Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ogłasza przetarg
- Adres: 30-003 Kraków, ul. Lubelska 23
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 623-76-56, 623 76 46 , fax. 12 623 77 41
- Data zamieszczenia: 2012-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
ul. Lubelska 23 23
30-003 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 623-76-56, 623 76 46, fax. 12 623 77 41
REGON: 12138578500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcdn.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla MCDN. sprawa znak: N1- ZP/271/51/2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla MCDN. 2.Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych w maksymalnej ilości wskazanej w załączniku nr 2 do SIWZ. 3.2. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony własnym transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, do następujących miejsc: a) Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków. b)Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ODN Oświęcim, ul. Bema 4. 32-600 Oświęcim. c)Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ODN Kraków, ul. Garbarska 1, 31-131 Kraków. d)Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ODN Tarnów, Nowy Świat 30, 33-100 Tarnów. e)Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ODN Nowy Sącz, ul. Jagiellońska 61, 33-300 Nowy Sącz, zgodnie z ilością i asortymentem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ wraz z wniesieniem do wskazanego miejsca 3.3. Materiały eksploatacyjne oraz wszystkie elementy wchodzące w skład tychże materiałów muszą być fabrycznie nowe, bez śladów używania, pełnowartościowe. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin jego ważności. Minimalny okres przydatności do użycia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 3.4. Jeżeli dla danych pozycji Zamawiający wskazał klasę, markę czy znak towarowy produktu, to dopuszcza się składanie produktów równoważnych pod warunkiem zachowania norm, standardów, parametrów, którymi charakteryzuje się produkt wskazany przez Zamawiającego. W tym przypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, standardów, parametrów i dokonać porównania, z którego musi wynikać, iż produkt oferowany, jako równoważny jest identyczny lub lepszy od produktu wskazanego przez Zamawiającego. Z załączonych dokumentów musi wynikać których konkretnie wycenionych materiałów dotyczą (wskazać konkretne pozycje z załącznika 2). Na potwierdzenie, że produkty równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy złożyć raporty z testów potwierdzające, że podana wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711 lub równoważnymi oraz wydruki (np. strony internetowej) lub katalogi producenta, z opisem parametrów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych. Raporty i aktualne wydruki muszą być oznaczone numerami odpowiadającymi liczbie porządkowej pozycji towarów z załącznika nr 2 do SIWZ. 3.5. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt o powyższych wymaganiach, kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach nie niższych (np. pojemność, wydajność) w stosunku do parametru określonego przez Zamawiającego na podstawie specyfikacji producenta sprzętu. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest podać w danej pozycji w załączniku nr 2 do SIWZ, kolumna nr 12, nazwę, wydajność oraz symbol oferowanego produktu. 3.7. Wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości, są ilościami maksymalnymi, jednakże ilość zamawianych materiałów eksploatacyjnych wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Niezamówienie wskazanej maksymalnej ilości materiałów eksploatacyjnych w okresie trwania umowy nie powoduje dla Zamawiającego obowiązku odbioru niezrealizowanej części dostawy, ani jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy z tego tytułu. 3.8. Zamawiający wymaga dostarczenia produktów dopuszczonych do sprzedaży w Polsce, odpowiadającym obowiązującym normom. 3.9. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie w ciągu 48 godzin od dnia złożenia zamówienia, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcdn.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz nośników informacji (płyt CD-R, CD-RW, DVD) dla potrzeb INiG - PIB przez okres 24 miesięcy
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa tonerów ,i nośników danychy
Dodano: 2016-04-26 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych tj. tonerów, tuszów, papieru do urządzeń kserująco-drukujących do jednostek organizacyjnych Zamawiającego
Dodano: 2016-04-22 - Dostawa tuszy, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i ploterów do 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Rząska k/Krakowa
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa tonerów na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego
Dodano: 2016-01-15 - zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek
Dodano: 2015-12-08 - Dostawa tuszy, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i ploterów do Jednostki Wojskowej 3811 Rząska /k Krakowa na potrzeby OHQ COL-DKL
Dodano: 2015-08-19 - Dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych tj. tonerów, tuszów, papieru do urządzeń kserująco-drukujących do jednostek organizacyjnych Zamawiającego
Dodano: 2015-03-13 - Dostawa tuszy, tonerów, atramentów
Dodano: 2015-03-09