Przetargi.pl
Dostawa materiałów dydaktycznych na zajęcia realizowane w ramach projektu Nasze dzieci- nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - etap III

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-438 Brenna, ul. Wyzwolenia 77
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8536222 , fax. 033 8536370
  • Data zamieszczenia: 2011-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77 77
    43-438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 033 8536222, fax. 033 8536370
    REGON: 00053176600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów dydaktycznych na zajęcia realizowane w ramach projektu Nasze dzieci- nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy materiałów dydaktycznych na zajęcia realizowane w ramach projektu Nasze dzieci- nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - etap III, wg zadań jak niżej: Nr zadania Nazwa zadania Ilość pozycji wg. asortymentu w poszczególnych zadaniach Zadanie 1 Materiały papiernicze do realizacji zajęć w ramach projektu Nasze dzieci - Nasza przyszłość 1 poz. Zadanie 2 Materiały papiernicze i plastyczne niezbędne do realizacji zajęć w ramach projektu Nasze dzieci - Nasza przyszłość 32 poz. Zadanie 3 Materiały pasmanteryjne niezbędne do realizacji zajęć w ramach projektu Nasze dzieci - Nasza przyszłość 3 poz 2.1 Ilość produktów w poszczególnych asortymentach wg zadań: Zadanie 1. Materiały papiernicze niezbędne do realizacji zajęć w ramach projekt Nasze dzieci - Nasza przyszłość LP. NAZWA MATERIAŁU J.M. Ilość 1 Zakup papieru ksero ryza 220 Zadanie 2. Materiały papiernicze i plastyczne niezbędne do realizacji zajęć w ramach projektu Nasze dzieci - Nasza przyszłość LP. NAZWA MATERIAŁU J.M. Ilość 1 Zakup kompletu dekoracji na zajęcia teatralne komplet 1 2 Zakup materiałów papierniczych i pasmanteryjnych na zajęcia artystyczne dla 20 uczniów komplet 18 3 Zakup bloków rysunkowych na zajęcia literackie sztuki 10 4 Zakup brystolu na zajęcia literackie sztuki 20 5 Zakup bibuły kolorowej na zajęcia literackie sztuki 100 6 Zakup materiałów papierniczych na zajęcia plastyczne komplet 30 7 Zakup materiałów papierniczych i pasmanteryjnych na zajęcia z robótek ręcznych komplet 11 8. Zakup brystolu sztuki 20 9. Zakup bibuły kolorowej sztuki 40 10. Zakup mazaków opakowanie 9 11. Zakup zestawu do decoupage na zajęcia plastyczne dla 7 uczniów zestaw 7 12. Zakup sztalug na zajęcia plastyczne sztuki 5 13. Zakup materiałów papierniczych na zajęcia plastyczne komplet 7 14 Zakup papieru pakowego sztuki 50 15 Zakup bloków rysunkowych sztuki 20 16 Zakup mazaków opakowanie 10 17 Zakup materiałow pasmanteryjnych na zajęcia etnologiczne sztuki/ opakowanie 2 18 Zakup materiałów papierniczych na zajęcia etnologiczne zestaw 15 19 Zakup kolorowych kartonów sztuki 10 20 Zakup bibuły kolorowej na zajęcia z j. polskiego sztuki 75 21 Zakup kartonów na zajęcia teatralne sztuki 10 22 Zakup tektury na zajęcia teatralne sztuki 10 23 Zakup farb na zajęcia teatralne sztuki 10 24 Zakup papieru kolorowego na zajęcia teatralne sztuki 10 25 Zakup materiałów papierniczych na zajęcia redakcyjne zestaw 8 26 Zakup materiałów papierniczych i pasmanteryjnych na zajęcia plastyczno-techniczne komplet 7 27 Zakup zestawu do decoupagu na zajęcia ze sztuki zestaw 12 28 Zakup farb do twarzy na zajęcia teatralno-wokalne sztuki 10 29 Zakup materiałów papierniczych na zajęcia biblijne dla 14 uczniów zestaw 14 30 Zakup kolorowych kartonów na zajęcia z j. angielskiego sztuki 20 31 Zakup materiałów papierniczych i pasmanteryjnych na warsztaty plastyczne dla 20 uczniów zestaw 20 32 Zakup materiałów papierniczych na zajęcia dla 42 uczniów