Przetargi.pl
Dostawa materiałów dydaktycznych, eksploatacyjnych i biurowych dla branży Transport, Logistyka i Motoryzacja oraz do systemowego doradztwa zawodowego w powiecie kościerskim w ramach projektu w ramach projektu "Nowoczesna edukacja zawodowa w Sercu Kaszub", nr umowy RPPM.03.03.01-22-0011/16 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Podziałania 3.3.1. Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS

Powiat Kościerski ogłasza przetarg

  • Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. 3 Maja
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 680 18 40 , fax. 58 680 18 58
  • Data zamieszczenia: 2017-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kościerski
    ul. 3 Maja 9 C
    83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 58 680 18 40, fax. 58 680 18 58
    REGON: 19167511000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów dydaktycznych, eksploatacyjnych i biurowych dla branży Transport, Logistyka i Motoryzacja oraz do systemowego doradztwa zawodowego w powiecie kościerskim w ramach projektu w ramach projektu "Nowoczesna edukacja zawodowa w Sercu Kaszub", nr umowy RPPM.03.03.01-22-0011/16 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Podziałania 3.3.1. Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych, eksploatacyjnych i biurowych dla branży Transport, Logistyka i Motoryzacja oraz do systemowego doradztwa zawodowego w powiecie kościerskim w ramach projektu w ramach projektu "Nowoczesna edukacja zawodowa w Sercu Kaszub", nr umowy RPPM.03.03.01-22-0011/16 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Podziałania 3.3.1. Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS. 2. Zamówienie będzie podzielone na cztery części: Część I - Materiały dydaktyczne do nauki j. niemieckiego i rosyjskiego zawodowego, Część II - Materiały dydaktyczne dla technika logistyka i technika spedytora, Część III - Materiały dydaktyczne do systemowego doradztwa zawodowego, Część IV - Materiały biurowe i eksploatacyjne z podziałem na 3 zadania: Zadanie 1. do nauki j. niemieckiego i rosyjskiego zawodowego, Zadanie 2. dla technika logistyka i technika spedytora, Zadanie 3. do systemowego doradztwa zawodowego. Jeżeli w niniejszym opisie przedmiotu nie wskazano inaczej, opis dotyczy każdej z części przedmiotu zamówienia. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a. dostawę do siedziby Zamawiającego (Wydział Edukacji – ul. 3 Maja 8A, 83-400 Kościerzyna) wraz z załadunkiem i rozładunkiem materiałów dydaktycznych i/lub eksploatacyjnych i biurowych wyszczególnionych poniżej, b. udzielenie gwarancji jakości na dostarczone materiały dydaktyczne i/lub eksploatacyjne i biurowe. c. Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe. W przypadku materiałów eksploatacyjnych do drukarek nie dopuszcza się zaoferowania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych, prefabrykowanych oraz wchodzących wcześniej w całości lub w części w skład innych materiałów (podpunkt c dotyczy tylko IV części zamówienia). 4. Zamawiający wymaga, aby w przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę na dwie lub więcej części zamówienia i jego oferty okażą się najkorzystniejsze, w czego konsekwencji zostanie z nim zawarta umowa, wystawił odrębną fakturę na każdą część zamówienia. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa dotycząca dostawy IV części zamówienia, wystawił odrębną fakturę na każde zadanie. 6. Określoną w punkcie 2 część (części) przedmiotu zamówienia należy dostarczyć w terminie podanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, liczonym od dnia zawarcia umowy. 3. Przedmiot zamówienia (w każdej, z części) zostanie wykonany zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, znajdującymi się na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/. 4. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ oraz w jej załącznikach pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny, tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w SIWZ przykładów. 5. Wszystkie dostarczane produkty będą nowe i pochodzące z bieżącej produkcji. 6. Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne (dotyczy pozycji 1 i 2 zadanie 3 część IV) muszą mieć m.in.: maksymalną wydajność i maksymalną pojemność przewidzianą do stosowania przez producenta urządzenia. Zamawiający dopuszcza również składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne. Pod pojęciem: „produkt równoważny”: Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest on zamawiany o parametrach takich samych bądź lepszych (w zakresie pojemności, wydajności lub jakości wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta sprzętu. Nie dopuszcza się zaoferowani, a materiałów eksploatacyjnych regenerowanych, prefabrykowanych oraz wchodzących wcześniej w całości lub w części w skład innych materiałów. 7. Jeżeli w trakcie trwania okresu gwarancyjnego Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych (dotyczy pozycji 1 i 2 zadanie 3 część IV) niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest kupowany) lub jeśli urządzenie nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tonera, bębna lub pojemnika na zużyty toner, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien oferowany materiał (w asortymencie którego żądanie dotyczy) wymienić na produkt spełniający wymagania Zamawiającego (np. na produkt oryginalny pochodzący od producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony) bez zmiany ceny, w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia informacji faksem przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach