POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania ogłasza przetarg
- Adres: 61-841 Poznań, pl. Kolegiacki 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8785434 , fax. 061 8785215
- Data zamieszczenia: 2009-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania
pl. Kolegiacki 17 17
61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8785434, fax. 061 8785215
REGON: 00051419900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl/bip; www.pozserwis.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: podsektor samorządowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów, szczegółowo opisanych w załączniku nr 2. Zamawiający dopuszcza materiały eksploatacyjne oryginalne (tzn. wyprodukowane przez producenta urządzenia, w którym będą eksploatowane), fabrycznie nowe (tzn. wcześnie nie eksploatowane, nie uzupełnione, nie przerobione). Przez produkt nowy należy rozumieć taki produkt, który posiada wszystkie cechy nowego tuszu, toneru, głowicy wcześniej nie eksploatowanego, w szczególności nie noszącego cech otwierania, posiadającego nową obudowę, nowe dysze, nowy tusz/toner, nowe opakowanie, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką ofertę, której przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania jakościowe opisane w załączniku nr 1 stawiane przez Zamawiającego, nie narusza uprawnień wynikających z tytułu gwarancji na sprzęt, w którym tusze, tonery, głowice będą używane, a od opisu przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego różni się znakiem firmowym, znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Ofertą równoważną jest taka, w której zaoferowany materiał eksploatacyjny nie jest regenerowany (refabrykowany), nie podlega powtórnemu napełnieniu zużytych pojemników, nie powoduje szybszego zużycia od wcześniej stosowanych tuszy, tonerów, głowic oryginalnych. Dostawę materiałów eksploatacyjnych Zamawiający określać będzie Wykonawcy każdorazowo drogą elektroniczną, a także w pisemnych zamówieniach składanych w drodze faksowej. Zamówienia będą realizowane w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych, licząc od dnia następnego po otrzymaniu zamówienia od Zamawiającego pocztą elektroniczną lub faksem. Zamawiający określać będzie w zamówieniach ilość i rodzaj materiałów oraz wskaże miejsce tj. adres i numer pokoju, które będzie miejscem wydania materiałów. Zamawiający wymaga, aby okres przydatności do użytku dostarczonych materiałów wynosił: dla tuszy co najmniej 6 miesięcy , dla tonerów co najmniej 12 miesięcy, dla głowic co najmniej 36 miesięcy od terminu dostawy. Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy, której projekt stanowi załącznik nr 5. Wszelkie użyte w ofercie i załącznikach nazwy należy traktować jako typu. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania artykułów równoważnych pod warunkiem, że artykuł równoważny będzie posiadać parametry wskazane przez Zamawiającego lub lepsze. W terminie dwóch dni roboczych od zakończenia licytacji elektronicznej Wykonawca, który wygra licytacje dostarczy Zamawiającemu szczegółowy formularz cenowy, z zastrzeżeniem, że suma pozycji formularza będzie równa cenie oferowanej w licytacji oraz wypełniony załącznik nr 6 w przypadku gdy Wykonawca zaoferuje artykuły równoważne. Nie dostarczenie w/w załącznika traktowane będzie tak, jakby Wykonawca oferował wprost artykuły opisane w załączniku nr 1. UWAGA: Załączniki dostępne są na stronie http://bip.city.poznan.pl//bip/public/bip/zampub.html pod symbolem postępowania: GP.NZP/341-78/09 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia; - odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych realizowany będzie przez firmę posiadającą zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki przedmiotowymi odpadami lub wpis do rejestru posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskiwania zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami będącymi przedmiotem niniejszego postępowania albo zatwierdzoną informację o wytwarzanych odpadach i sposobach gospodarowania nimi na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jedn. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm). 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - Wykonawca udokumentuje należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie od 17.09.2006r. do 17.09.2009r. przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia minimum 2 dostaw, których przedmiotem jest dostawa materiałów eksploatacyjnych o wartości jednostkowej minimum 100 tys. złotych brutto każda. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oceny spełniania w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z KRS lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo osoby (osób) upoważnionej do składania oświadczeń woli i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - jeżeli nie jest wymieniona w aktualnym odpisie z KRS lub aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wykaz wykonanych (wykonywanych) dostaw, których przedmiot stanowią materiały eksploatacyjne, każda o wartości jednostkowej minimum 100.000 zł brutto z podaniem ich wartości, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie lub w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych są należycie wykonywane oraz są na zadeklarowane wartości (np. referencje z kwotami lub referencje wraz z fakturą, umową itp.) - załącznik nr 7 - oświadczenie wykonawcy że posiada stosowne uprawnienia do odbioru i utylizacji zużytych materiałów eksploatacyjnych lub że zleci to firmie posiadającej takie uprawnienia lub oświadczenie Wykonawcy, że posiada opisane w pkt. 2 a) 1) zwolnienie. Wymagane dokumenty i oświadczenia należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wyjątek stanowi oświadczenie o spełnieniu warunków udziału, które musi zostać złożone w formie oryginału. W przypadku realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców konieczne jest załączenie do wniosku wypełnionego załącznika nr 8 ( możliwa realizacja zamówienia przez podwykonawców w pełnym zakresie).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek
Dodano: 2016-05-27 - DOSTAWA TUSZY, TONERÓW I AKCESORIÓW
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem oryginalnych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i faksów dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących lub kopiujących dla potrzeb Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Dodano: 2016-05-02 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem oryginalnych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i faksów dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu..
Dodano: 2016-03-22 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych i kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uczelni
Dodano: 2016-03-11 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kserograficznych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
Dodano: 2016-03-09 - Sukcesywne dostawy artykułów papierniczych i biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faxów oraz kopert z nadrukiem (logo i adres Zamawiającego)
Dodano: 2016-02-19 - Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2016-02-11