Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół ogłasza przetarg
- Adres: 21-411 Wojcieszków, ul. Kościelna 38
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 25 755 41 02 , fax. 25 755 41 01
- Data zamieszczenia: 2012-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół
ul. Kościelna 38 38
21-411 Wojcieszków, woj. lubelskie
tel. 25 755 41 02, fax. 25 755 41 01
REGON: 03029153400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów do szkół podstawowych Gminy Wojcieszków w ramach realizacji projektu pod tytułem Pomocna dłoń - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów tj. pomocy dydaktycznych, sprzętu dydaktyczngo, mebli szkolnych i artykułów szkoleniowych do szkół podstawowych Gminy Wojcieszków. Szczegółowy opis zamawianych materiałów na potrzeby poszczególnych szkół określony jest w następujących załącznikach Nr 1A , 1B, 1C, 1D, 1E i 1F do SIWZ tj: 1) Załącznik Nr 1A. Dostawa materiałów do Szkoły Podstawowej w Wojcieszkowie, 2) Załącznik Nr 1B. Dostawa materiałów do Szkoły Podstawowej w Oszczepalinie, 3) Załącznik Nr 1C. Dostawa materiałów do Szkoły Podstawowej w Woli Bystrzyckiej, 4) Załącznik Nr 1D. Dostawa materiałów do Szkoły Podstawowej w Siedliskach, 5)Załącznik Nr 1E. Dostawa materiałów do Szkoły Podstawowej w Hermanowie, 6)Załącznik Nr 1F. Dostawa materiałów do Szkoły Podstawowej w Wólce Domaszewskiej. 2. Wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne winny być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, 3. Zamawiający wymaga, żeby wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, które tego wymagają były zaopatrzone w instrukcję w języku polskim, 4. Wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne winny spełniać wymagania norm: produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości, atesty i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, 5. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt zgodnie z kartami gwarancyjnymi wystawionymi przez producentów. 6. Wykonawca dostarczy materiały bezpośrednio do poszczególnych szkół zgodnie z załącznikami Nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F w dniach prac szkół od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Każda dostawa będzie uzgodniona szczegółowo pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, 7. Wykonawca we własnym zakresie zapewni rozładunek dostarczonych materiałów. W przypadku mebli wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do ich montażu i ustawienia we wskazanym miejscu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wojcieszkow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w gminie Lubartów - doposażenie oraz wyposażenie
Dodano: 2015-03-03 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych
Dodano: 2015-01-23 - Modernizację oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Bełżec - dostosowanie pomieszczeń, zakup mebli i wyposażenia, sprzęt ICT
Dodano: 2015-01-23 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia dydaktyczno - socjalnego oraz placu zabaw dla żłobka w miejscowości Karczmiska Pierwsze.
Dodano: 2014-12-12 - Dostawę i montaż mebli, wyposażenia wypoczynkowego do sal dydaktycznych, dostawę i montaż sprzętu komputerowego, dostawę i montaż sprzętu do sali gimnastycznej oraz dostawę pomocy dydaktycznych z tytułu dofinansowania w zakresie wyposażenia w sprzęt szkolny i pomoce dydaktyczne pomieszczeń w nowo wybudowanych obiektach szkół
Dodano: 2014-12-09 - Zakup wyposażenia, w tym pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół nr 12 w Lublinie przy ul. Sławinkowskiej 50
Dodano: 2014-12-09 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych
Dodano: 2014-12-01 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia dydaktyczno - socjalnego oraz placu zabaw dla żłobka w miejscowości Karczmiska Pierwsze
Dodano: 2014-11-28 - Zakup wyposażenia, w tym pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół nr 12 w Lublinie przy ul. Sławinkowskiej 50
Dodano: 2014-11-18 - Dostawa tablic medycznych i innych pomocy dydaktycznych na potrzeby Zakładu Fizjoterapii Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2014-11-04