Gmina Suchy Las ogłasza przetarg
- Adres: 62-002 Suchy Las, ul. Szkolna 13
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8926 250 , fax. 61 8125212
- Data zamieszczenia: 2011-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchy Las
ul. Szkolna 13 13
62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie
tel. 61 8926 250, fax. 61 8125212
REGON: 00054933500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchylas.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów dydaktycznych i sprzętu sportowego oraz artykułów biurowych dla szkół podstawowych z terenu Gminy Suchy Las w ramach projektu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2. pn. Opracowanie i wdrożenie programu pomocy edukacyjnej w zakresie różnorodnych dysfunkcji oraz programu rozwijającego zdolności uczniów i uczennic klas I-III szkół podstawowych z terenu Gminy Suchy Las Nr POKL.09.01.02-30-343/10-00 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych i sprzętu sportowego oraz artykułów biurowych dla szkół podstawowych z terenu Gminy Suchy Las. Zamówienie obejmuje: CZĘŚĆ 1: Dostawa artykułów biurowych: - tonery do ksero, papier, zeszyty, długopisy, mazaki farby; CZĘŚĆ 2: Dostawa materiałów dydaktycznych i sprzętu sportowego: - gry planszowe, karty pracy, zestawy multimedialne, bryły geometryczne, zegary, zestawy do eksperymentów, przyrządy do ćwiczeń indywidualnych z dzieckiem, piłki, chusty; Wykonawca może złożyć ofertę na jedną (dowolną) część lub obie części zamówienia. Zamawiający informuje, że w/w projekt otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Nr POKL.09.01.02-30-343/10-00 Ilekroć Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wskazuje znak towarowy materiału, patent lub pochodzenie, Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazanego oraz posiadający zbliżone właściwości użytkowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania Zamawiającego. Zamawiający informuje, że w przypadku braku produktu podanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (np. wycofanego z oferty itp.), Wykonawca może zastąpić go innym, odpowiadającym funkcją podaną w Specyfikacji oraz o zbliżonych parametrach i jakości. Wykonawca zobowiązany jest przy realizacji zamówienia stosować materiały, które są dopuszczone do obrotu i stosowania, tzn. posiadające certyfikaty na znak bezpieczeństwa bądź aprobaty techniczne oraz wymagane świadectwa jakości itp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suchylas.pl/przetargi.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa sprzętu biurowego- II partie
Dodano: 2016-06-02 - Zakup i dostawa artykułów biurowych i materiałów techniki biurowej dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych: Konin, Ostrów Wlkp, Piła, Rawicz
Dodano: 2016-04-05 - dostawa sprzętu biurowego - II partie, nr przetargu 907/PN/49/15
Dodano: 2015-10-05 - Zakup i dostawa artykułów biurowych i materiałów techniki biurowej dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych: Konin, Ostrów Wlkp, Piła, Rawicz
Dodano: 2015-05-22 - Sukcesywna dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych
Dodano: 2015-05-13 - Zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych, ZP 03/2015
Dodano: 2015-04-21 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Dodano: 2014-11-27 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2014-11-25 - Sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2014-11-24 - ZPD/08/14 dostawa artykułów biurowych, środków czystości i druków
Dodano: 2014-10-08