zestaw 42 Zadanie 3. Materiały pasmanteryjne niezbędne do realizacji zajęć w ramach projektu Nasze dzieci - Nasza przyszłość LP. NAZWA MATERIAŁU J.M. Ilość 1 Zakup materiałów papierniczych i pasmanteryjnych na zajęcia artystyczne dla 20 uczniów komplet 2 2 Zakup materiałów papierniczych i pasmanteryjnych na zajęcia z robótek ręcznych komplet 1 3 Zakup materiałów pasmanteryjnych na zajęcia etnologiczne szt./zestaw 13 2.2. Wymagane szczegółowe parametry techniczne dla każdego zamawianego asortymentu, określają specyfikacje techniczne, opracowane dla każdego zadania, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ 2.3. Wszystkie dostarczone produkty w ramach powyższego asortymentu, powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i jakości określone obowiązującymi przepisami. Posiadać odpowiednie oznaczenia na opakowaniu lub obowiązkowe certyfikaty. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca winien udokumentować posiadanie certyfikatu bezpieczeństwa i jakości dla wskazanego produktu. 2.4 Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia; 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; 2) Wykonawca określi telefony kontaktowe i numery faksów ów oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; 3) Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do Szkół wg asortymentu i w ilościach wykazanych poniżej do: 1.1. Szkoła Podstawowa Nr 1 w Brennej Adres: 43-438 Brenna, ul. Leśnica 103 Zadanie 1. Materiały papiernicze niezbędne do realizacji zajęć w ramach projekt Nasze dzieci - Nasza przyszłość LP. NAZWA MATERIAŁU J.M. Ilość 1 Zakup papieru ksero ryza 30 Zadanie 2. Materiały papiernicze i plastyczne niezbędne do realizacji zajęć w ramach projektu Nasze dzieci - Nasza przyszłość LP. NAZWA MATERIAŁU J.M. Ilość 1 Zakup kompletu dekoracji na zajęcia teatralne komplet 1 2 Zakup materiałów papierniczych i pasmanteryjnych na zajęcia artystyczne dla 20 uczniów komplet 18 Zadanie 3. Materiały pasmanteryjne niezbędne do realizacji zajęć w ramach projektu Nasze dzieci - Nasza przyszłość LP. NAZWA MATERIAŁU J.M. Ilość 1 Zakup materiałów papierniczych i pasmanteryjnych na zajęcia artystyczne dla 20 uczniów komplet 2 1.2. Szkoła Podstawowa nr 2 w Brennej im. Stefana Żeromskiego Adres: 43-438 Brenna, ul. Bukowa 45 Zadanie 1. Materiały papiernicze niezbędne do realizacji zajęć w ramach projekt Nasze dzieci - Nasza przyszłość LP. NAZWA MATERIAŁU J.M. Ilość 1 Zakup papieru ksero ryza 60 Zadanie 2. Materiały papiernicze i plastyczne niezbędne do realizacji zajęć w ramach projektu Nasze dzieci - Nasza przyszłość LP. NAZWA MATERIAŁU J.M. Ilość 1 Zakup bloków rysunkowych na zajęcia literackie sztuki 10 2 Zakup brystolu na zajęcia literackie sztuki 20 3 Zakup bibuły kolorowej na zajęcia literackie sztuki 100 4 Zakup materiałów papierniczych na zajęcia plastyczne dla 30 uczniów komplet 30 5 Zakup materiałów papierniczych i pasmanteryjnych na zajęcia z robótek ręcznych dla 12 uczniów komplet 11 6. Zakup brystolu sztuki 20 7. Zakup bibuły kolorowej sztuki 40 8. Zakup mazaków opakowanie 9 Zadanie 3. Materiały pasmanteryjne niezbędne do realizacji zajęć w ramach projektu Nasze dzieci - Nasza przyszłość LP. NAZWA MATERIAŁU J.M. Ilość 1 Zakup materiałów papierniczych i pasmanteryjnych na zajęcia z robótek ręcznych dla 12 uczniów komplet 1 1.3. Gimnazjum im. Jana III Sobieskiego w Brennej Adres: 43-438 Brenna, ul. Górecka 224 Zadanie 1. Materiały papiernicze niezbędne do realizacji zajęć w ramach projekt Nasze dzieci - Nasza przyszłość LP. NAZWA MATERIAŁU J.M. Ilość 1 Zakup papieru ksero ryza 50 Zadanie 2. Materiały papiernicze i plastyczne niezbędne do realizacji