Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Piłsudskiego 47
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6722134 , fax. 032 6727701
- Data zamieszczenia: 2012-02-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Piłsudskiego 47 47
42-400 Zawiercie, woj. śląskie
tel. 032 6722134, fax. 032 6727701
REGON: 00346204300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu materiałów biurowych wydzielonych na pakiety. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych wydzielonych na pakiety do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu: Pakiet I- Artykuły biurowe, Pakiet II- Artykuły dekoracyjne. 2. Przewidywana wielkość zamówienia została określona w załączniku Nr 1 do siwz. 3. Dostawy wymagane do wykonania w ramach umowy: dostawy będą realizowane sukcesywnie w ilościach, terminie i według wskazań określonych przez zamawiającego na podstawie zamówień częściowych, stosownie do zaistniałych potrzeb. Wykonawca realizuje dostawy towarów własnym transportem i na własne ryzyko do MOPS Zawiercie w dniach poniedziałek 8.00 do 16.00 ,od wtorku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 w okresie trwania umowy. Ustala się, iż każdorazowo przed wydaniem przedmiotu dostawy ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem, sprawdzona zostanie w siedzibie zamawiającego przez strony. Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania. Wielkości zamówienia podane w Zał. Nr 1 do SIWZ - w formularzu asortymentowo-cenowym (pakiety Nr I i II) są wielkościami orientacyjnymi, które będą korygowane w zależności od zapotrzebowania z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto zamówienia. Wielkości zamówienia podana w załączniku Nr 1 do SIWZ - w formularzu asortymentowo-cenowym są wielkościami orientacyjnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie objęcia zamówieniem do 30% asortymentu ilościowego wskazanego w załączniku Nr 1 do SIWZ. Podana ilość towaru może być w trakcie wykonywania umowy zmieniana. W takiej sytuacji wykonawca nie ma roszczenia o zakup przez zamawiającego towaru, którego ilość zamawiający ograniczył. Zakup towaru przez zamawiającego w ilości mniejszej od ustalonej w siwz nie stanowi nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy. Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu dostarczonego towaru. W określonym zakresie część asortymentu ( Pakiet I- art. biurowe, Pakiet II - artykuły dekoracyjne) przeznaczona będzie na potrzeby zamówienia realizowanego w ramach projektu pt: Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie- Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, poddziałanie 7.1.1. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz projektu -Integracja poprzez edukację i aktywizację społeczno-zawodową grupy zawierciańskich Romów- , Poddziałanie 1.3.1 Projekty na rzecz społeczności romskiej.Wymagany termin wykonania realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31. 12. 2012 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976208
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas dostawy
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopszawiercie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy papieru dla Prokuratury Okręgowej w Gliwicach i podległych jej jednostek
Dodano: 2014-01-27 - Dostawa do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu materiałów biurowych wydzielonych na pakiety.
Dodano: 2013-01-21 - Sukcesywne dostawy papieru dla Prokuratury Okręgowej w Gliwicach i podległych jej jednostek
Dodano: 2013-01-16 - VII.G.231 1 2013 PN Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby prokuraturach okręgu bielskiego tj. Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej, Prokuratury Rejonowej Bielsko-Biała-Południe i Prokuratury Rejonowej Bielsko-Biała-Północ w Bielsku-Białej, Prokuratury Rejonowej w Cieszynie oraz Prokuratury Rejonowej w Żywcu
Dodano: 2013-01-11 - VII G 231 41 2012 PN Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby prokuratur okręgu bielskiego tj. Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej, Prokuratury Rejonowej Bielsko-Biała-Południe i Prokuratury Rejonowej Bielsko-Biała-Północ w Bielsku-Białej, Prokuratury Rejonowej w Cieszynie oraz Prokuratury Rejonowej w Żywcu
Dodano: 2012-02-15 - Sukcesywne dostawy papieru dla Prokuratury Okręgowej w Gliwicach i podległych jej jednostek
Dodano: 2012-01-27 - Dostawa materiałów dydaktycznych na zajęcia realizowane w ramach projektu Nasze dzieci- nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - etap III
Dodano: 2011-02-28