Ośrodek Profilaktyki i Epidemiologii Nowotworów im. Aliny Pienkowskiej Spółka Akcyjna ogłasza przetarg
- Adres: 61-863 Poznań, ul. Kazimierza Wielkiego 24/26
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8518627 , fax. 61 8518627 w. 15
- Data zamieszczenia: 2015-04-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Profilaktyki i Epidemiologii Nowotworów im. Aliny Pienkowskiej Spółka Akcyjna
ul. Kazimierza Wielkiego 24/26 24/26
61-863 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8518627, fax. 61 8518627 w. 15
REGON: 63125560000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.open.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka akcyjna powołana przez JST
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych, ZP 03/2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowych dla OPEN w podziale na trzy pakiety, w okresie 24 miesięcy, w rodzaju i ilości określonej szczegółowo w Załączniku nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Pakiet nr 1 - Materiały biurowe ogólne - Pakiet nr 2 - Tonery - Pakiet nr 3 - Środki czystości. Dostawa obejmować będzie: Dostarczenie artykułów w ilościach określonych szczegółowo w poszczególnych pakietach zawartych w Załączniku nr 6 do SIWZ i w terminach wskazanych w Rozdziale 5 SIWZ. 2. Zamawiający wymaga zaoferowania terminu płatności za faktury wynoszącego nie mniej niż 45 dni od daty wystawienia faktur. 3. Zamawiający wymaga, aby wszelkie materiały oraz urządzenia objęte zamówieniem spełniały wszelkie wymogi jakościowe oraz bezpieczeństwa, przewidziane w obowiązujących w tym zakresie przepisach i normach. O ile wymagają tego odpowiednie przepisy Wykonawca zobowiązany jest również dostarczyć niezbędne atesty, certyfikaty, świadectwa i zaświadczenia, potwierdzające spełnienie w/w wymogów. 4. Wykonawca poświadcza, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Polski. 5. Miejscem dostawy będzie siedziba Zamawiającego: ul. Kazimierza Wielkiego 24/26, 61-863 Poznań. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na swój koszt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: przedłuzony termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.open.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa sprzętu biurowego- II partie
Dodano: 2016-06-02 - Zakup i dostawa artykułów biurowych i materiałów techniki biurowej dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych: Konin, Ostrów Wlkp, Piła, Rawicz
Dodano: 2016-04-05 - dostawa sprzętu biurowego - II partie, nr przetargu 907/PN/49/15
Dodano: 2015-10-05 - Zakup i dostawa artykułów biurowych i materiałów techniki biurowej dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych: Konin, Ostrów Wlkp, Piła, Rawicz
Dodano: 2015-05-22 - Sukcesywna dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych
Dodano: 2015-05-13 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Dodano: 2014-11-27 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2014-11-25 - Sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2014-11-24 - ZPD/08/14 dostawa artykułów biurowych, środków czystości i druków
Dodano: 2014-10-08 - Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2014-09-08