zajęć w ramach projektu Nasze dzieci - Nasza przyszłość LP. NAZWA MATERIAŁU J.M. Ilość 1. Zakup zestawu do decoupage na zajęcia plastyczne dla 7 uczniów zestaw 7 2. Zakup sztalug na zajęcia plastyczne sztuki 5 3. Zakup materiałów papierniczych na zajęcia plastyczne dla 7 uczniów komplet 7 4 Zakup papieru pakowego sztuki 50 5 Zakup bloków rysunkowych sztuki 20 6 Zakup mazaków opakowanie 10 1.4. Zespół Szkół Publicznych w Górkach Wielkich Adres: 43-436 Górki Wielkie, ul. Szkolna 1 Zadanie 1. Materiały papiernicze niezbędne do realizacji zajęć w ramach projekt Nasze dzieci - Nasza przyszłość LP. NAZWA MATERIAŁU J.M. Ilość 1 Zakup papieru ksero ryza 80 Zadanie 2. Materiały papiernicze i plastyczne niezbędne do realizacji zajęć w ramach projektu Nasze dzieci - Nasza przyszłość LP. NAZWA MATERIAŁU J.M. Ilość 1 Zakup materiałow pasmanteryjnych na zajęcia etnologiczne dla 15 uczniów sztuki 2 2 Zakup materiałów papierniczych na zajęcia etnologiczne zestaw 15 3 Zakup kolorowych kartonów sztuki 10 4 Zakup bibuły kolorowej na zajęcia z j. polskiego sztuki 75 5 Zakup kartonów na zajęcia teatralne sztuki 10 6 Zakup tektury na zajęcia teatralne sztuki 10 7 Zakup farb na zajęcia teatralne sztuki 10 8 Zakup papieru kolorowego na zajęcia teatralne sztuki 10 9 Zakup materiałów papierniczych na zajęcia redakcyjne dla 8 uczniów zestaw 8 10 Zakup materiałów papierniczych i pasmanteryjnych na zajęcia plastyczno-techniczne dla 7 uczniów komplet 7 11 Zakup zestawu do decoupagu na zajęcia ze sztuki dla 12 uczniów zestaw 12 12 Zakup farb do twarzy na zajęcia teatralno-wokalne sztuki 10 13 Zakup materiałów papierniczych na zajęcia biblijne dla 14 uczniów zestaw 14 14 Zakup kolorowych kartonów na zajęcia z j. angielskiego sztuki 20 15 Zakup materiałów papierniczych i pasmanteryjnych na warsztaty plastyczne dla 20 uczniów zestaw 20 16 Zakup materiałów papierniczych na zajęcia dla 42 uczniów zestaw 42 Zadanie 3. Materiały pasmanteryjne niezbędne do realizacji zajęć w ramach projektu Nasze dzieci - Nasza przyszłość LP. NAZWA MATERIAŁU J.M. Ilość 1 Zakup materiałów pasmanteryjnych na zajęcia etnologiczne szt. 13 4) Za dzień zakończenia wszystkich zobowiązań umowy uważa się dzień, w którym podpisane zostaną w Szkołach Protokoły odbioru bez zastrzeżeń. 2.5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy jak i w okresie trwania gwarancji; 2) Wykonawca na wszystkie dostarczone produkty udzieli Zamawiającemu 2 letniej gwarancji, licząc od daty wystawienia faktury. W ramach gwarancji Wykonawca wymieni towar uszkodzony na towar wolny od wad na własny koszt. Zakres gwarancji nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych z winy Zamawiającego, na skutek przypadków losowych, zużyciem naturalnym, działaniem zewnętrznym (uderzenie, zalanie itp.), nieprzestrzeganiem zasad użytkowania lub użytkowaniem niezgodnym z przeznaczeniem, wpływami chemicznymi lub elektrycznymi. Podstawą udzielenia gwarancji jest faktura zakupu. 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego; 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 2.6. Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań wynikających z niniejszego zamówienia publicznego, w tym m.in. odnoszących się do reklamacji. Ewentualnie podane nazwy własne producentów lub wyrobów należy traktować jako przykładowe. Oznacza to, że można zastosować materiały i wyroby podane jako przykładowe lub równoważne, pod warunkiem uzyskania parametrów technicznych równych lub lepszych niż uzyskane poprzez realizację wg wskazań dokumentacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brenna.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach