziby Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Poznaniu w ramach projektu „Aktywni Górą!”
Dodano: 2023-08-24 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki: tonerów, pojemników na zużyty toner, bębnów, nośników danych do urządzeń wielofunkcyjnych oraz papieru
Dodano: 2023-07-07 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Dodano: 2023-06-30