Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg
- Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna 15
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 358 46 46 , fax. 71 358 46 47
- Data zamieszczenia: 2012-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
ul. Fabryczna 15 15
53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 358 46 46, fax. 71 358 46 47
REGON: 02154505100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzz.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Wrocławskiego Zespołu Żłobków- Znak postępowania: ZP/D-42/2012/WZZ. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Wrocławskiego Zespołu Żłobków, zgodnie z nomenklaturą CPV (Wspólny Słownik Zamówień) CPV - 30.19.21.13-6 wkłady drukujące CPV - 30.20.00.00-1 urządzenia komputerowe II.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy, załącznik nr 4 do SIWZ - Projekt umowy. W przypadku podania w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 3, nazw własnych lub typów to zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych Dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych w stosunku do opisanych norm to znaczy takie , które: 1. nie mają gorszych parametrów niż materiały producenta ; 2. ich wydajność nie może być gorsza niż materiałów rekomendowanych przez producentów; 3. nie powodują dodatkowych czynności; 4. nie powodują wyłączenia żadnych opcji w urządzeniach (np. trybu ekonomicznego w drukarkach); 5. nie spowodują utraty gwarancji producenta urządzeń II.4 Wykonawca określi w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 3) materiał równoważny, jeżeli taki będzie oferowany przez wykonawcę z obowiązkiem podania symbolu i nazwy producenta przy każdej pozycji. Jeżeli Wykonawca nie wpisze żadnej nazwy będzie to oznaczało, ze oferuje produkt wskazany przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzz.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych i nośników do sprzętu komputerowego i kserokopiarek
Dodano: 2015-11-04 - dostawa materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2015-10-26 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziałów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu, Wałbrzychu, Legnicy oraz Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2015-04-22 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
Dodano: 2015-03-20 - Zakup z dostawą do Oddziałów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu, Wałbrzychu, Legnicy oraz Ostrowie Wielkopolskim (podległym Centrum Serwisu Informatycznego we Wrocławiu) fabrycznie nowych, oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów.
Dodano: 2015-01-23 - Dostawa płyt różnych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej
Dodano: 2015-01-09 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego - nośniki i akcesoria
Dodano: 2014-12-09 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby ZZK we Wrocławiu - ZZK-WP/3400/48/14
Dodano: 2014-04-29 - 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych z podziałem na zadania na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: 1) zadanie nr 1 - sukcesywna dostawa papieru kserograficznego i do drukarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu; 2) zadanie nr 2 - sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów oraz odbiór pustych opakowań i poddanie ich recyklingowi lub utylizacji na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
Dodano: 2014-02-25